توزیع عمده چرم مبلی ضخیم

چرم گاوی مبلی قابلیت کشسانی و استحکام بالایی دارد و نسبت به چرم‌های دیگر بهتر و پرکاربردتر است امروزه برای روکش مبلمان از چرم گاوی ضخیم استفاده می‌کنند به دلیل ضخامت و دوام بالا این چند از عمر طولانی برخوردار است .

توزیع عمده چرم مبلی ضخیم در کشور به صورت گسترده و بدون واسطه صورت می گیرد شما می توانید با استفاده از اینترنت توزیع کنندگان معتبر و فروشگاه های چرم مبلی ضخیم را به راحتی پیدا کنید.این سایت اقدام به فروش چرم مبلی عمده نموده است جهت سهولت شما خریداران.

توزیع عمده چرم مبلی ضخیم

عوامل موثر بر کیفیت چرم

عوامل موثر بر کیفیت چرم عوامل محیطی از اصلی ترین عوامل موثر بر کیفیت چرم می باشد .تغیرات آب و هوایی و شرایط محیطی بر پوست دام تاثیر مستقیم می‌گذارد کیفیت چرم به نوع و کیفیت ماده اولیه آن بستگی دارد اگر در تولید چرم مواد اولیه مناسب و درجه یک مورد استفاده قرار بگیرد قطعاً چرم با کیفیت بالا حاصل می گردد.

برای به دست آوردن چرم مبلی مطلوب باید از نیروهای ماهر و متخصص در این زمینه استفاده شود . استفاده از دستگاه های جدید و مدرن و روش بکار گیری آن ها باعث افزایش و کیفیت چرمی شود رعایت بهداشت دام و نگهداری مطلوب از دام سبب کیفیت پوست دام شده در نتیجه چرم بهتری تولید می گردد. خشک کردن پوست به طور صحیح و نگهداری آن در جای مناسب از عوامل موثر بر کیفیت چرم به حساب می آید.

بهترین نوع چرم مبلی چه مشخصاتی دارد؟

بهترین نوع چرم مبلی چه مشخصاتی دارد؟ همان بهتر است از چرم طبیعی استفاده شود چرم طبیعی از پوست حیوانات تهیه می‌شود و انواع مختلفی دارد یکی از این چرم ها ؛چرم طبیعی رنگی است که در اکثر مبل ها استفاده می شود این نوع جرم مقاومت بالایی در برابر آسیب‌ها و خراشیدگی ها دارد.

چرم طبیعی‌ترین نوع چرم می باشد روی این چرم با یک لایه سبک رنگ پوشیده شده که برای محافظت در برابر آسیب‌ها به کار می‌‌ رود و سطح پوست حیوانات کاملا مشخص و پیدا می باشد این چرم در برابر نور حساس و آسیب پذیر است و به نگهداری زیادی نیاز دارد.

چرم طبیعی گرمی و نرمی خاصی دارد و از پرداخت پوست حیوانات بدست می‌آید برای دوام و انعطاف پذیری بیشتر پوست را به دباغی می‌برند و سپس آن را به چربی تبدیل می ‌کنند .امروزه چرم مصنوعی جایگزین مناسبی برای چرم طبیعی شده است برای جلوگیری از کشته شدن حیوانات و حفظ محیط زیست این چرم هم برای تولید مبل استفاده می شود.

چرم مصنوعی برخلاف چرم طبیعی کاملا سرد و بی روح است و قیمت آن نسبت به چرم طبیعی کمتر می باشد. چرم‌ مصنوعی قابلیت تنفس وزیری ندارد و با نشستن زیاد رطوبت ایجاد می ‌کند چرم طبیعی با محیط با محیط زیست سازگار است و قابلیت ارتجاعی دارد این کرم ضد حساسیت بوده و برای همه افراد مناسب می باشد در حالیکه چرم مصنوعی کمتر قابل بازیافت می باشد و به راحتی سوراخ و پاره می شود و مستعد جذب آلرژی می باشد.

بهترین چرم مبلی که همان چرم طبیعی بوده با گذشت زمان سریع دچار کهنگی نمی‌شود اما چرم مصنوعی زیبایی خود را با گذر زمان از دست می دهد.

قیمت چرم مبلی در خرید عمده

قیمت چرم مبلی در خرید عمده قیمت چرم مبلی به کیفیت و ضخامت و مقاومت آن بستگی دارد اگر چرم را به صورت عمده خریداری کنید. می توانید محصول بیشتری را با قیمت مناسب ‌تر و مقرون به صرفه تر خریداری نمایید هرچقدر استحکام چرم زیاد باشد و درجه کیفی آن بالا باشد طبعاً قیمت آن نیز بیشتر است.

اگر می‌ خواهید از قیمت دقیق محصول باخبر شوید می توانید به سایت های معتبر و مجاز مراجعه کنید این سایت ها به صورت آنلاین اطلاعات لازم درباره محصول مورد نظر را به شما می دهند.

همچنین به شما مشاوره داده و شما را در خرید محصول تان راهنمایی لازم را می‌کند تا شما خرید را بدون واسطه و با بهترین کیفیت انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما