توزیع کننده انبوه چرم بز ممتاز

چرم بز ممتاز امروزه کاربرد های زیادی دارد . چرم ممتاز را به سختی میتوان از چرم تقلبی تشخیص داد چون چرم های تقلبی امروزه در بازار فراوان شده است.منظور از چرم ممتاز چرم های طبیعی است که پیدا کردن آن سخت است و معمولا این چرم ها قیمت بسیار بالایی نسبت به چرم های مصنوعی دارند.

توزیع کننده انبوه چرم بز ممتاز

چرم بز ممتاز چه کاربردهایی دارد؟

چرم بز ممتاز چه کاربردهایی دارد؟ یکی از چرم های ممتاز و مرغوب طبیعی چرمی است که از پوست بز به دست می آید در قدیم الایام از پوست بز برای ساختن کفش،کیسه ای برای نگه داری شیر وماست و لباس های سربازان در جنگ استفاده می شد؛امروزه نیز از چرم طبیعی دباغی شده برای ساختن کفش های طبی، کیف های اداری،کیف لپ تاپ و کیف های گران قیمت ،کمربند و دست کلید استفاده می شود.

چرم های طبیعی انواع مختلفی دارند چرم هایی که از پوست گاو به دست می آیند نسبت به چرم های گوسفندی و چرم بز گران قیمت تر می باشند و این به دلیل ضخامت پوست گاوی است. تشخیص چرم طبیعی از چرم مصنوعی کار دشواری است و اگر در کفش به کار گرفته شوده بر خلاف چرم طبیعی بوی نامطبوعی دارد و دوام و کارکرد آن کم است.

چرم طبیعی براق تر ودرخشنده تر از چرم مصنوعی است در حالی که چرم مصنوعی رنگ کدری دارد و پس از استفاده ی کوتاه مدت پوسته پوسته می شود و ازبین می رود.

چرم اصل مخصوص در مناطق عشایری و مناطقی که دام زیادی در آن جا پرورش داده می شوند قابل تهیه است. در بعضی از شهرها که متخصص در تهیه ی چرم می باشند چرم را پس از دباغی رنگ آمیزی می کنند وچرم شکل جمع تر و زیباتر بارنگ چشم نوازتر به خود می گیرد که این نوع چرم برای دوخت لباس هایی مانند کت و کاپشن و کراوات به کار می رود.

ایران صنعت چرم غنی دارد و از قدیم الایام در دوره حمله ی مغول صنعت چرم در ایران رونق داشته و به کشور های مجاور صادر می شده .منبع چرم ایران در همدان است به این دلیل که اولین کارخانه مدرن چرم سازی نخستین بار در همدان پایه گذاری شد و پادشاهان وحاکمان آن زمان به این منبع توجه فراوانی نموده اند.

شرکت ارائه چرم بز ممتاز

شرکت ارائه چرم بز ممتاز امروزه افراد زیادی به دنبال تهیه چرم مرغوب هستند از جمله مکان های عرضه چرم بز می توان فروشگاه های معتبر و شرکت ها و سایت های دارای نشان اعتماد رانام برد.

تهیه ی وسایل چرمی کار آسانی است ولی برای تهیه ی چرم خام از افراد با تجربه و مهارت دیده کمک بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما