تولید انبوه چرم گاوی مبلی ارزان

انواع مختلفی از چرم، از حیواناتی مانند گاو، بز، گوسفند و… تهیه شده و برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرد. چرم گاوی از بهترین چرم ها می باشد که برای تهیه کیف، کفش، کت، رو مبلی، کمربند و … کاربرد دارد. چرم گاوی بسیار با دوام می باشد و به همین سبب از مرغوب ترین چرم ها به حساب می آید و طرفداران زیادی دارد. مجموعه ما در زمینه تولید انبوه چرم گاوی مبلی ارزان فعالیت دارد و با عرضه محصولات با کیفیت، در خدمت مشتریان عزیز می باشد.

جالب است که درباره کفش چرم اسپرت هم بیشتر بدانیم.

تولید انبوه چرم گاوی مبلی ارزان

رنگبندی مختلف انواع چرم گاوی

رنگبندی مختلف انواع چرم گاوی انواع رنگ بندی چرم گاوی سبب می شود تا محصولات متنوعی تولید شود که با هر سلیقه ای سازگار باشد. در تولید مبلمان نیز متنوع بودن رنگ چرم، حائز اهمیت می باشد و باعث می شود بتوان رو مبلی با رنگ بندی متنوع ارائه نمود. افراد زیادی هستند که از چرم هایی با رنگ تیره خوششان نمی آید و ترجیح می دهند از رنگ های شاد و روشن استفاده نمایند و تولید چرم گاوی با تنوع رنگ بندی، بسیار مهم می باشد.

ضخامت بالا و دوام بالای این چرم سبب شده است که به عنوان رو مبلی یا مصارف دیگر مناسب باشد. از مزایای دیگر چرم گاو، دفع رطوبت و مقاومت بالا در برابر عوامل مختلف محیطی می باشد. استفاده از چرم گاوی در رو مبلی سبب تولید انواع مبلمان لوکس گردیده است که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می سازد چراکه وقتی از این چرب به جای پارچه معمولی در مبلمان استفاده میشود، هم در ظاهر مبلمان تاثیر بسزایی دارد و همچنین این رو مبلی دوام فوق‌ العاده‌ای خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: چرم گاوی کراست

چرم گاوی دارای بافتی محکم و قوی می باشد و این چرم به دلیل ضخیم تر و قوی بودن از سایت چرم های حیوانی، طول عمر بیشتری دارد و وقتی وسایلی مانند کیف، کفش، رو مبلی و غیره از این چرم تهیه می شود، به راحتی مستهلک نشده و دچار ترک خوردگی نمیگردد. لباس ها و کاپشن هایی که با چرم گاوی تهیه می گردند منعطف میباشند و بعد از کمی استفاده با فرم و حالت بدن فرد سازگار شده و این از مزیت دیگر این چرم می باشد. چرم گاوی نسبتاً ضد آب بوده و می توان از این چرم در ساخت وسایل و لباس هایی که نیاز است در مقابل آب آب و رطوبت مقاوم باشند، استفاده نمود.

در این میان بهتر است کفش چرم زنانه درباره اطلاعات بیشری کسب کنیم.

قیمت عمده چرم گاوی مبلی

قیمت عمده چرم گاوی مبلی مجموعه ما در زمینه عرضه عمده انواع چرم گاوی، گوسفندی، بزی و چرم رو مبلی فعالیت دارد و توانسته است رضایت مشتریان عزیز را حاصل نماید. عزیزان برای دریافت قیمت چرم گاوی، می‌ توانند به صورت حضوری به مجموعه ما مراجعه نمایند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای مجموعه تماس حاصل نمایند. قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات ما باعث تمایز آن از محصولات رقبای دیگر گردیده و امیدواریم بتوانیم خواسته مشتریان عزیز را برآورده سازیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما