شرکت تامین چرم گاوی صادراتی

شرکت تامین چرم گاوی صادراتی بهترین نمونه های چرم را که از پوست حیوانات تشکیل شده است را در تنوع بالایی از رنگ و ضخامت در سراسر کشور عرضه می نماید و به عنوان شرکت تامین کننده این محصول وظیفه تامین بازار داخلی، نیاز مصرف کننده و بسیاری از تولید کنندگان محصولات چرمی را برعهده دارد، به همین علت نمونه های صادراتی که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشند را در سراسر کشور توزیع و عرضه می نماید.

جالب است که درباره چرم طبیعی خام هم بیشتر بدانیم.

شرکت تامین چرم گاوی صادراتی

راهنمای انتخاب چرم گاوی

راهنمای انتخاب چرم گاوی با توجه به اینکه چرم‌ گاوی جزو نمونه های بسیار پرفروش و کاربردی می باشند انتخاب و خرید آن، دغدغه بسیار زیادی برای بسیاری از خریداران به همراه دارد، چرا که در زمان انتخاب آن باید به موارد و مسائل مهمی توجه داشته باشند تا موفق به خرید نمونه های مرغوب و درجه یک گردند، راهنمای انتخاب چرم گاوی بسیار حائز اهمیت می‌ باشد چرا که فرد می‌ تواند با در نظر گرفتن موارد ذکر شده در زیر بهترین نمونه آن را انتخاب و خریداری نماید.

  1. برای انتخاب چرم گاوی حتماً به ضخامت آن توجه داشته باشید، از آنجایی که این محصول دارای انواع مختلفی مانند چرم گاوی ضخیم، چرم گاوی متوسط و چرم گاوی نازک می باشد هر کدام از آنها از کیفیت های مختلفی برخوردار خواهند بود به همین علت توجه به ضخامت با توجه به نحوه استفاده از آن بسیار حائز اهمیت می‌ باشد.
  2. راه های شناخت چرم اصل را فرا گرفته تا به راحتی بتوانید نمونه اصل و تقلبی را از هم تشخیص دهید.
  3. با توجه به تنوع رنگی بالایی که در این نمونه چرم وجود دارد بهتر است از رنگ های پرفروش و رنگ‌ هایی که مورد نیاز کار و حرفه خود می باشد را انتخاب نمایید‌، رنگ‌ هایی مانند چرم گاوی قهوه ای، چرم گاوی سیاه و عسلی از نمونه های پرفروش این محصول می باشند.
  4. کیفیت به عنوان یکی دیگر از موارد حائز اهمیت در زمان انتخاب این محصول می باشد و بهتر است که نمونه هایی که از کیفیت بالا و طول عمر بسیار خوبی برخوردار می باشند انتخاب گردند.
  5. در زمان خرید و انتخاب این محصول حتماً شناسنامه کالا را از فروشنده دریافت نمایید.
  6. آنها را از نمایندگی های فروشی که به صورت مجاز و قانونی در این زمینه فعالیت می کنند خریداری کنید.

روش تشخیص چرم گاوی اصل

روش تشخیص چرم گاوی اصل با توجه به بازار فروش و کاربردهای بسیار زیادی که چرم گاوی دارا می باشد بسیاری از افراد و تولید کنندگان را بر آن داشته تا اقدام به طراحی و تولید چرم مصنوعی نموده و آنها را در اختیار بازار فروش قرار دهند به همین علت روش تشخیص چرم گاوی اصل نیز بسیار مهم و حائز اهمیت می‌ باشد چرا که افراد می‌ توانند به راحتی نمونه‌ های طبیعی و مصنوعی را از هم تشخیص دهند.

در این میان بهتر است چرم طبیعی گوسفندی درباره اطلاعات بیشری کسب کنیم.

  • یکی از روش های مهم برای تشخیص چرم گاوی طبیعی توجه به کیفیت آن می باشد به نحوی که چرم گاوی اصل دارای کیفیت بالا و انعطاف پذیری بسیار خوبی می باشد و برعکس چرم مصنوعی این انعطاف پذیری را دارا نمی باشد.
  • چرم گاوی اصل بر روی سطح خود دارای نقش و نگارهای بسیار زیادی است که به صورت خطوط کاملاً نامنظم می باشند و در بسیاری از موارد آثاری از بدن دام بر روی آن نمایان می باشد.
  • چرم گاوی در برابر درجه حرارت بالا بسیار مقاوم می باشد و به راحتی دچار آتش‌ سوزی و یا سوختن نمی‌ گردد.‌
  • چرم گاوی اصل در برابر سرما، گرما و آب بسیار مقاوم بوده و اگر چند قطره آب بر روی چرم قرار گیرد به راحتی جذب آن نمی‌ شود.
  • چرم گاوی از طول عمر بسیار بالایی برخوردار می باشد و در طول زمان به راحتی دچار پوسته پوسته شدن نمی گردد و برای مدت های طولانی می تواند کیفیت و اصل بودن خود را به خوبی حفظ نماید.

بررسی کیفیت چرم گاوی صادراتی

بررسی کیفیت چرم گاوی صادراتی چرم گاوی صادراتی باید دارای فاکتورها و امتیاز های بسیار زیادی باشد تا موفق به دریافت امتیاز های جهانی شده و امتیاز های لازم برای ورود بازارهای مختلف به کشورهای دیگر را کسب نمایند که در این بین کیفیت به عنوان مهمترین اصل و فاکتور برای این امر به شمار می رود، کیفیت چرم گاوی صادراتی وابسته به فاکتورها و المان های بسیار زیادی می باشد که مجموع آنها در کنار هم سبب می‌ شود تا چرم گاوی از کیفیت قابل قبولی برخوردار گردد.

یکی از مهمترین فاکتورهای تاثیرگذار بر کیفیت این محصول نوع پوست دام می باشد و اگر پوست گاوی که برای تولید چرم انتخاب می شود فاقد هرگونه خراش، زخم و یا آفت باشد چرم حاصل شده از آن از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است، روش دباغی متناسب با استاندارد روز دنیا یکی از فاکتورهای موثر در افزایش کیفیت این محصول به شمار می رود.

با توجه به اینکه نوع پوست و روش دباغی بر کیفیت چرم تاثیر می گذارد سبب می شود تا این محصول برای تولید محصولات مختلفی مانند کیف، کفش، پالتو، مانتو، کاپشن و سایر محصولات مختلف دیگر مورد استفاده قرار گیرد، کیفیت بالای چرم‌ گاوی به میزانی می باشد که توانسته مشتریان زیادی را در کشورهای مختلف جذب نماید و از بازار خرید و فروش بسیار خوبی برخوردار گردد و همواره اصل و مرغوبیت خود را به خوبی حفظ نماید.

پخش کننده چرم گاوی صادراتی

پخش کننده چرم گاوی صادراتی با توجه به استفاده گسترده از چرم گاوی در تولید محصولات مختلف سبب شده تا بازار داخلی نیز نسبت به نمونه های مرغوب و با کیفیت آن احساس نیاز داشته باشند و از آنها برای تولید محصولات لوکس و لاکچری استفاده نمایند، به همین علت پخش کننده این نمونه چرم با التزام به این موضوع آن را با کیفیت عالی در سراسر کشور پخش می نماید.

پخش کننده چرم گاوی صادراتی شناخت دقیقی از ویژگی های این محصول و بازار هدف خود به دست آورده است و همین عامل سبب گردیده تا بهترین نمونه های آن را در تنوع بالایی از طرح و رنگ در سراسر کشور توزیع و پخش کرده و در اختیار سایر تولید کنندگان و خریداران در سراسر کشور قرار دهد.

واحد پخش کننده با التزام به دو فاکتور کیفیت و کمیت همواره توانسته مشتریان و متقاضیان زیادی را در سراسر کشور جذب نماید و از این طریق بتواند مشتریان سابق و گذشته خود را حفظ و مشتریان جدیدی را نیز جذب کرده و نسبت به پخش گسترده و عمده این محصول گام بلندی بردارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما