شرکت پخش چرم بزی صادراتی

موضوعی که در این مطلب قصد داریم پیرامون آن سخن بگوییم شرکت پخش چرم بزی صادراتی می باشد که با موضوعاتی نظیر پخش چرم صادراتی، بهترین چرم بزی و خرید چرم بزی همراه است. شرکت های پخش کننده چرم بزی صادراتی شرکت ‌هایی هستند که انواع چرم بزی را به خارج از کشور توزیع می نمایند که شیوه توزیع آنها در بخش ‌های بعدی این مطلب به تفصیل توضیح داده خواهد شد.

جالب است که درباره کفش چرم کت هم بیشتر بدانیم.

شرکت پخش چرم بزی صادراتی

بهترین نوع چرم بزی برای صادرات

بهترین نوع چرم بزی برای صادرات

پیش از آن که در خصوص بهترین نوع چرم بزی برای صادرات صحبت‌ کنیم، ضرورت دارد ابتدا افتراق میان انواع ورقه های چرم موجود در بازار را به اجمال بررسی نماییم. در مورد چرم های موجود در بازار باید گفت این چرم ها در درجه اول به دو دسته کلی و بزرگ چرم صنعتی و چرم طبیعی طبقه بندی می ‌شوند. منظور از چرم صنعتی و ورقه های چرم مصنوعی می‌ باشد و مقصود از چرم طبیعی چرم هایی است که از پوست حیواناتی مانند گاو، شتر، بز، شتر مرغ و مار تهیه و روانه کارگاه‌ های تولیدی می ‌شود.

همواره هر گاه پای چرم بزی به میان می‌ آید، خواه ناخواه با چرم ‌گاوی مقایسه می شود، چرا که این دو نوع چرم علی رغم ویژگی های متفاوتی که دارند، در برخی از موارد یعنی در تولید بعضی از محصولات پا به پای یکدیگر جلو می‌ روند. به عنوان نمونه، از چرم بزی در تهیه انواع کیف های پول زنانه، لباس ها و پوشاک زمستانی از قبیل پالتو و کاپشن ها و انواع بارانی های مردانه و زنانه استفاده می شود. ضخامت و استحکامی که چرم بزی دارد اغلب به دلیل جثه کوچک‌ تری که بز در مقایسه با گاو دارد، نسبت به چرم گاوی کم تر و نازک تر است.

بهترین نوع چرم بزی صادراتی واضح هست که چرمی می باشد که در حین نازک و انعطاف پذیر بودن زیاد از درجه کیفی و مرغوبیت فراوانی برخوردار باشد و ورقه های آن به سادگی دچار پارگی، ضربه، سوراخ شدن از بین رفتن و از دست دادن کیفیت و رنگ اولیه خود نشود این نوع چرم ها معمولاً به کارگاه ها و کارخانه های کشورهای حوزه خلیج فارس جهت تولید انواع پوشاک و کیف و کفش چرمی صادر می شود.

تفاوت چرم بزی با چرم گاوی

تفاوت چرم بزی با چرم گاوی

همان گونه که پیش تر به آن اشاره شد، هنگام صحبت از چرم بزی بایستی آن را با چرم گاوی و مشخصه‌ های این دو نوع چرم را با یکدیگر مقایسه نمود. چرم بزی معمولاً ورقه نازک تری در قیاس با چرم گاوی دارد چرا که پوست بز در مقایسه با پوست گاو نازک تر است که این ضخامت کم نشأت گرفته از جثه دو حیوان می باشد. نا گفته پیدا است که هر قدر جثه حیوانی که قرار است از پوست آن چرم تهیه شود بزرگ تر باشد، چرم آن حیوان نیز به همان اندازه ضخیم تر خواهد بود.

چرم گاوی یک ویژگی عمده و برجسته ای که دارد این است که بر خلاف آن که بسیار ضخیم می ‌باشد و به علت ضخامت بالای آن در تهیه و تولید انواع کیف لپ تاپ، کیف اداری، پالتو و چکمه و روکش مبلی از آن استفاده می شود، اما بسیار انعطاف پذیر و نرم بوده و قابلیت رنگ پذیری بالایی دارد. همین امر موجب می‌ شود تا از چرم گاوی به جای چرم بزی در تولید و ساخت محصولاتی که به آن اشاره شد استفاده گردد.

در این میان بهتر است کفش چرم کلارک درباره اطلاعات بیشری کسب کنیم.

مرکز خرید چرم بزی خام صادراتی

مرکز خرید چرم بزی خام صادراتی

مراکز خرید چرم بزی خام صادراتی آن دسته از کارگاه‌ ها و تولیدی‌ هایی هستند که انواع و اقسام ورقه های چرم حیوانی را عرضه می نمایند. این مراکز محصولات خود را به صورت عمده در اختیار کارگاه هایی قرار می دهند که از این ورقه ها و بالاخص از چرم بزی خام صادراتی، ورقه های چرم بزی دباغی شده و فرآوری شده را تهیه کرده و یا از آن محصولات پیش گفته را تولید می نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما