صادر کننده چرم بزی رنگی عمده

صادر کننده چرم بزی عمده اقدام به ارائه با کیفیت ترین انواع رنگی این چرم با تنوع رنگی بسیار بالا به بازارهای کشورهای همسایه نموده است و این چرم را با کیفیت عالی و قیمت ارزان در بسته بندی ویژه به این بازارها ارائه می‌کند.

صادر کننده چرم بزی رنگی این محصول را با قیمت ارزان از تولید کننده در داخل کشور خریداری نموده و پس از بازاریابی برای آن در کشورهای مذکور، صادرات چرم اصل بزی انجام و از فروش آن با ارزهای خارجی سود مناسبی به دست می آورد.

جالب است که درباره چرم طبیعی خام هم بیشتر بدانیم.

صادر کننده چرم بزی رنگی عمده

آموزش رنگ کردن چرم بز طبیعی

آموزش رنگ کردن چرم بز طبیعی برای رنگ کردن چرم بز طبیعی از رنگ های محلول در آب یا روغن می توان استفاده کرد و برای این که ظاهر چرم مصنوعی نشود ترجیحاً رنگ های محلول در آب مناسب تر هستند؛ برای رنگ کردن این محصول به چرم دباغی شده طبیعی نیاز است همچنین رنگ مورد نظر و اسفنج مرطوب از جمله ملزومات دیگر برای این کار هستند و به پوشش اکریلیک شفاف جهت محافظت از رنگ اعمال شده بر روی چرم نیاز می باشد و در نهایت یک جفت دستکش پلاستیکی برای جلوگیری از رنگی شدن دست لازم است.

برای رنگ آمیزی ابتدا اسفنج مرطوب را بر روی چرم کشیده تا کمی مرطوب شود در مرحله بعدی رنگی را که از مراکز معتبر تهیه شده است می‌توان با اسفنج بر روی چرم اعمال کرد و همه قسمت های چرم را به صورت یکنواخت رنگ نموده و در نهایت می‌توان از سشوار برای خشک کردن سریع تر رنگ بر روی پوست استفاده کرد.

در این میان بهتر است چرم روکش صندلی خودرو درباره اطلاعات بیشری کسب کنیم.

اکنون پوشش آکریلیک را می‌تواند با استفاده از اسفنج بر روی چرم مالید و سطحی یکدست و یکنواخت را ایجاد نمود تا به این ترتیب چرم رنگ مورد نظر را پیدا کند و برای تثبیت رنگ می تواند چندین بار این عمل را انجام داد تا هم رنگ مورد نظر در چرم کامل شود و هم این که استخدام و مقاومت آن بر روی چرم بیشتر باشد.

پخش مستقیم چرم بزی رنگی عمده

پخش مستقیم چرم بزی رنگی عمده پخش چرم بزی رنگی عمده به صورت مستقیم توسط تولید کننده آن انجام و کسانی که به این چرم جهت کاربرد در تولید انواع محصولات چرمی یا صادرات به دیگر کشورها نیاز دارند می‌توانند از این فرصت بهره برده و در ارتباط مستقیم با تولید کننده این چرم سفارش آن را به شکل عمده برای خود انجام دهند.

این تولید کننده قادر است نیاز خریداران را به صورت عمده و برای هر محل تامین و سفارشات را در زمان کوتاه و با کمترین نرخ به دست آنها برساند همچنین ارتباط با تولید کننده از طریق همین سایت به راحتی ممکن بوده و خریداران خواهند توانست نیاز خود را بی واسطه با تولید کننده در میان گذاشته و ثبت سفارش را انجام دهند.

علاوه بر این عرضه مستقیم برای کسانی که به صورت عمده به این چرم نیاز دارند به عنوان مثال کارخانه محصولات چرمی یا صادرکنندگان به دیگر کشورها با کمترین نرخ صورت می گیرد تا صادرات این محصول و فروش با ارزهای مختلف خارجی پرسود باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما