فروشنده انواع چرم طبیعی عمده

فروشنده انواع چرم طبیعی عمده، محصول بسیار مهم و جالب توجهی را عرضه می کند؛ چرا که چرم طبیعی، کاربردهای زیادی داشته و لوازم تهیه شده با آن مقاومت و طول عمر بالایی خواهند داشت؛ شایان ذکر است که هر فروشنده فعال در حوزه عرضه عمده چرم طبیعی همواره تلاش می کند؛ ارقام مختلف این ماده را با کیفیت بالا ارائه دهد؛ تولید انواع کیف و کفش از جمله مهم ترین مصارف چرم به شمار می رود.

فروشنده انواع چرم طبیعی عمده

آشنایی با انواع چرم طبیعی

آشنایی با انواع چرم طبیعی چرم را می توان به عنوان یک متریال بسیار مهم در تولید کیف و کفش معرفی نمود؛ البته این ماده کاربردهای بسیار دیگری نیز دارد؛ اما به طور کلی واژه چرم، اغلب افراد را به یاد کیف، کفش، کمربند و پوشاک می اندازد.

هر چند که امروزه شاهد تولید چرم مصنوعی با تنوع بالا می باشیم؛ اما بدن شک هنوز هم چرم طبیعی، جایگاه منحصر به فردی داشته و هرگز رونق خود را از دست نمی دهد؛ چرا که از لحاظ کیفیت و مزایا به هیچ وجه قابل مقایسه با چرم مصنوعی نیست.

جهت آشنایی با انواع چرم طبیعی قبل از هر چیز باید گفت که به طور کلی چرم از پوست بدن چهار پایانی مثل گاو، گوسفند، بز، شتر، گاومیش و برخی پرندگان مثل شترمرغ به دست می آید؛ البته از بدن برخی خزندگان و جانورانی مثل کروکودیل نیز چرم تهیه می شود؛ اما نکته شایان ذکر این است که چرم حیوانات مختلف نیز به دو دسته حلال و حرم تقسیم می شود.

با توجه به آنچه بیان شد؛ می توان گفت که انواع چرم طبیعی از نظر نوع حیوان، ضخامت، کیفیت و میزان استحکام و مواردی از این قبیل با هم فرق دارند؛ به تبع این مسئله قیمت چرم طبیعی نیز دچار نوسان خواهد بود.

مزایای چرم طبیعی نسبت به چرم مصنوعی

مزایای چرم طبیعی نسبت به چرم مصنوعی همان گونه که می دانیم و در قسمت قبل نیز تا حدودی اشاره شد؛ چرم طبیعی مزایای زیادی نسبت به چرم مصنوعی دارد؛ از آن جمله می توان به ماندگاری بالای چرم طبیعی اشاره کرد؛ به طور کلی این ماده به راحتی دچار فرسایش یا پوسته پوسته شدن نمی گردد و تا سال های سال بدون تغییر و به همان شکل روز اول باقی می ماند؛ همچین چرم طبیعی، مقاومت بالایی در برابر رطوبت، درجه حرارت بالا و حتی آتش دارد.

علاوه بر آنچه در بالا بیان شد؛ چرم طبیعی به مرور زمان کهنه نشده و رنگ اولیه خود را از دست نمی دهد؛ چرا که طرح و رنگ آن کاملاً طبیعی می باشد. سوای از کیفیت، طول عمر بالا، لوازم ساخته شده با چرم طبیعی، بسیار شیک و زیبا می باشند؛ همچنین به عنوان مثال کفش های چرم طبیعی، قابلیت تنفس خوبی داشته؛ از تعریق بیش از حد پاها جلوگیری می کنند؛ لباس های چرمی نیز بسیار گرم، شیک و بادوام می باشند.

خرید عمده چرم طبیعی اصل

خرید عمده چرم طبیعی اصل روش های مختلفی برای خرید چرم طبیعی اصل وجود دارد؛ اما بدون شک تولید کنندگان لوازم و مصنوعات چرمی، ترجیح می دهند؛ این محصول را به صورت عمده و با حجم بالایی تهیه کنند.

بی تردید در هنگام خرید عمده چرم طبیعی اصل، بیش از هر چیز باید به اصالت این متریال طبیعی دقت کرد؛ به طور کلی انواع چرم طبیعی اصل، بوی خاصی داشته و به هیچ عنوان بوی پلاستیک یا سایر مواد مصنوعی از آنها استشمام نمی شود؛ همچنین از نظر ویژگی های ظاهری، چرم طبیعی اصل دارای برجستگی ها و فرو رفتگی های طبیعی می باشد؛ ناگفته نماند که چرم اصل طبیعی تا حدودی آب را به خود جذب می کند.

یکی از مهم ترین نشانه های اصالت چرم طبیعی، مقاومت بالای آن در برابر درجه حرارت بالا و آتش است؛ ناگفته نماند که چرم طبیعی در صورت قرار گرفتن مستقیم در آتش به آرامی سوخته و از خود دود متصاعد می کند؛ در صورتی که چرم مصنوعی این گونه نبوده و خیلی سریع آتش گرفته و دود می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما