فروشنده عمده چرم گوسفند ممتاز

پوست گوسفند و بره هم یکی از متریال هایی است که از آن برای تولید کردن چرم درجه یک طبیعی استفاده می شود و این محصول دارای یک سری خصوصیات است که باعث می شوند محبویت زیادی در بین مردم داشته باشد.شرکت های فروشنده چرم گوسفند عمده ممتاز و مرغوب، این محصولات را به صورت انبوه و به شکل برش نخورده و خام از تولید کننده ها خریداری می نمایند و بعد بر حسب متراژ به فروش می رسانند.

فروشنده عمده چرم گوسفند ممتاز

مزایای چرم گوسفند نسبت به چرم گاو

مزایای چرم گوسفند نسبت به چرم گاو همانطور که می دانید چرم های طبیعی به طور کلی در داخل سه گروه مختلف جای می گیرند، که شامل چرم های سبک، چرم های سنگین و نیمه سنگین هستند و بر این اساس چرم گوسفندی را می توان به عنوان چرم سبک به حساب آورد.

  • این محصول به علت اینکه از ضخامت و قطر کمتری نسبت به چرم های دیگر برخوردار است، در داخل این دسته بندی قرار گرفته است و نسبتا وزن کمتری هم از چرم گاوی دارد، که همین مساله یکی از مزایای چرم گوسفند محسوب می گردد، چون باعث می شود لوازم چرمی تولید شده با آن سبک وزن باشند.
  • چرم گوسفندی ساختاری بسیار نرم، لطیف و انعطاف پذیر دارد و از خاصیت کشسانی و قابلیت ارتجاعی بالاتری از چرم گاو برخوردار است، به همین دلیل هم میزان مقاومت کششی این محصول بالا می رود و اگر فشار و ضربه ای به آن وارد شود آسیب نخواهد دید.
  • سطح نرم این محصول مقاومت خیلی زیادی در مقابل چروک پذیری دارد، در ضمن نسبت به ساییدگی، خراشیدگی و پاره شدن هم تا حد زیادی مقاومت نشان خواهد داد.
  • این محصول نسبت به چرم گاوی از نرخ خیلی مناسب تری برخوردار است و این موضوع سبب می شود بازار آن از رونق بیشتری برخوردار گردد.

مهمترین مصارف چرم گوسفند

مهمترین مصارف چرم گوسفند به طور کلی چرم های مختلف دارای مصارف و کاربرد های گوناگونی هستند و در میان آن ها مهمترین موارد استفاده از چرم گوسفند ممتاز و درجه یک شامل موارد زیر می باشند:

  • از این محصولات برای تولید کردن پوشاک مخصوص خانم ها، همچون شلوار و بلیز های چرمی مجلسی یا حتی لباس زیر چرمی استفاده می شود.
  • از چرم گوسفندی می توان کت، کاپشن و پالتو های ظریف و زیبای زنانه را تولید کرد، که نیاز به لطافت بیشتری دارند.
  • با این محصول کلاه و دستکش های چرمی خیلی لوکس و ظریفی را تولید می نمایند، که می توانند به شدت مورد علاقه خانم ها قرار بگیرند.
  • انواع زیور آلات و تزئینات چرمی، همچون گردنبند و انگشتر های چرمی را با چرم طبیعی گوسفندی می توان به راحتی تولید کرد.
  • مدل های مختلف کیف و کیف پول زنانه، یا قاب گوشی را با استفاده از این محصولات ظریف می توان تولید نمود.
  • در مواردی از این محصول به صورت مستقیم و یا تکه دوزی برای بخش رویه کفش و بوت های چرمی هم استفاده می کنند.

بازار خرید چرم گوسفند عمده

بازار خرید چرم گوسفند عمده فروشنده های فعال در سطح بازار های اصلی خرید چرم گوسفندی، این محصول را از کارگاه ها و کارخانه هایی که به تولید این محصول می پردازند خریداری می کنند، بعد محصول را به صورت خام یا برش خورده و آماده مصرف در واحد های فروش خود عرضه می نمایند و به فروش می رسانند.تمام فعالان حوزه تولید محصولات چرمی هم برای تامین کردن مواد اولیه مورد نیاز خود به سراغ این فروشگاه ها می روند و محصول مورد نظر را در حجم عمده و با نرخ مقرون به صرفه ای خریداری می کنند.

این بازار ها که عرضه کننده اصلی این محصول هستند و آن را به شکل مستقیم ارائه می دهند، چرم را با ارزش افزوده کمی به فروش می رسانند، که موجب جلب بیشتر مشتری ها خواهد شد.در ضمن از راه های بسیار گوناگونی هم برای فروش این محصول استفاده می کنند، که یکی از آن ها استفاده کردن از درگاه های اینترنتی است که موجب سهولت هر چه بیشتر مردم می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما