فروشندگان ممتاز چرم بزی صادراتی

چرم بز چرمی با انعطاف پذیری بالا و نرمی و لطافت خاص است که همین عوامل سبب کاربرد های فراوانی آن در صنعت تولید است و در کیفیت ها و طرح های متفاوت و رنگبندی های متنوع تولید می شوند. چرم بزی را می توان یکی از بهترین نمونه های چرم در تولید کیف و کت و پالتو زنانه چرمی دانست، فروشندگان ممتاز چرم بزی صادراتی ان را در کیفیت بلا و قیمت مناسب به شما عزیزان به فروش می رسانند.

فروشندگان ممتاز چرم بزی صادراتی

مراحل تولید انواع چرم بزی

مراحل تولید انواع چرم بزی چرم درجه یک بزی چرمی نرم و منعطف و پرکاربرد در دنیای چرم هاست و به عنوان یکی از پر مصرف ترین چرم ها شناخته شده، این چرم به دلیل متراکم بودن بافت چرم خود دارای استحکام و ماندگاری بالایی است و و محصولات تولید شده از آن با کیفیت و بادوام است، از مهمترین ویژگی چرم بزی می توان به لطافت و نرمی نسبت به سایر چرم ها اشاره کرد که به همین دلیل می توان طرح های مختلف کیف و دستکش و انواع لباس را روی آن اجرا کرد و حتی در دستگاه چاپ نیز قدرت جاپ پذیری بالایی دارد، به علاوه در برابر تمامی تغیرات آب و هوایی مقاوم است.

چرم بز را برای روکش صندلی و مبل نیز به خاطر مزیت ها و ویژگی های جالبی که دارد استفاده می کنند زیرا دچار ترک خوردن یا پوسته پوسته شدن نمی شود و قابلیت رنگ و چاپ پذیری آن به نسبت دیگر چرما بیشتر است به همین دلیل چرم بز دارای تنوع رنگ بالایی در بازار فروش است، خرید فروش چرم بز در بازار چرم ها بسیار گرم و پررونق است و رقبای خاص خود را در صحنه همیشه خود دارد.

مراحل تولید چرم بز مانند دیگر چرم های طبیعی است یعنی پوست بز را از آن جدا می کنند و به مراحل دباغی منتقل می کنند و سپس به سایز بندی و رنگ سازی و چاپ می رسند که این مراحل پایانی اختیاری است و گاهی پس از فرایند دباغی به مراکز فروش و تولیدی منتقل می شود، چرم بزی با ضخامت بالا و سطحی کاملا صاف دارای کیفیت اعلا و رنگ بندی بینظیر می باشد.

عرضه چرم بزی صادراتی درجه یک

عرضه چرم بزی صادراتی درجه یک از چرم بز در صنعت کیف و کفش استفاده می شود و با داشتن محافذ بسیار ریز روی سطح خود که با چشم دیده نمی شود بهترین گزینه جهت تولید کفش می باشد، کفش این چرم بسیار استاندارد و متناسب است و سلامت پا را تضمین می کند، عرضه چرم مبلی مخصوص بزی به سراسر شعب فروش در کشور صورت می گیرد تا برای روکش مبل و صندلی استفاده شود زیرا بسیار محکم و متراکم و منعطف است و برای روکش مبل مناسب است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما