فروش عمده چرم گاوی / عمده فروشی آن در تهران

 

فروش عمده چرم گاوی در فروشگاه های اینترنتی و یا حضوری مجموعه چرم ابکو انجام می پذیرد. چرم گاوی، چرمی با دوام و مقاوم می باشد که با وجود الیاف پیشرفته، در بسیاری موارد همچون دستکش ایمنی، کاربرد های شیمیایی، پوشش حرفه‌ ای و موتور سواری از بهترین انتخاب‌ ها می باشد.

فروش‌عمده‌چرم‌گاوی / عمده‌فروشی‌آن‌در‌تهران

موارد استفاده چرم گاوی

چرم گاوی دارای الیاف متراکم می باشد و به همین دلیل مقاومت بالایی دارد. سطح این محصول، صاف و به عبارتی بدون گرین می باشد. این محصول بر اساس موارد مصرف به صورت نرم و خشک و در ضخامت های متفاوت ارائه می شود.

از چرم گاوی معمولا در تهیه کفش، انواع کیف، رو مبلی، لباس و دستکش مورد استفاده قرار می گیرد. موارد ذکر شده در بالا باعث شده اند تا توجه افراد زیادی به این محصول جلب شود و بازار فروش خوبی را به خود اختصاص دهد. در مورد چرم گاوی رو مبلی باید گفت که یکی از گرانترین انواع چرم می باشد و یه همین دلیل افراد کم و خاصی اقدام به خرید این محصول می نمایند.

عرضه کننده مستقیم بهترین چرم گاو صادراتی

 

امروزه مراکز زیادی در ایران، عرضه کننده مستقیم بهترین چرم گاو صادراتی و چرم لوله ای محسوب می شوند. چراکه عرضه مستقیم این محصول دو مزیت بزرگ دارد. مزیت اول حق انتخاب گسترده تر می باشد زیرا در صورتی که سفارش به صورت عمده باشد، می توان چرم را به رنگ و مدل دلخواه سفارش داد. مزیت دوم عرضه مستقیم چرم گاوی، از بین رفتن واسطه ها می باشد. به این ترتیب قیمت نهایی محصول تا حدود زیادی کاهش یافته و خریدار می تواند یک چرم مرغوب را با قیمت مناسب خریداری نماید.

 

عرضه کننده مستقیم بهترین چرم گاو صادراتی

عمده فروش چرم هورس گاوی با بهترین کیفیت در تهران

چرم هورس یکی از انواع چرم طبیعی گاوی و چرم گوسفندی طبیعی می باشد که شباهت نسبی با چرم نبوک دارد. ظرافتی که در ضخامت این نوع چرم وجود دارد باعث شده تا برای تولید کیف و کفش های زنانه و حتی مردانه بسیار شیک و جذاب باشد.

مجموعه چرم ابکو به عنوان عمده فروش چرم هورس گاوی با بهترین کیفیت، سال ها است که در این حوزه در استان تهران فعالیت می نماید. از این رو، شما می توانید با مراجعه به این مجموعه به صورت حضوری و  یا اینترنتی، محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. 

کاربرد عمومی چرم گاوی بیشتر در تهیه کفش های مردانه و برخی کفش های زنانه، انواع کیف زنانه و مردانه، انواع دستکش و دستکش ایمنی و … می باشد اما گاها در برخی موارد از آن برای تهیه لباس هم استفاده می شود. چرم گاوی در مقایسه با چرم بزی و گوسفندی دارای ضخامت بیشتری است. به همین دلیل دوام و ماندگاری آن نیز به مراتب بیشتر می باشد.

 

عمده فروش چرم هورس گاوی با بهترین کیفیت در تهران

نمایندگی پخش چرم گاوی درجه یک

چرم طبیعی تولید شده از پوست گاو، یکی از بهترین نوع چرم هایی می باشد که از آن در تولید پالتو، کت، کفش و دیگر ملزومات چرمی مورد استفاده قرار می گیرد. اما نکته قابل توجهی که در بحث خرید عمده چرم وجود دارد، اصل و باکیفیت بودن چرم می باشد که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. از همین رو، باید از نمایندگی پخش چرم گاوی درجه یک برای خرید چرم اقدام نمود.

بازار فروش چرم گاوی اصل درجه یک با ارائه بهترین چرم های خام و طبیعی، موقعیت همکاری با تولید کنندگان ملزومات چرمی را فراهم ساخته است. این نمایندگی های پخش به عرضه چرم گاوی خام، چرم گاوی رو مبلی، چرم گاوی عسلی و …. می پردازند. شما برای خرید چرم مورد نیاز خود می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری اقدام نمایید.

قیمت چرم گاوی درجه یک

قیمت چرم گاوی بر اساس پارامتر های مختلفی از جمله نوع چرم،کیفیت چرم، قیمت مواد اولیه و نوسانات ارزی متغیر می باشد. البته لازم به ذکر است که نوسانات ارزی یکی از اصلی ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت چرم می باشد.

به عبارتی می توان گفت چرم و محصولات چرمی قیمت ثابتی ندارند. از این رو، مجموعه چرم ابکو جهت اطلاع مشتریان خود از قیمت به روز انواع چرم، اقدام به راه اندازی وب سایت فروش نموده است تا خریداران قبل از خرید محصول با مراجعه به این وب سایت از آخرین قیمت چرم مطلع شوند و سپس اقدام به خرید نمایند.

نمایندگی پخش چرم گاوی درجه یک

برند های تولید کننده چرم گاوی طبیعی در ایران

در ایران تولیدکننده های زیادی به تولید چرم گاوی طبیعی می پردازند. در زیر به لیستی از بهترین برند ها اشاره نموده ایم:

  1. چرم مشهد: بزرگترین تولید کننده محصولات چرم طبیعی در ایران می باشد.
  2. چرم کاکتوس
  3. چرم درسا
  4. نوین چرم
  5. کهن چرم
  6. چرم نگار
  7. شهر چرم
  8. مارال چرم
  9. چرم های پاندورا و ساینا
  10. و …

 

برند های تولید کننده چرم گاوی طبیعی در ایران

44

  1. با سلام .به دلیل اینکه چرم گاوی ضخیم تر هستس دوام محصولات چرم گاوی مثل کفش و کیف و …عمر طولانی تری دارند و به دلیل سطح صاف چرم گاوی جلوه خاص تر و براق تری به محصول تولید شده میده

  2. لطفا نکات و شرایطی که برای نگهداریش لازمه رو هم بگید که طولانی مدت سالم بمونه بتونیم استفاده کنیم و اینکه اگر قرار باشه به مقدار زیاد بگیریم شرایط انبار کردنش چجوریه ، مرسی

    • سلام رویا عزیز
      برای اینکه بتوانیم شمارا بهتر راهنمایی کنیم لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید.

  3. چرم گاوی در تولید لباس استفاده نمیشود؟ چون جایی خواندم که چرم گوسفندی به دلیل سبکی برای تولید لباس بسیار مناسب است. چرم گاوی خیلی سنگین تر و مستحکم تر از چرم گوسفندی است؟ در ساخت کاپشن مناسب نیست؟

  4. خیلی چرم هاش عالیه و صدردصد طبیعی هستش و من سفارش دادم و به دستم رسید خیلی‌خوب‌بو‌د ممنونم

  5. سلام وقت بخیر نمازروزتون قبول حق
    من از این محصول خریداری کردم از کیف چرمش فوقالعاده راضی هستم کیفیت و عالی است و به شما دوستان هم پیشنهاد میکنم حتمن از محصولات چرم خریداری کنید متمعنم پشیمان نمیشوید

  6. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    من از این محصول خریداری کردم من از کیف چرم خریدم از قیمت و کیفیتش فوقالعاده راضی هستم
    قیمتش خیلی مناسب هست و چرم درجه ی یک
    پیشنهاد میکنم به شما دوستان عزیز از این محصول چرم حتمن خریداری کنید با قیمت خیلی عالی و کیفیت بالا

  7. سلام وقت بخیر
    ممنون از توضیحات کامل شمادرمورد چرم گاو
    چرم های تولید شده شما واقعا با کیفیت هستند وطرح های زیادی دارن
    خسته نباشید خداقوت

  8. سلام عصرتون بخیر
    من از این محصول چرم خریداری میکنم همیشه
    میخوام بدونم ایا کمربند چرم هم دارید ؟
    و کیفیت و قیمتش مثل کیف و کفش هست؟

    • سلام خانم مشهد خانی
      وقت شما بخیر
      جهت دریافت لیست قیمت محصولات با واحد فروش ما تماس بگیرید.

  9. با سلام و درود بسیار ،چرم آبکو نیاز به معرفی ندارد چون نزد طرفدارن محصولات چرمی کاملا شناخته شده است،به امید موفقیت هر چه بیشتر این تیم پر تلاش،موفق باشید

  10. سلام و خسته نباشید دقیقا چرم مشهدبزرگترین تولید کننده محصولات چرم طبیعی تو ایرانه و بهترین چرم همین مثل
    چرم کاکتوس
    چرم درسا
    نوین چرم
    کهن چرم
    تشکر فراوان از اطلاعات مفیدتون

  11. سلام وقتتون بخیر
    اینقدر تنوع رنگ در چرم واقعا ستودنی است.دست مریزاد به ایرانی های پر تلاش سرزمینم
    با تشکر از شما

  12. سلام وقتتون بخیر و خسته نباشید.
    چقدر تنوع رنگ چرم هاتون زیاده.کمتر جایی اینقدر تنوع چرم وجود داره.
    چرم برای روکش مبل هم دارید؟

    • سلام خانم اکبری
      ممنونم از شما
      برای اطلاع بیشتر از محصولات با مشاورین فروش تماس بگیرید

  13. سلام و وقت بخیر خدمت شما متاسفانه به علت گرون بودن چرم کمتر کسی میتونه بخره ولی خب واقعا چرم اصل و باکیفیت ارزشش رو داره هم بادوام هستش هم اینکه زیبایی خاص خودشو داره ممنون از شما

  14. سلام و درود بر شما و تیم خوبتون سال نو بر همگی مبارک باشه انشا الله آرزو دارم که در سال جدید شاهد پیشرفت بیشتر محصولات و صنایعی که مربوط به کسب و کار های ایرانی هستند باشیم ، خیلی ممنون از محصول با کیفیتتون من از محصول شما سفارش دادم و واقعا با کیفیت بود و مقاوم ، تشکر

  15. سلام خسته نباشید خدمت شما عزیزان، آیا می توان نمایندگی این محصول را در شهرستان ها به دست اورد؟آیا چرم گاوی که از این سایت بفروش می رسد نوع آن طبیعی است یا مصنوعی؟ آیا فقط دارای مدل های ساده است؟

  16. تولید کننده داخلی لطفا برای تولیدات خود از مواد اولیه تولید داخل استفاده کن تا حمایت داخلی برخوردار شوی. با تشکر.

  17. در زمینه انواع چرم گاوی ، تفاوت چرم هورس با نبوک در چی هست و اینکه شما علاوه بر چرم هورس چرم نبوک هم میارین؟

    • سلام خانم عباس زاده عزیز
      برای اطلاع بیشتر از محصولات و ثبت سفارش با مشاوران فروش تماس بگیرید.

  18. باسلام وتشکرازمجموعه ی خوبتون برادرمن تولیدی کیف زنانه ومردانه دارندوچرم مصرفی شون ازسایت شماتهیه می کنن بسیارراضی هستن به امیدموفقیت روزافزون شما

  19. سلام وقت بخیر
    من برای همسرم وپسرم چرم گاوی از مجموعه چرم ابکو خریدم تا به دوستشون
    که تولید کننده انواع کت وپالتو یا بارانی چرم وکت چرم ودستکش وکیف هست بده براش یک نیم کته بدوزه چرم ابکو که از چرم گاوی هست وخیلی شیک وبا کیفیت هست وحتما برای خرید های بعدی باز از همین مجموعه خرید میکنم مخصوصا که هم به صورت حضوری وهم به صورت مجازی وآنلاین میتوانیم خرید کنیم البته اگر به صورت عمده بخریم به صرفه تر است هرچند که به صورت جزیی هم میشود از چرم ابکو خرید کرد

  20. سلام و عرض ادب و احترام دارم خدمت مجموعه تولیدی آبکو که در زمینه تولید چرم های طبیعی گاوی حرف اول را همیشه زدند و می زنند مطالب سایت شما واقعا بود در مورد چرم گاوی سوالی که دارم اینه که چرمهای گاوی تولیدی شرکت شما از چه نوع نژاد گاوی بدست می‌آید؟

  21. سلام وقت بخیر، خسته نباشید، من تهیه لباس از چرم گاوی رو واقعا دوست دارم چون متقاضی زیاد داره، آدم های اصیل و با کلاس علاقه زیادی به پوشیدن این نوع لباس ها و کت ها دارند، آیا شما ارسال آنلاین هم دارید؟میخواستم سفارش بدم

  22. چرم گاوی ابکو، چرمی با دوام و مقاوم می باشد که با وجود الیاف پیشرفته، در بسیاری موارد همچون دستکش ایمنی، کاربرد های شیمیایی، پوشش حرفه‌ ای و موتور سواری از بهترین انتخاب‌ ها می باشد.

  23. سلام و خسته نباشید مرسی از سایت خوبتون و محصولات با کیفیتتون
    چرم یکی از زیبا ترین و با دوام ترین محصولاتشه و واقعا کیف و کفش و لباسش زیبا میشه و علاوه بر زیبایی واقعا دوام زیادی داره اما بخاطر قیمت بالاش خیلیا نمیتونن تهیه کنن و هرجایی هم داره یه قیمتی ارائه میده و مختلفه قیمتا من خودم تولیدی کیف چرمی دارم و خیلی چرم تهیه میکنم اما چند بار از چندجا خریدم و جنس خوبی نداشتن میخواستم بدونم شما برای نمونه اول کار ارسال دارید که ببینم چجوره محصول؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    • سلام خانم قربانخانی
      برای اطلاع بیشتر از محصولات و ثبت سفارش با مشاوران فروش تماس بگیرید.

  24. سلام درود و خسته نباشید خدمت شما عزیزان در سایت چرم بکو که چرم گاوی را با قیمت عمده برای همه مردم ایران ارسال می کنند آیا امکان خرید حضوری در تهران وجود دارد ؟ممنون و متشکر از سایت خوبتان.

  25. سلام خسته نباشید
    میخواستم چرم سفارش بدم برای دوخت کیف.آیا فقط چرم گاوی دارید؟ آیا ارسال به شهرستان هم دارید؟
    ممنون از شما

  26. سلام خدا قوت من از کیف و کفش چرمتون استفاده میکنم و راضی هستم الان مدتهاست کفشمو دارم خوب جواب داده و کلاً به محصولات چرم علاقه دارم

  27. سلام و عرض ادب و خسته نباشید به مجموعه چرم ابکو که زحمت کشیدین این مقاله کامل رو داخل سایت گذاشتید که همه آشنا بشن و اینکه اگر بخوام سفارش بدم باید چجوری سفارش بدم چونکه کارم دوخت کیف چرم هست ممنون

    • سلام خانم معین الدینی
      برای اطلاع بیشتر از محصولات و ثبت سفارش با مشاوران فروش تماس بگیرید.

  28. میشه تفاوت چرم نبوک با چرم هورس رو یا حتی با یکسری چرم هایه دیگه رو بگید که بیشتر بدونیم .درکل چرم گاوی از همون اول هم بهترین بود با بهترین کیفیت و مقاوت و زیبایی خاصی هم داره

  29. با سلام و وقت بخیر
    محصولات چرم گاوی میتونه هر سلیقه ای رو جذب خودش کنه
    البته قیمت مناسب بودنش خیلی مهمه

  30. سلام وقت بخیر
    داشتن چرم گاوی یکی از بارزترین ویژگی های هرایرانی هست
    اگر بخوام واضح تر بگم
    ایرانی نیستی اگه چرم گاوی عمده برای خودت نداشته باشی

  31. سلام وقتتون بخیر از محصول چرم گاوی این سابت خریداری کردم و چون شغلم در زمینه صنایع دستی هست کیفیت و همچینین قیمت محصولشان بی نظیره … پیشنهاد میدم حتما استفاده کنین از کیفیت بی نظیرشون .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما