فروش چرم بزی طرح خشتی

چرم بزی طرح خشتی یکی از متداول‌ترین چرم‌هایی می‌باشد که امروزه در تولید انواع محصولات چرمی به کار گرفته می‌شود چرا که این چرم‌ها از ظرافت فوق العاده‌ای برخوردار هستند و استفاده از آنها موجب ایجاد انواع محصولات شیک می‌گردد و به همین دلیل این چرم‌ها نظر بسیاری از صنایع تولیدی را به خود جلب نموده است.بنابراین مرجع فروش چرم بزی طرح خشتی با استفاده از شیوه‌های گوناگونی به توزیع انواع این چرم‌ها در بازار می‌پردازند تا محصولاتی زیبا و لوکس به بازار عرضه نمایند.

جالب است که درباره کفش کالج ورنی هم بیشتر بدانیم.

فروش چرم بزی طرح خشتی

مشخصات چرم بزی طرح خشتی

مشخصات چرم بزی طرح خشتی همان طور که در مبحث قبل تر اشاره کردیم کاربرد انواع چرم بزی طرح خشتی بیشتر از همه موارد در تولید دکوراسیون های داخلی مورد استفاده قرار می گیرد و از آنجایی که این محصولات دارای ظرافت و لطافت خاص هستند در تهیه دکوراسیون های داخلی بیشترین زیبایی‌ ها را ایجاد می نمایند. از مهمترین کاربرد های این محصول می توان به طراحی پارچه های رومبلی مخصوص انواع مبل های سلطنتی اشاره کرد.

چرم بزی دارای بوی خاصی است که هنگام خرید و دقت کاملا متوجه آن خواهید شد. بوی خاص چرم بزی به علت چربی پوست بز و فرآوری های است که روی این چرم ها انجام شده است. درچرم بزی طرح خشتی با کیفیت طرح خشتی یا پوست ماری در همه ی سطح پوست به طور کامل و یکنواخت و یک اندازه پخش شده و هیچ قسمتی از پوست نیست که با سایر نقاط پوست فرق داشته باشد.

این نوع محصولات از آنجایی که سطح کاملاً صاف به خود اختصاص می دهند و کیفیت بالایی دارند می توانند بیشترین تنوع را در بین دکوراسیون های داخلی ایجاد نمایند و یکی از مهمترین دلایلی که روز به روز طیف کاربری این محصولات بیشتر می‌شود، در واقع همین تنوع طرح و رنگ آنها است. از دیگر کاربردهای انواع چرم بزی طرح خشتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مورد استفاده در تهیه لباس های زمستانی زنانه و مردانه
  • مناسب برای تهیه انواع کیف های زنانه طرح دار و زیبا
  • مناسب برای تهیه محصولات صنایع دستی و صنایع تزیینی

راهنمای انتخاب چرم بزی طرح دار

راهنمای انتخاب چرم بزی طرح دار در سالهای اخیر تولید چرم دوزی در ایران افزایش یافته است و عده زیادی از افراد به دنبال خرید انواع محصولات چرمی هستند چرم بزی طرح خشتی و چرم طبیعی متری یکی از انواع این طرح ها می باشد و کارایی زیادی دارد. طرح خشتی به وسیله دستگاه پرس بر روی چرم بز به صورت دائمی ایجاد می‌شود و از رایج ترین طرح های موجود در بازار می باشد در خرید چرم بزی طرح خشتی توجه داشته باشید که این چرم باید بوی حیوان را بدهد و به هیچ وجه بوی پلاستیک ندهد.

در این میان بهتر است کفش کالج ورنی مردانه درباره اطلاعات بیشری کسب کنیم.

سطح چرم بزی اصل یکنواخت نبوده و دارای چین و چروک می باشد و نقطه های برجسته روی سطح آن دیده می‌شود که حاصل فولیکول حیوان می باشد. چرم بزی کیفیت بسیار خوبی دارد و از دوام و مقاومت بالایی برخوردار است زیرا کاملا ارگانیک بوده و از پوست سالم بز تهیه شده است.

چرم بزی خشتی ضخامت نازکی دارد ولی به راحتی پاره نمی شود این چرم با داشتن کیفیت بالا آب و مایعات را جذب نمی کند و اگر در مقابل نور خورشید قرار بگیرد رنگ آن تغییر نمی‌کند. سطح چرم بزی درخشان و براق بوده و برای استفاده در پوشاک بسیار مناسب می باشد و به خاطر خاصیت ارتجاعی که دارد بسیار راحت است و در همه ابعاد و اندازه های تولید می‌شود این چرم آلودگی ها را به خود جذب نمی‌کند و قابل شستشو بوده و به راحتی تمیز می شود.

ضخامت چرم بزی طرح خشتی

ضخامت چرم بزی طرح خشتی انواع چرم بزی به عنوان نوعی چرم طبیعی در بازار معرفی می‌ شوند که در مقایسه با چرم های گاوی تراکم الیاف آنها کمتر می باشد اما مقاومت بسیار بالایی به خود اختصاص می‌ دهند و به همین دلیل برای تهیه بسیاری از محصولات و کالا های مختلف از انواع این نوع چرم ها استفاده می شود.

کارخانه چرم بزی در زمینه طراحی و تولید انواع این محصولات از دستگاه های پرس پیشرفته استفاده می نماید و در نهایت این نوع کالا ها را در ضخامت ها، رنگ بندی ها و طرح های متنوع ارائه می دهد. مهمترین انواع فوتاژ های چرم بزی موجود در بازار شامل موارد زیر می شوند:

  • چرم بزی 5 فونت
  • چرم بزی ۶ فوت
  • چرم بزی ۷ فوت
  • چرم بزی ۸ فوت
  • چرم بزی 9 فوت

این محصولات معمولاً در طرح ها و رنگ های متنوع اعم از رنگ های زرشکی،سرمه ای و چاپ های خشتی تا سنگی جزو پرفروش‌ترین محصولات تولید شده در بازار می باشند.

اجرای فونت های متعدد و همچنین طرح های مختلف بر روی انواع چرم بزی در سال های اخیر توسط طراحان و تولید کنندگان خبره انجام شده است و همین پارامتر ها موجب شده که این محصولات به عنوان بهترین متریال ها در تهیه و تولید کالا های دکوراسیونی مورد توجه قرار بگیرند. به عنوان مثال از انواع چرم بزی طرح خشتی برای تهیه و پوشش پارچه های مبلی در بهترین کیفیت ها استفاده می شود و این محصولات از زیبایی منحصر به فردی برخوردار هستند.

بازار خرید چرم بزی طرح خشتی

بازار خرید چرم بزی طرح خشتی خرید چرم بزی طرح دار با قیمت درب کارخانه هدف بسیاری از متقاضیان و خریداران این محصول در بازار می باشد که از این طریق می توانند بهترین محصولات را در ارزانترین قیمت‌ها تهیه نمایند. گذشته از این مورد با ایجاد شرایط فروش مستقیم این محصولات به راحتی می‌ توانند با تولید کنندگان این نوع کالاها در ارتباط بوده و از این طریق محصولات را با اصالت و کیفیت درجه یک خریداری نمایند.

در سال‌ های اخیر با افزایش تقاضا برای خرید انواع چرم بزی ضخیم در بازار تولید کنندگان این محصولات توانستند از فرآیند های فروش اینترنتی و آنلاین استفاده نمایند و از این طریق صورت مستقیم با خریدار های این نوع کالاها در ارتباط بوده و حتی در برخی موارد به صورت سفارشی نسبت به تهیه این نوع چرم ها اقدام می نماید و آنها را در حجم های درخواستی در اختیار متقاضیان خود قرار می‌دهند.

فروشگاه عرضه چرم بزی طبیعی این محصول را با کیفیت بالا و قیمتی مناسب برای آن دسته از جوانانی که علاقه به رنگ روشن دارند و دوست دارند کیف و کفش چرم رنگ روشن داشته باشند به فروش می رساند. برای ارتباط با فروشگاه عرضه چرم بزی طرح خشتی رنگ روشن با شماره تماس که در سایت موجود است تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما