قیمت ارزان چرم گاوی درجه یک صادراتی

چرم یکی از متریال های بسیار پر کاربردی است که در ساخت محصولات مختلف از جمله کیف، کفش، پوشاک و… مورد استفاده قرار میگیرد. چرم دارای دو نوع طبیعی و مصنوعی می باشد که نوع طبیعی آن از حیوانات مختلف اهلی و وحشی از جمله گاو، گوسفند، بز، تمساح، بوفالو و… به دست می آید.

قیمت ارزان چرم گاوی صادراتی درجه یک بستگی به نوع و کیفیت چرم، شرکت و برند تولید کننده چرم گاوی، نوع عرضه آن به صورت فله یا بسته بندی شده، نوع کاربرد آن و غیره دارد.

قیمت ارزان چرم گاوی درجه یک صادراتی

اطلاعاتی درباره مدل جدید چرم گاوی

اطلاعاتی درباره مدل جدید چرم گاوی همان طور که گفته شد چرم را می توان یکی از متریال هایی دانست که کاربرد فراوان در تولید محصولات مختلف دارد و از قدیم به دلیل ویژگی های آن، استفاده وسیعی از چرم می شود. یکی از انواع چرم های مورد استفاده چرم گاوی می باشد که امروزه نوع و مدل جدیدی از آن به بازار عرضه شده است.

مدل جدید چرم گاوی نسبت به قبل از ضخامت کمتری برخوردار است علت این امر نیز آن است که در زمان فرآوری این محصول ضخامت نسبت به قبل کمتر شده است تا بتواند از آن در تولید محصولات بیشتری استفاده نمود. البته این بدین معنی نیست که کیفیت و مرغوبیت چرم گاوی پایین آمده است.

چرم گاوی جدید به لطف فناوری های جدید از استحکام و مقاومت بالا در برابر پارامتر هایی مانند کشیدگی، فشار و پارگی برخوردار شده است. همچنین لطافت و نرمی این چرم نیز افزایش پیدا نموده است که موجب شده مدل جدید از محبوبیت زیادی برخوردار شود.

تامین کنندگان چرم گاوی درجه یک صادراتی

تامین کنندگان چرم گاوی درجه یک صادراتی تامین کنندگان چرم گاوی درجه صادراتی برای جلب رضایت مشتریان و جذب بیشتر آنان اقدام به عرضه بهترین و با کیفیت ترین چرم گاوی نموده اند. همچنین تامین کنندگان برای فروش بیشتر، توزیع و عرضه گسترده این محصول در سراسر کشور، تسهیل در خرید آن و رفاه حال مشتریان اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی در فضای مجازی کرده اند.

این فروشگاه مجازی انواع چرم به خصوص چرم گاوی برای کار های مختلف از جمله چرم گاوی مبلی عرضه شده و ضمن ارائه اطلاعات و مشخصات در خصوص آن زمینه خرید غیر حضوری را برای مشتریان فراهم نموده اند. این روش فواید بسیاری برای تامین کنندگان و به خصوص مشتریان و خریداران دارد.

مهم ترین مزیت فروشگاه مجازی حذف واسطه ها است که این امر خود می تواند بستر ارتباط گیری بین تامین کنندگان چرم گاوی متری با مشتریان و خریداران را فراهم نماید که این امر موجب کاهش هزینه ها و مناسب شدن قیمت چرم نسبت به بازار می شود و سود این کار برای خریداران است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما