قیمت مناسب چرم بزی مرغوب درجه یک

چرم بزی مرغوب یک نوع چرم از بز است که از جنس عالی برخوردار است و از شکل و شمایل خاصی برخوردار است که به نوبه خود طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است قیمت چرم بزی به عواملی بستگی دارد مثلا به صورت عمده خریداری کنید به صرفه تر است و یا بدون واسطه باشد که قطعا در قیمت تاثیر مثبتی دارد به دلیل نبودن واسطه ها در این کار قیمت مناسبی دارد و به دلیل بودن نوسانات در بازار شما بر از قیمت دقیق می توانید به سایت ها و مراکز های خرید مراجعه کنید.

قیمت مناسب چرم بزی مرغوب درجه یک

درجه کیفی انواع چرم طبیعی ایرانی

درجه کیفی انواع چرم طبیعی ایرانی چرم آن هم از نوع طبیعی امروزه مورد توجه خاص مردم قرار گرفته که انواع مختلفی دارند و هر کدام طرفداران زیادی دارند و در مصارف های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند ما در زیر به درجه کیفی این محصول می پردازیم.

  1. نوع این چرم‌ طبیعی است که شکل ظاهرش اینگونه است که از درخشش و صافی خاصی برخوردار است و بسیار نرم و ضخامت مختلفی دارد و برای انواع وسایل ها مانند کیف و کفش مناسب است.
  2. از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است که این امر باعث می شود که دچار ترک خوردگی و پارگی د حتی پوست پوست شدن نشود و بوی بد و نامطبوعی در این نوع چرم ها نیست.
  3. از مواد اولیه با کیفیتی برخوردار است که طول عمر آن برای استفاده کردن بسیار بالا است و مقاومت زیادی در برابر حجم زیاد وسایل ها دارد و قابل شستشو است و رنگ ان با هر بار شستن تغییر نمی کند.
  4. این نوع چرم ها قابلیت این را دارند که اگر لکه ای روی آنها باشد به خوبی پاک می شوند و دارای ابعاد های مختلف و رنگ های خاصی بنابر سلیقه مردم در لار زار ها وجود دارند.

تولید چرم بزی مرغوب صادراتی

تولید چرم بزی مرغوب صادراتی این نوع محصول به دلیل داشتن ویژگی و مرغوبیت را که در خود دارد باعث مصرف و توجه خاص مشتریان شده و این امر باعث تولید بالای این محصول توسط تولید کنندگان می شود. تولید این محصول بنابر مصرف زیاد مردم هر ساله حجم تولید خود را افزایش می دهد که تولید این محصول توسط کارخانه ها و تولید کنندگانی که در سراسر کشور هستند صورت می گیرد.

در داخل کشور علاوه بر اینکه تولید کنندگان به تولید این محصول برای مردم ایران را انجام می دهند برای خارجیان نیز این محصول را با تمام ویژگی ها و خصوصیات که باید یک محصول صادراتی داشته باشد تولید می کند. چرم بزی صادراتی تمام خصوصیات صادرات را دارد که صادر کنندگان و تولید کنندگان این محصول در چنین سال به کار صادر کردن این محصول می پردازند و توانسته اند در این کار نیز موفق باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما