مراکز خرید چرم بزی صادراتی

در حال حاضر مراکز خرید چرم بزی صادراتی سعی نموده اند تا برای جذب حداکثری مشتریان و کسب اعتماد و رضایت مندی آنها که منجر به افزایش عرضه و تقاضا برای آن می گردد علاوه بر اینکه محصولی با کیفیت بالا را عرضه می کنند آن را در نازل ترین قیمت در اختیارشان قرار دهند که برای رسیدن به این مقصود خود آن را مستقیماً ارائه می کنند تا با کوتاه نمودن دست واسطه ها و کسر هزینه دلالی، این نوع شیره ارزان تر بدست مصرف کنندگان برسد.

مراکز خرید چرم بزی صادراتی

راهنمای انتخاب چرم بزی اصل

راهنمای انتخاب چرم بزی اصل

اگر به فکر خرید چرم بزی درجه یک و اصل چه به صورت عمده و چه جزئی هستید باید نکاتی را با آن آشنایی داشته و از آن مطلع باشد چرا که این محصول یک محصول طبیعی و کاملاً ارگانیک است که کاری بسی دشوار بوده و باید به هنگام خرید آنها را در نظر بگیرید.

  • خرید آن از مراکز معتبر و مجاز که اغلب خود تولید کننده اصلی این نوع چرم بوده و در جهت مصارف گوناگون در اختیار مشتریان داخلی و خارجی قرار می دهند که معمولا مستقیم به دست آنها می رسد و در قیمت آن بسیار موثر می باشد.
  • این گونه چرم دارای خصوصیاتی همانند بو، لطافت و انعطاف پذیری بسیار عالی و ویژگی ظاهری مانند داشتن کرک یا همان موهای ریز و از همه مهم تر وزن بسیار سبک آن است.
  • البته باید گفت که چرم بزی ایرانی نسبت به چرم های سنگین مانند گاو بسیار نازک تر و تراکم الیاف بافتی کمتری داشته که ابعاد آن بنا بر جسته بز دباغی شده و نیز رنگ پوست آن متفاوت می‌ باشد.
  • هم چنین است که توجه به وجود برجستگی منحصر به فرد این نوع چرم است که علاوه بر افزایش میزان زیبایی و جذابیت آن سبب می شود به راحتی نرم و لطیف بماند.
  • قیمت آن متناسب با سطح کیفیت، ضخامت، ابعاد آن و غیره می باشد که بسیار مورد توجه مشتریان و متقاضیان اینگونه پوست چرم است.

بررسی کیفیت چرم بزی طرح دار

بررسی کیفیت چرم بزی طرح دار

تولید و کیفیت چرم بزی طرح دار تحت تاثیر عوامل بسیار زیادی قرار دارد که وجود یا عدم وجود هریک از این عوامل به نوعی می تواند در کیفیت خاص و منحصر به فرد آن تاثیر گذار باشد که از جمله این عوامل موثر می‌توان به نحوه جدا کردن و دباخی پوست از لاشه اشاره کرد که هر چه با دقت بیشتری اینکار انجام شود احتمال وارد شدن صدمه و ضربه به چرم تا میزان قابل ملاحظه ای کاهش می یابد که در غیر این صورت باعث ایجاد برش و سوراخ در سطح پوست می گردد.

شایان ذکر است که از دیگر عوامل موثر بر کیفیت آن شکل دباغی و کمتر نمودن میزان چربی از پوست است که هر چه اینکار با مهارت و دقت بیشتر انجام گردد یقینا پوستی سالم، لطیف و نازک را بدست خواهید آورد.

لازم به ذکر است که چرم بز درجه یک را برای ایجاد طرح بر روی آن حرارت داده و با دستگاه های پیشرفته طرح ریزی می کنند که اگر این پروسه بدون مهارت انجام گردد قطعا در رنگ آمیزی و کیفیت آن تاثیر خواهد گذاشت که این خود از ارزش اقتصادی و تولید آن خواهد کاست.

البته ناگفته نماند که میزان و نحوه شستشو چرم بز به وسیله دست می تواند در کیفیت آن نیز تاثیر گذار باشد که نهایت دقت و توجه را می طلبد و سبب می شود تا طول عمر آن افزایش یابد.

مشخصات چرم بزی صادراتی

مشخصات چرم بزی صادراتی

امروزه با پرورش تعداد زیادی از انواع دام به ویژه بز صنعت دباغی و تولید چرم نیز افزایش یافته که استادان و صاحبان این صنایع با به روز نمودن دانش و علم خود سعی می کنند که محصولی با کیفیت عالی را تولید و در جهت استفاده های مختلف به کار برده شوند که دارای مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد و بارزی است که شامل موارد زیر می باشد:

  1. پوست بز دارای سبکی و وزن بسیار کمی است که اغلب از آن در جهت تهیه البسه، کیف، کفش، کمربند و سایر مصنوعات چرمی استفاده می شود.
  2. بسیار نرم و مقاوم است که باعث برش پذیری بسیار راحت و آسان برای تهیه موارد فوق می باشد و نسبت به سایر انواع چرم که ضخامت بسیاری دارند، دوخت آن بسیار آسان و راحت و در کوتاه ترین زمان انجام می شود.
  3. به دلیل رنگ پذیری گستره به راحتی در ترکیبات شیمیایی و گیاهی رنگ خود را تثبیت می کند که یکی از آنها رنگ برنزه است که بسیار پر طرفدار و محبوب می باشد.
  4. این نوع چرم با توجه به پروسه تولید و تغییرات بارز در سطح داخلی و خارجی آن دارای سطحی صاف و صیقلی داده شده است که درخشندگی آن نسبت به سایر نمونه ها از درخشندگی ایده آلی برخوردار است.
  5. اغلب این نوع چرم را می توان به صورت متری، رولی و در ابعاد و تنوع رنگ بسیار بالا در سطح بازار پیدا نمود که افراد با توجه به نوع نیاز و توان مالی خود می توانند در راستای اهداف اقتصادی خود از آن به خوبی بهره مند گردند.
  6. قیمت نیز یکی از مشخصات دیگر آن است که نسبت به سایر نمونه های چرم از قیمتی نسبتاً گران تر و پر قیمت تر برخوردار بوده که این به خاطر مشخصات منحصر به فرد و ویژه آن می باشد که می توان آن را یکی از راه های تشخیص نیز در نظر گرفت.

بازار فروش چرم بزی صادراتی

بازار فروش چرم بزی صادراتی

امروزه بازار فروش چرم بزی صادراتی بسیار داغ و چشمگیر است که توانسته مشتریان داخلی و خارجی زیادی را به سمت و سوی خود بکشاند و با کسب اعتماد و رضایت مندی آنها بر میزان فروش خود بیفزاید که یقیناً سود و منفعت مالی و اعتباری بسیاری را به دنبال خواهد داشت.

اغلب در این بازار محصول را در کیفیت، ابعاد و ضخامت متنوع ارائه می گردد تا با حذف دلالان از آن بتواند قیمت نهایی آن را کاهش داده و مشتریان بیشتری را به دلیل قیمت ارزان آن جذب نماید که منجر به افزایش عرضه و تقاضا برای آن خواهد شد.

هم چنین باید اظهار داشت که در این بازار فروش این نوع چرم به صورت مستقیم و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار می گیرد تا با از میان برداشتن واسطه‌ها و کسر هزینه دلالی آنها نیز تاثیر بسزایی در کاهش قیمت آن و در نهایت افرایش حجم عرضه و تقاضا برای آن را به دنبال داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما