مراکز خرید چرم گاوی طبیعی ارزان

بزرگ ترین مراکز خرید قانونی و اینترنتی چرم گاوی طبیعی ارزان از طریق این فروشگاه مجازی در خدمت شماست تا محصولی با کیفیت عمری را تقدیم نماید.بهترین چرم گاوی موجب شده تا استفاده از مبلمان و کفش و کیف و لباس و دستکش راحت تر شود و به مدت طولانی تری بتوان وسیله چرمی را تمیز و بدون نگرانی از آسیب نگهداری کرد. خصوصیات چرم گاوی به قدری فراوان است که در این مقاله ی کوتاه نمی گنجد و بسیار مفصل است.در ادامه با توضیحات بیشتری که می دهیم می توانید با این محصول آشنا شوید.

مراکز خرید چرم گاوی طبیعی ارزان

انواع چرم گاوی بر اساس برش پوست

انواع چرم گاوی بر اساس برش پوست انواع چرم گاوی بر اساس برش پوست شامل؛

  1. چرم سطحی پوست گاو که ضخیم است
  2. چرم درونی پوست گاو نازک تر از سطح رویی است
  3. چرم زیری پوست که نسبت به پوست میانی نازک تر است

انواع چرم را می توان به چند دسته مختلف تقسیم کرد. ما می توانیم انواع برش ها، کیفیت چرم، نمرات چرم، روکش های چرمی، انواع چرم توسط حیوانات، انواع چرم با خز، حتی انواع چرم مصنوعی ، چرم لباسی وجود دارد و تفاوت های عمده ای بین آنها است.

انواع چرم شامل آنیلین، نیمه آنیلین، قلم موی رنگ، تخریب شده، تراش خورده، برجسته، گلدوزی، کار با دست، فلز، ناپا، نوبا، روغنی، ثبت اختراع، رنگدانه، چاپ شده، اسپلیت، جیر و مومی است. برخی از تغییرات به دلیل روند تولید است. برخی از آنها به دلیل روند اتمام است.

چرم گاوی اشبالت، مخملی شکل و نرم و لطیف است و از ضخامت کمتری برخوردار می باشد و بسیار سبک است و از لایه زیرین چرم گاوی تهیه شده است. چرم گاوی اشبالت بسیار پرفروش است،این نمونه از چرم حالت مخملی دارد و پرزپرز می باشد و همانند چرم گاوی براق نیست.

به زبان ساده تر به سطح زیرین پوست گاو اشبالت گفته می شود، چرم اشبالت از لایه درونی و میانی پوست چرم گاوی تهیه می شود، این مدل از چرم قیمت بسیار ارزان تری در مقایسه با انواع دیگر چرم ها دارا می باشد.

چرم اشبالت در هر دو طرف پشت و سطح رویی حالت پرز دار دارد و در رنگ های بسیار مختلفی به بازار فروش عرضه می شود.

درحقیقت اشبالت نمونه از از چرم های جیر است که صیقل داده شده است و از ورقه ورقه شدن چرم ضخیم گاوی به دست آمده است.انواع این چرم با کیفیت و عالی بسیار فراوان است و از این محصول بهترین استفاده های مفید صورت می گیرد و یک درجه از کیفیت چرم های جیری پایین تر است.

دلایل مرغوبیت چرم گاوی طبیعی

دلایل مرغوبیت چرم گاوی طبیعی دلایل مرغوبیت چرم گاو طبیعی را می توان در موارد زیر خلاصه کرد که شامل؛

  1. بافت مقاوم تر و واکسی تر و چرمی تر پوست گاو
  2. جذابیت بیشتر پوست گاو
  3. انسجام و استحکام بیشتر پوست گاو و جثه قوی تر گاو که در چرم قوی و محکم آن تاثیر گذار است
  4. نرمی و لطافت بالای پوست گاو در عین کیفیت عمرانه و قدمتی آن
  5. تراکم بیشتر چرم گاوی
  6. سختی بالاتر پوست گاو
  7. کشسانی عالی آن

ارائه بهترین چرم گاوی طبیعی ارزان

ارائه بهترین چرم گاوی طبیعی ارزان ارائه بهترین چرم گاوی طبیعی ارزان از طریق این سایت بزرگ فروش در کیفیتی قدمتی و محصولی ایده آل به کلیه نقاط کشورمان صورت می گیرد.عرضه بهترین چرم گاوی به تمامی نقاط کشور با بهترین قیمت و بالاترین کارایی و اصل ترین نوع جنس صورت می گیرد.

این محصول توانسته چنان جذابیت و دوامی را در دنیای مبلمان و لباس ها و کفش و کیف ها و روکش های مختلف به وجود آورد که دیگر با استفاده از این نوع محصول کسی به چرم های دیگر فکر نمی کند.

محصولات چرم ترکیبی توسط شرکت تولیدی با بهترین کیفیت جهت استفاده در انواع کفش های چرمی، پالتو های چرمی، روکش مبل های چرمی، کمربند های درجه یک چرمی، قنداق تفنگ چرمی، زین اسب، روکش صندلی های ماشین های لوکس، کیف های چرمی با بهترین قیمت به نمایندگی های فروش در سرتاسر کشور در حال عرضه می باشد.

جهت خرید چرم طبیعی و مشاوره این نوع از چرم مرغوب می توانید با مدیر فروش شرکت تولید تماس حاصل کرده و کامل ترین اطلاعات را به دست آورید.هم اکنون می توانید تنها با یک تماس ساده با کارشناسانمان بهترین اطلاعات ممکن را به دست آورید تا دست به خریدی فوق العاده بزنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما