مراکز پخش چرم گاوی طبیعی ارزان

مشهد یکی از مراکز پخش چرم گاوی طبیعی ارزان است که هر ساله مقادیر زیادی از این محصول را تولید و پخش می کند. پخش کنندگان پوست بز مشهد هر کسی را قادر می سازند تا مستقیماً از تولید کننده سفارش و خرید کند. توزیع کننده نماینده اصلی و معتبر در زمینه توزیع و فروش چرم است و پخش چرم طبیعی آن یکی از مهمترین وظایف آن است.

مراکز پخش چرم گاوی طبیعی ارزان

انواع چرم گاوی بر اساس نوع دباغی

انواع چرم گاوی بر اساس نوع دباغی

  1. چرم گیاهی چرمی است که با استفاده از قطعات و روغن های مختلف از مواد گیاهی و حیوانی برنزه می شود. این نوع چرم ها دوستدار محیط زیست هستند زیرا برنزه شده و در اثر تماس با پوست انسان عوارض جانبی ایجاد نخواهد کرد. به همین دلیل ، این نوع برنزه کننده بهترین برنزه کننده چرم محسوب می شود.
  2. چرم کروم نوعی چرم است که مواد اصلی برنزه کننده آن بر اساس کروم است. الگوها به طور مصنوعی بر روی سطح (روی) برخی از چرم های کروم با سطوح نامناسب چاپ می شوند که به آنها چرم کروم چاپ شده می گویند. دلیل چاپ این الگوها پوشاندن عیوب چرم برنزه است. البته امروزه برای جذابیت بیشتر چرم ، بسیاری از چرم ها با نقش و نگار مخصوصاً چرم ساده چاپ می شوند.
  3. جیر ساخته شده از پوست بز و پوست گوساله به طور خاص جلا داده شده است و سطح گوشتی آن مانند مخمل نرم است. این چرم عمدتا به عنوان روکش سایر محصولات استفاده می شود.
  4. اشبالت یک چرم جیر است ، مانند چرم ضخیم چند لایه. چرم اشبالت درجه پایین تری نسبت به چرم جیر دارد.
  5. چرم نوبوک ظاهری مخمل مانند جیر و اشبالت دارد. چرم نوباک به دلیل استفاده خوب از پولیش دارای سطح نرم می باشد.
  6. چرم ورنی چرمی است که از پوست گوساله و گاهی از پوست بز تهیه می شود. به دلیل استفاده از لاک مخصوص روی پوست ، چرم رنگ شده ظاهری درخشان دارد. البته علاوه بر این پارتیشن ، چرم می تواند پارتیشن های دیگری را نیز در نظر بگیرد ، اما پارتیشن کلی همان بالا است.

موارد مصرف چرم گاوی طبیعی

موارد مصرف چرم گاوی طبیعی پرکاربردترین انواع چرم گاوی موجود در بازار امروزه چرم گاو اصل است. چرم گاو در صنایع مختلف بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.ما شاهد افزایش تولید انواع پوست در تولید چرم گاو هستیم. به عنوان مثال ، چرم گاو را می توان با استفاده از کیف های چرمی ، کفش های چرمی و دستبند تهیه کرد که بسیار محبوب تر از سایر محصولات چرمی هستند. تولید کفش چرمی را می توان یکی از محصولات مهم تجاری صنعت چرم دانست.

استفاده از چرم در محصول بسیار گسترده است و به چند مورد خاص محدود نمی شود. ساخت چکمه های زمستانی مردانه و زنانه ، کیف های دستی ، کیف های کاغذی ، کیف پول ، روکش ، حوله ، دستکش و سوئیچ بخشی از استفاده از چرم ، به ویژه پوست گاوی ساده است و بر اهمیت آن تاکید می شود. آن را در زندگی روزمره خود نشان دهید. استفاده از چرم ساده گاو در ساخت این محصولات به دلایل مختلفی است.

کفش های ساخته شده از انواع چرم گاو به یکی از محصولات لوکس امروزی تبدیل شده اند. اگر می توانید این کفش ها را تهیه کنید ، باید طعم شگفت انگیزی داشته باشند. ظاهر این کفش بسیار زیباست. همچنین شگفت انگیز به نظر می رسید. اگر از چرم درجه یک برای تولید پوست گاو استفاده می کنید ، نه تنها ظاهر خوبی خواهید داشت ، بلکه کفش های چرمی با کیفیتی نیز خواهید داشت ، بنابراین می توانید از سایت ما دیدن کرده و کالاهای چرمی گران قیمت را با قیمت های بسیار مناسب خریداری کنید. قیمت ها و ضمانت های با کیفیت بالا را خریداری کنید ما محصولات با کیفیت بالا را به شما ارائه می دهیم.

خرید بی واسطه چرم گاوی طبیعی ارزان

خرید بی واسطه چرم گاوی طبیعی ارزان ساکنان استان های خراسان به طور سنتی یا حرفه ای دام های مختلف به ویژه گاو پرورش داده و پوست این حیوانات را ذبح کرده و در اختیار مرکز صنعت چرم قرار می دهند. مرکز توزیع نیز مستقیماً این چرم ها را از تولید به مصرف ، بدون پیوندهای میانی ، عرضه می کند و به مقدار زیاد در بازار داخلی به فروش می رساند. این مراکز در فروش محصولات خود سود کمی دارند زیرا آنها واسطه اصلی بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان هستند. اگر می خواهید چرم بز مشهد بخرید ، می توانید به راحتی آن را از راه دور سفارش دهید ، اگر در آنجا نیستید ، می توانید از تولید کننده یا توزیع کننده چرم سفارش دهید. همچنین می توانید این کار را از طریق این وب سایت انجام دهید.

واحدهای صنعتی برای تولید انواع چرم به پوست خام نیاز دارند تا بتوانند به هر نحوی چرم را شکل دهند. بنابراین ، مراکز خرید چرم طبیعی در سراسر کشور عمدتا مواد اولیه چرم طبیعی را به این واحدها عرضه می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما