کارخانه تولید چرم مبلی گاوی

کارخانه تولید چرم مبلی گاوی محصولی بی نظیر و عمرانه با دوام طولانی و جذابیت فوق العاده عالی را که از بافت های خالص چرم و پوست گاوی تهیه شده است در رنگ بندی و متراژهای مختلف در اختیارتان قرار می دهد. قبل تر ها خرید از درب کارخانه برای مردم آرزو بود اما امروزه پیشرفت تکنولوژی و ارتیاطات وسیع تر موجب شده تا مردم عزیزمان با دست بازتری خرید خود را از درب تولیدی و کارخانه تهیه نمایند.

کارخانه تولید چرم مبلی گاوی

فرآیند تولید چرم مبلی گاوی

فرآیند تولید چرم مبلی گاوی در روش سنتی فرآیند تولید چرم مبلی گاوی به روش زیر عمل می کنند:

در این روش پوست با استفاده از فرآیند های دباغی پوست تخریب پذیر را به چرمی پایدار و طبیعی تبدیل می نمایند. پوست گاو را به مدت هفت روز در آب قرار می دهند تا حالت خشکی و نمکی که بعد از جدا کردن پوست از لاشه به آن افزوده اند از بین برود. سپس در مرحله موگبری، پوست را در خمره های لعابی به مدت یه تا شش روز در محلول آهک می اندازند تا بافت ها را نرم کرده و به آسانی موها از آن جدا گردد.بعد از آن پوست ها را از خمره خارج و آویزان می کنند و ادامه مراحل تولید چرم را انجام می دهند.

در تهیه چرم گاوی به روش صنعتی از بهترین تکنولوژی و بهترین دستگاه‌های مدرن برای جداسازی پوست از لاشه استفاده می‌کنند و از همان دستگاه ها برای تولید چرم به روش استاندارد صورت می گیرد، و برای ساخت انواع نیازهای ما به کار می رود، چرم گاوی در صنعت به خاطر زیبایی و ماندگاری که دارد فروش خوبی دارد. مراحل تولید این چرم ترکیبی به دو روش سنتی و صنعتی صورت میگیرد هر کدام از این روش ها مراحل تشکیل چرم مختص به خود را دارا می باشند. در این میان چرم طبیعی صنعتی با استفاده از بهترین تکنولوژی روز دنیا و به کارگیری دانش جوانان عزیز کشور و تحت نظارت متخصصان نخبه با بهترین نوع کیفیت و مدرن ترین دستگاه ها تهیه می گردد.

بررسی خصوصیات چرم مبلی گاوی

بررسی خصوصیات چرم مبلی گاوی خصوصیات چرم مبلی گاوی بسیار فراوان است از جمله این موارد می توان به مهم ترین ها اشاره کرد:

  1. بافتی ضخیم و مقاوم دارد
  2. از نمای چشم گیر و چشم نوازی برخوردار است
  3. دارای بافتی نامنظم است که از خصوصیات مهم چرم طبیعی گاوی است
  4. لک نمی شود
  5. آب در آن نفوذ نمی کند و به نوعی ضدآب است
  6. کثیف نمی شود و آلودگی ها و مایعات مختلف را که در حین حواس پرتی ممکن است توسط بچه ها یا بزرگترها ریخته شود به خود جذب نمی کند
  7. نظافت آسان تری دارد
  8. قیمت بالاتری دارد

عرضه بهترین چرم مبلی گاوی

عرضه بهترین چرم مبلی گاوی

عرضه بهترین چرم مبلی گاوی به تمامی نقاط کشور با بهترین قیمت و بالاترین کارایی و اصل ترین نوع جنس صورت می گیرد. این محصول توانسته چنان جذابیت و دوامی را در دنیای مبلمان به وجود آورد که دیگر با استفاده از این نوع محصول کسی به پارچه های مبلی فکر نمی کند.

بهترین چرم مبلی موجب شده تا استفاده از مبلمان راحت تر شود و به مدت طولانی تری بتوان مبلمان را تمیز و بدون نگرانی از آسیب نگهداری کرد. خصوصیات چرم گاوی به قدری فراوان است که در این مقاله ششصد کلمه ای کوتاه نمی گنجد و بسیار مفصل است.

محصولات چرم ترکیبی توسط شرکت تولیدی با بهترین کیفیت جهت استفاده در انواع کفش های چرمی، پالتو های چرمی، روکش مبل های چرمی، کمربند های درجه یک چرمی، قنداق تفنگ چرمی، زین اسب، روکش صندلی های ماشین های لوکس، کیف های چرمی با بهترین قیمت به نمایندگی های فروش در سرتاسر کشور در حال عرضه می باشد. جهت خرید و مشاوره این نوع از چرم مرغوب می توانید با مدیر فروش شرکت تولید تماس حاصل کرده و کامل ترین اطلاعات را به دست آورید.هم اکنون می توانید تنها با یک تماس ساده با کارشناسانمان بهترین اطلاعات ممکن را به دست آورید تا دست به خریدی فوق العاده بزنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما