تولید عمده چرم گاوی صادراتی در ایران

چرم گاوی محصولی بسیار مقاوم و با کیفیت است که در دسته چرم های سنگین و نیمه سنگ قرار می می گیرد، دلیل آن نیز وزن و مقاومت بالای این کالای طبیعی است؛ چرم گاوی، صادراتی است و در کنار مصارف داخلی، به اقصی نقاط جهان نیز ارسال می شود تا صنعتگران و فعالان خارجی بتوانند از مزایای بی شمار این محصول بهره مند گشته و بر رونق و شهرت فعالیت های خود بیافزایند.

جالب است که درباره کفش چرم اسپرت هم بیشتر بدانیم.

تولید عمده چرم گاوی صادراتی در ایران

نحوه تولید چرم گاوی در کارخانه

نحوه تولید چرم گاوی در کارخانهچرم گاوی از پوست خام گاو و یا گوساله ها تولید می شود؛ پروسه تبدیل پوست خام به چرم قابل مصرف فرایندی نسبتا طولانی بوده و با مراحل متعددی همراه است، برای مثال در ابتدای تولید، پوست مورد شست و شو قرار می گیرد تا آلودگی ها و بقایای بر جای مانده از روی آن حذف گردند.
پشم چینی از دیگر مراحل مهم فراوری پوست خام است که به شکل دهی اولیه محصول منجر می شود تا پس از آن دستگاه های صنعتی و همچنین کارکنان بتوانند به شکل ساده تری دباغی را دنبال نمایند.

در پایان تمامی مراحل تولید چرم گاوی، محصول حاصل شده مورد عملیات های رنگ زنی، رویه کوبی، طرح دهی و برش قرار داده می شود تا به کالایی مصرفی، زیبا، بادوام و صد البته با ارزش تبدیل شود؛ انجام امور مذکور باعث می شود تا تنوع بیشتری در میان محصولات به وجود آید و خریداران با حق انتخاب بیشتری به انتخاب چرم های درجه یک بپردازند.

در این میان بهتر است کفش چرم زنانه درباره اطلاعات بیشری کسب کنیم.

سازنده برتر چرم گاوی صادراتی

سازنده برتر چرم گاوی صادراتیصادرات چرم گاوی ایران به کشورهای همسایه و حتی کشورهای اروپایی باعث شده است تا این محصول ارزش والایی را در میان کالاهای تجاری ایران به خود اختصاص دهد؛ استفاده از این محصول در تولید رویه مبلمان، ملزومات معیشتی، کیف های چرمی، گاردهای محافظتی، یراق سوارکاری، کتها، کاپشن های چرم و وسایل تزئینی چرمی باعث شده است تا روزانه خریداران بیشتری به تهیه این کالا ترغیب شوند.

ایران به واسطه برخورداری از آب و هوای مطلوب، مراتع حاصلخیز و نیروهای انسانی مجرب، توان و ظرفیت بالایی در پرورش حیوانات و تولید چرم دارد؛ کیفیت محصولات تولید شده ایرانی موجب شهرت خیره کننده آن در مجامع جهانی و بازارهای بین المللی گردیده است از طرف دیگر تولید کنندگان برای عرضه این محصولات برای عرضه مستقیم فروش عمده چرم گاوی را بصورت آنلاین انجام میدهند.
وجود کارخانجات و کارگاه های چرم سازی متعدد در نقاط مختلف ایران باعث شده است تا انتخاب سازنده برتر چرم گاوی صادراتی دشوار گردد، به واقع معرفی برترین سازندگان و برندهای ایرانی به سلایق و انتخاب های مشتریان وابسته است چرا که آنها اصلی ترین مخاطبان تولید چرم های متنوع، مقاوم، زیبا و کاربردی گاوی هستند.

7

  1. سلام، خیلی خوب که تولید داخل هستش، چرم خیلی ها به داشتنش تمایل دارن ولی تمایلشون به این که تولید داخل باشه

  2. من از این چرم های گاوی خشکل همین فروشگاه طرح قهوه ایش رو خریدم و برای خودم و دوستانم کیف پول درست کردم بسیار عالی هستن.

  3. سلام وقتتون بخیر.
    کالاهایی که با چرم درست میشن،خیلی لوکس و جذاب هستن.
    چرم های شما درجه یکه؟برای سفارش حتما باید عمده باشه؟

  4. سلام وقتتون بخیر کفش وکیف هایی که از چرم گاوی درست میشن بسیار شیک وبادوام هستند چرم های شما درجه یک هستند وباید عمده سفارش داده بشه ؟

  5. با سلام و روز بخیر
    محصولات چرمی یکی از بهترین محصولاتی هستند که علاوه بر زیبایی وقیمت مناسب بسیار با دوام هستن
    ممنونم از مرکز چرم آبکو

  6. عرض احترام دارم و ادب خدمت عزیزان در سایت چرم بکو بنده قبلا بسیار زیاد از شما خریدار کرده‌ام وهمیشه چرم‌گاوی بسیار مرغوبی برای بنده ارسال شده است آیا شما چرم گوسفندی هم دارید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما