تولید عمده چرم گاوی مبلی رنگی

چرم گاوی مبلی محصول منحصر به فرد و در عین حال کارآمد در صنعت تولید مبلمان است که مزیت های بیشماری نسبت به انواع دیگر پارچه های چرمی دارد. این محصولات اگر با شیوه های کاملاً استاندارد تولید شده باشند، عمر مفید بالایی دارند. در این مطلب به بررسی ویژگی های انواع چرم گاوی مبلی و قیمت تولید عمده آن برای عرضه در بازار داخلی و خارجی با نرخ ویژه می پردازیم.

جالب است که درباره کفش چرم اسپرت هم بیشتر بدانیم.

تولید عمده چرم گاوی مبلی رنگی

نحوه دوخت انواع چرم گاوی

نحوه دوخت انواع چرم گاوی انواع چرم گاوی با توجه به فاکتورهای کیفی و کمی به مدل های مختلفی دسته بندی می شوند. در یک تقسم بندی بر اساس برش پوست گاو این محصولات به چرم کامل گاوی، اشبالت، چرم جیر و نوبوک تقسیم می شوند که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند.

نحوه دوخت این نوع چرم ها نیز اهمیت زیادی در تضمین کیفیت و عمر مفید آنها دارد. برای این منظور معمولاً از دستگاه های تمام اتوماتیک استفاده می کنند که درصد خطای آنها تقریباً صفر است. البته باید خاطر نشان کنیم که ضخامت یا میزان نازکی این محصولات متناسب با نوع کاربرد آنها متفاوت است.

بیشتر بخوانید: چرم مبلی مشکی

به عنوان مثال لایه میانی چرم گاوی را اشبالت می نامند که به مراتب نازکتر بوده و از آن برای تهیه انواع کفش و کیف استفاده می کنند. بکارگیری چرم گاوی طبیعی یا مصنوعی در صنعت مبلمان سازی نیز رونق زیادی دارد. از آنها برای ساخت و دوخت مبلمان های اسپرت، اداری، پاف های تزئینی و انواع صندلی استفاده می کنند.

به طور کلی برای دوخت انواع چرم گاوی اشبالت در نظر گرفتن کاربرد، ضخامت چرم، کیفیت و شیوه دباغی آنها اهمیت زیادی دارد که توسط تولید کنندگان همواره مورد نظر قرار می گیرند.

بازار فروش چرم گاوی مبلی ویژه

در این میان بهتر است کفش چرم زنانه درباره اطلاعات بیشری کسب کنیم.

بازار فروش چرم گاوی مبلی ویژه در بازار مبلمان قیمت چرم گاوی متناسب با فاکتورهای کیفی و کمی آن با نوسانات زیادی همراه است. همانطور که اشاره کردیم ضخامت چرم، نحوه فرآوری و دباغی، نوع برش و متراژ سفارشی از جمله مواردی هستند که به صورت مستقیم بر قیمت های نهایی تاثیر می گذارند.

از دیگر مواردی که ضمن تضمین کیفیت، در قیمت گذاری اثرگذار هستند، رنگ چرم است. معمولاً انواع چرم های مشکی و قهوه ای به علت تولید انبوه دارای قیمت ارزانتری نسبت به دیگر رنگ ها هستند. البته کیفیت و همچنین برند شرکت تولیدی چرم را نیز در قیمت گذاری ها نباید فراموش شوند.

برای خرید و فروش چرم گاوی ویژه تولید مبلمان ضمن شناخت تامین کنندگان امکان سفارش غیر حضوری نقش زیادی در کاهش هزینه های جانبی دارد. تولید کنندگان مبلمان با شناخت بهترین نوع چرم و تولیدکنندگان عمده می توانند جدیدترین تولیدات را به صورت مستقیم از بازارهای معتبر تهیه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما