شرکت پخش چرم مبلی گاوی

چرم گاوی از مرغوبترین و مستحکم ترین انواع چرم در تمام دنیا به حساب می آید و از موارد مصرف متعددی برخوردار است. به همین علت شرکت پخش چرم مبلی گاوی در کشورمان با ارائه مرغوبترین نوع این محصول، توانسته در بازارهای داخلی و خارجی به موفقیت های فراوانی دست یابد. این مجموعه چرم درجه یک و طبیعی را با ضخامت مناسب و بافتی سالم، قیمت های مناسب و در متراژ گوناگون به بازار عرضه می نماید.

جالب است که درباره کفش چرم کت هم بیشتر بدانیم.

شرکت پخش چرم مبلی گاوی

مشخصه های کیفی چرم مبلی گاوی

مشخصه های کیفی چرم مبلی گاوی چرم اصل از جمله محصولات طبیعی است که از پوست حیوانات اهلی و وحشی گوناگونی مانند گاومیش، گاو، کروکودیل، شتر، بز و … بدست می آید. هر کدام از این محصولات از ویژگیهای گوناگون، از لحاظ ضخامت، شکل ظاهری، رنگ و مدل و قیمت برخوردار می باشند. به دلیل همین تفاوت ها، این محصولات از کاربردهای گوناگونی در صنایع مختلف برخوردار می باشند. چرم گاوی از باکیفیت ترین و مناسب ترین نوع این محصولات می باشد که دارای ضخامت مناسب و طول عمر بالایی است و در تولید مبل، لباس و … مورد استفاده قرار می گیرد.

در مطلب ذیل می خواهیم به معرفی و بررسی ویژگی های چرم مبل بپردازیم :

  • این محصول دارای ضخامت قابل توجهی بوده و به همین علت به دلیل مقاومت بالا در برابر فشار، ضربه با اجسام نوک تیز به سختی دچار پارگی می شود.
  • چرم گاوی دارای ساختاری متراکم و فشرده بوده و به همین دلیل در برابر نیروهای خمشی و کششی، استقامت بی نظیری دارد.
  • علاوه بر ویژگی های ذکر شده، این چرم به سختی دچار چین خوردگی شده و شکل اولیه خود را تحت هر شرایطی حفظ می کند.
  • مقاومت بالای آن در برابر نفوذ آب باعث می شود که به راحتی بتوان مبلمان تولید شده را با مواد شوینده و آب مورد شستشو قرار داد.
  • تابش نور خورشید به هیچ عنوان بر کیفیت چرم گاوی اصل و طبیعی تاثیر منفی نداشته و رنگ و بافت آن، شکل اولیه خود را حفظ می نماید.
  • رنگبندی های طبیعی و زیبای این محصول باعث می گردد که مبلمان تولید شده از آن، در زمره پرطرفدارترین نوع آنها به حساب بیاید.
  • همچنین طرح های طبیعی موجود روی چرم طبیعی گاو از زیبایی های منحصر بفرد این محصول زیبا و مقاوم محسوب می گردد.

با توجه به نکات ذکر شده می توان نتیجه گرفت که استفاده از چرم گاوی درجه یک می تواند به افزایش کیفیت مبل و یا هر محصولی که با استفاده از آن تهیه می شود، منجر گردد.

خصوصیات بهترین چرم مبلی گاوی

خصوصیات بهترین چرم مبلی گاوی چرم گاوی از مرغوب ترین نوع محصولات طبیعی به شمار می رود که از گذشته های بسیار دور تا امروز در تولید بسیاری از لوازم مورد نیاز انسان مورد استفاده قرار می گیرد. این چرم زیبا و مستحکم در مقایسه با دیگر محصولات مشابه تولید شده از سایر حیوانات، از برتری های متعددی بهره می برد. به همین علت از سطح مصرف بالایی نیز در صنعت مبلمان و روکش صندلی، میزهای اداری، لباس، کیف، کفش و دیگر موارد برخوردار است.

بیشتر بخوانید: چرم گوسفندی

در سطرهای زیر به بررسی خصوصیات بهترین چرم مبل گاوی می پردازیم :

  • از آنجایی که پوست گاو دارای ضخامت بسیار زیادی در تمامی اندام های این حیوان می باشد، چرم تولید شده از آن نیز این خصوصیات را دارد.
  • به همین علت چرم گاوی در زمره محصولات مستحکم و مقاوم به شمار می رود که از طول عمر بالایی برخوردار است.
  • بسیاری از چرم های تولید شده از دیگر حیوانات بر اثر وزن، فشار، برخورد با اجسام برنده کیفیت اولیه خود را از دست داده و دچار پارگی می شوند.
  • اما چرم گاوی در مواجه با این عوامل بیرونی شکل اولیه خود را حفظ کرده و به سختی دچار نقص می شود.
  • از دیگر ویژگی های قابل توجه این محصول زیبا و مقاوم می توان استقامت بالای آن در برابر چین خوردگی اشاره کرد.

فروش عمده چرم مبلی گاوی

فروش عمده چرم مبلی گاوی مرکز پخش چرم گاوی عمده با دارا بودن سالها تجربه در این عرصه توانسته به موفقیت های فراوانی در زمینه فروش چرم مبلی دست یابد. این مجموعه چرم اصل و طبیعی را با ضخامت محدود و متراژ طولی گوناگون همراه با قیمت های ارزان از طریق این سایت اینترنتی ارائه می کند. به همین علت علاوه بر مشتریان داخلی، خریداران بسیار زیادی از دیگر کشورها نیز به تهیه این محصول از طریق این سامانه می پردازند.

در این میان بهتر است کفش چرم کلارک درباره اطلاعات بیشری کسب کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما