فروشگاه عرضه چرم گوسفندی درجه یک

 

مجموعه چرم ابکو به عنوان فروشگاه عرضه چرم گوسفندی درجه یک، این محصول را در بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در بازار عرضه می نماید. از این رو، در صورت تمایل به خرید این محصول می توانید به این مجموعه مراجعه نمایید.

 

فروشگاه‌عرضه‌چرم‌گوسفندی‌درجه‌یک

مراحل آماده سازی چرم گوسفندی درجه یک

 

چرم طبیعی را می توان به سه دسته کلی تقسیم کرد:

 

چرم سبک: چرم سبک از پوست حیواناتی مانند گوسفند، بز و … به دست می آید. پوست این حیوانات نسبت به سایر حیوانات خیلی سبک تر می باشد به همین دلیل به آن چرم سبک می گویند. قیمت چرم گوسفندی و به طور کلی چرم های سبک از دیگر انواع چرم طبیعی پایین تر و مناسب تر می باشد و در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

چرم نیمه سنگین: به چرم هایی مانند چرم شتر مرغ، چرم تمساح، چرم مار و … چرم نیمه سنگین می گویند. این چرم ها ظاهری لوکس و گران قیمت دارند و افراد عادی نمی توانند به سادگی این محصولات را خریداری نمایند. وسایلی که با چرم های نیمه سنگین تولید می شوند از قیمت بالایی برخوردار می باشند و به همین دلیل به صورت تکی و سفارشی تولید می شوند. از چرم های نیمه سنگین در وسایل تزئینی و دکوری نیز استفاده می شود.

 

چرم سنگین: چرم سنگین به چرم حیواناتی مانند گاو، گاومیش و … گفته می شود. اگر یک متر مربع از این چرم را با یک متر مربع از انواع چرم سبک و یا نیمه سنگین در یک ترازو قرار دهید متوجه می شوید که وزن چرم های سنگین بیشتر از چرم سبک و نیمه سنگین است.‌

 

چرم سنگین تراکم بیشتری نسبت به چرم سبک دارد و به همین دلیل بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. مهم ترین چرم سنگین تولید شده چرم گاوی می باشد که علاوه بر کیفیت بسیار بالا قیمت نسبتا خوبی دارد و افراد از قشر متوسط هم قادر به خریداری آن می باشند. از بین چرم های بالا، چرم گاوی در تهیه کیف، کفش، کیف پول، کیف لوازم آرایش و … بیشتر کاربرد دارد و نظر افراد بیشتری را به خود جلب کرده است.

 

مراحل آماده سازی چرم گوسفندی درجه یک

مراحلی دباغی چرم طبیعی

 

برای دباغی چرم گوسفندی چند مرحله خیلی مهم وجود دارد، که در اینجا به برخی از آنها می پردازیم:

 

انتخاب گوسفند: گوسفندی که برای تولید چرم استفاده می شود بهتر است روی بدن خود خراش، زخم، جوش و … نداشته باشد. گاهی اوقات زمانی که گوسفند ها برای چرا می روند بدنشان با خار ها و شاخه درختان خراشیده می شود. به همین دلیل کیفیت چرمی که از این گوسفندان به دست می آید به مراتب کاهش می یابد.

 

سر بریدن: در این مرحله بهتر است از دستگاه های مخصوص این کار کمک بگیرید. افرادی که اقدام به سر بریدن گوسفند می کنند ممکن است با تقلا های گوسفند، بدن گوسفند را روی زمین کشیده و باعث شوند پوست گوسفند آسیب ببیند و برای درست کردن چرم مناسب نباشد‌.

 

کندن پوست گوسفند: پوست گوسفند بهتر است به وسیله دستگاه پیشرفته کنده شود. به این دستگاه، دستگاه باد می گویند و روش کار آن به گونه ای است که زیر پوست حیوانات باد می اندازد و آن را از گوشت جدا می کند. این مرحله، از مرحله سر بریدن خیلی حساس تر است به همین دلیل بهتر است به هیچ وجه دستی انجام نشود.

 

خیساندن: در مرحله بعد چرم را در آب می خیسانند. در این مرحله باید دقت شود که چرم را زود از داخل آب بر ندارند و اجازه دهند آب کاملا به خورد چرم برود. اگر پوست زود از داخل آب برداشته شود خشک و غیر قابل انعطاف می شود. در این مرحله به اصطلاح پوست را نمک سود نیز می کنند که کمک فراوانی به کیفیت چرم تولید شده می کند.

 

سایر مراحل دباغی چرم

 

آهک دادن به پوست: مو های اضافی روی پوست باید توسط آهک دهی سوزانده شده و از بین بروند. این کار ریشه های مو را به شدت سست می کند و مرحله ای بسیار مهم از کار می باشد.

 

لش زدایی: لش به قسمت های اضافی و غیر مفید پوست گفته می شود که باید تماما پاک شود و پوست کاملا تمیز شود.

 

مو زدایی: بعد از زدن آهک به پوست، مو های اضافه سست شده و اکنون باید آنها را کند و از بین برد.

 

آهک گیری: حال که مو های اضافی از چرم گرفته شد باید آهک آن نیز گرفته شود.

 

رنگ آمیزی چرم: حال نوبت رنگ آمیزی چرم در تمامی رنگ ها می باشد، رنگ چرم طبیعی تمام طیف های رنگی را در بر می گیرد و به گونه ای است که تمامی افراد با سلیقه های مختلف می توانند از آن استفاده نمایند.

 

چرم گوسفندی چه کاربردهایی دارد؟

 

 

چرم گوسفندی ضخیم دارای ویژگی های بسیار بارزی می باشد: این چرم در برابر حرارت بسیار مقاوم است. اگر در مغازه به دنبال خرید چرم گوسفندی اصل هستید با خود فندکی به همراه داشته باشید و فندک را از فاصله ای نه چندان نزدیک روی چرم بگیرید.

 

چرم طبیعی در برابر حرارت بسیار مقاوم می باشد و به هیچ عنوان نمی سوزد. اما چرم مصنوعی بعد از حرارت دهی خیلی راحت جمع می شود و از بین می رود. در واقع علت جمع شدن چرم مصنوعی موادی است که در تولید آن مورد استفاده قرار گرفته است. این مواد به گونه ای می باشند که حالت پلاستیک مانند به چرم مصنوعی می دهند.

 

روی سطح چرم گوسفندی دست بکشید. چرم گوسفندی اصل در همه جا ضخامت یکسانی ندارد. دلیل این موضوع این است که پوست گوسفندان در همه جا به یک اندازه ضخیم نمی باشد. بنابراین به طبع چرم نیز در بعضی بخش ها ضخیم تر و در بعضی قسمت ها نازک تر می باشد. اگر ضخامت چرم در تمام قسمت ها یکسان باشد بیانگر این موضوع می باشد که چرم از نوع مرغوبی نیست‌.

 

چرم اگر طبیعی باشد آب را کم و بیش به خودش جذب می کند. چراکه پوست گوسفند روی خود دارای روزنه های ریزی می باشد که آب را به درون خود می کشد. چرم مصنوعی این ویژگی را ندارد و آب را تماما از خود دفع می کند‌. البته در این مورد باید دقت شود که فقط چند قطره آب روی چرم بریزید در غیر این صورت چرم نمی تواند آب را جذب کند.

 

دیگر مشخصات چرم گوسفندی

 

سطح چرم گوسفندی بسیار صاف و نرم می باشد. اگر روی سطح آن دست بکشید نباید روی دست خود احساس زبری کنید.

 

کیفیت رنگ در چرم گوسفندی طبیعی بسیار بالا می باشد. برای تست کیفیت رنگ می توانید از تکه ای کاغذ سفید استفاده کنید و آن را به سطح چرم بمالید. اگر کاغذ همچنان سفید مانده بود جنس چرم گوسفندی اصل و طبیعی است. اما اگر کاغذ رنگ چرم را به خود گرفته بود چرم مصنوعی است.

 

چرم هایی که کیفیت رنگ خوبی ندارند با کوچکترین اتفاقی رنگ خود را از دست می دهند. به طور مثال اگر کفشی که از این چرم به دست آمده باشد را چند ساعت داخل آفتاب قرار بدهید زود بور می شود و رنگ زیبای سابق را نخواهد داشت‌.

 

چرم گوسفندی چه کاربردهایی دارد؟

بررسی میزان ضخامت چرم گوسفندی درجه یک

 

قیمت هر متر مربع از چرم اصل صادراتی از سایر چرم های طبیعی بسیار پایین تر و مناسب تر می باشد. برخی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت این چرم ها عبارتند از:

 

اگر چرم به درستی دباغی نشده باشد به مراتب کیفیت خود را از دست می دهد و دیگر قیمت بالایی ندارد. می توان گفت دباغی درست حدود ۷۰ درصد کار را انجام می دهد و اگر دباغی خوب نباشد ۳۰ درصد دیگر هم مفید نخواهند بود.

 

اینکه چرم از چه قسمتی از بدن گوسفند گرفته شده باشد خیلی روی قیمت چرم تاثیر دارد. چرم هایی که از قسمت زیر شکم گوسفند گرفته شده اند بیش از اندازه شل هستند و کش می آیند. این چرم ها در دوخت دستکش های ارزان قیمت، آستری کیف، آستری کفش، آستری لباس و… مورد استفاده قرار می گیرند و کارایی بیشتری ندارند.

 

چرم هایی که از قسمت پای گوسفند گرفته می شود خیلی کوچک است و فقط می توان از آن وسایل خیلی کوچک مانند جاکلیدی چرمی، بند کفش و … تولید کرد. اما بهترین چرم، چرمی می باشد که از قسمت مرکزی بدن حیوان و قسمت کمر گرفته شده باشد‌.

 

این چرم نه بیش از اندازه و نه بیش از اندازه کوچک می باشد. از این چرم می توان در تولید کیف، کفش، کیف پول، کاپشن، لباس چرمی و … استفاده کرد. لیست قیمت چرم‌ خام در بسیاری از سایت های فروش آنلاین این چرم ها موجود می باشد. می توان گفت با شرایط اقتصادی کنونی قیمت چرم ها نیز رو به افزایش هستند. برای اطلاع از قیمت چرم گوسفندی می توانید به سایت های مربوطه مراجعه کنید‌.

 

انواع چرم طبیعی گوسفندی را بهتر بشناسید

 

چرم گوسفندی را می توان به چند نوع تقسیم کرد:

 

چرم ساده گوسفندی: این چرم ها بر سطح خود هیچ گونه طرحی ندارند و تنها تفاوتی که با یکدیگر دارند تفاوت در رنگ می باشد. این چرم ها تمام طیف های رنگی را دارند.

 

چرم طرح دار گوسفندی: این نوع چرم بر سطح خود دارای طرح های گوناگون و متنوعی می باشد. از مشهور ترین انواع این چرم می توان چرم سوزنی را نام برد. از چرم سوزنی در تولید روکش صندلی خودرو استفاده می شود و قیمت ماشین را به مراتب بالاتر می برد.

 

در تولید چرم گوسفندی مرغوب از یک مرحله بیشتر از چرم ساده استفاده شده است. در مرحله آخر تولید چرم طرح دار کمی به چرم حرارت می دهند. سپس با دستگاه مخصوص روی چرم طرح می گذارند، طرح چرم ها به هر صورتی می تواند باشد.

 

چرم اشبالت: چرم اشبالت به نوعی چرم گفته می شود که در دو طرف خود دارای پرز های ریزی می باشد. این نوع چرم نیز رنگ های مختلفی دارد و افراد بنابر سلیقه خود می توانند این نوع چرم و یا چرم ساده را انتخاب و استفاده نمایند.

 

موارد استفاده چرم گوسفندی

 

کاربرد چرم گوسفندی بسته به کیفیت آن متفاوتی باشد. چرم گوسفندی اگر از نوع مرغوبی نباشد فقط برای آستری مناسب است و در تولید محصولات چرمی نمی توان از آن استفاده کرد. اما اگر نوع مرغوبی داشته باشد در تولید کیف و کفش می توان از آن بهره برد.

 

اکثر کیف و کفش های مردانه از چرم گاوی تولید شده اند زیرا استحکام و ایستایی بهتری دارند و به راحتی خراب نمی شوند. اما محبوب ترین چرم در دوخت کیف و کفش زنانه چرم بزی و چرم گوسفندی است زیرا زنان لطافت و انعطاف پذیری را بیش از هر چیزی ترجیح می دهند.

 

همچنین می توان گفت چرم گوسفندی چون نازک تر و انعطاف پذیرتر هستند برای پیاده روی مناسب تر می باشند. چراکه کفش هایی که با چرم گاوی تولید شده اند ممکن است در مسافت های طولانی به پا آسیب وارد کنند‌‌.

 

قیمت کت چرم گوسفندی اصل و طبیعی در بازار بر اساس مدل و اندازه آن متفاوت می باشد. اگر مایل به خرید این محصول در حجم بالا هستید می توانید هم اکنون با مشاور فروش مجموعه ابکو تماس حاصل نمایید و لیست قیمت به روز بازار را تهیه نمایید. کت چرمی محصولی بسیار کاربردی برای آقایان و خانم ها می باشد که در فصل زمستان بسیار کاربردی و مناسب می باشد.

 

صادرات بهترین چرم گوسفندی درجه یک

مراکز خرید چرم گوسفندی درجه یک

 

در بالا به برخی از ویژگی های چرم طبیعی پرداختیم و شما را در این باره راهنمایی نموده ایم. ممکن است برخی از افراد بگویند ما نمی توانیم برخی از موارد بالا را انجام دهیم. به طور مثال نمی توانیم در مغازه چرم فروشی از فندک استفاده نماییم. به فرض که چرم را امتحان کردیم و فهمیدیم چرم طبیعی نیست اما فروشنده چرم سوخته را دیگر از ما تحویل نمی گیرد. همچنین اگر هنگام تست ضخامت چیز خاصی احساس نمی کنیم‌ پس چاره چیست؟

 

چاره رفع این مشکل این است که چرم را از مراکز باسابقه و معتبر خریداری نمایید تا دچار ضرر مالی نشوید. با خرید از مکان مطمئن هیچ گونه مشکلی نخواهید داشت و بدون تست کردن موارد بالا می توانید از کیفیت چرمی که خریداری کرده اید کاملا اطمینان داشته باشید.

 

قیمت خرید چرم گوسفندی درجه یک بسته به کیفیت محصول و انصاف فروشنده متغیر می باشد. اما به طور کلی می توان گفت قیمت چرم طبیعی از چرم مصنوعی خیلی بالاتر است.

 

سایت مجموعه ابکو با سال ها تجربه در زمینه فروش چرم گوسفندی اصل، بهترین چرم ها را با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت در اختیار شما مصرف کنندگان عزیز قرار می دهد. عکس انواع چرم ها در این سایت موجود می باشد. برای ثبت سفارش کافی است به صورت اینترنتی اقدام نمایید و یا با همکاران ما در قسمت مشاوره تماس حاصل فرمایید و سفارش خود را ثبت کنید.

 

 

توزیع مستقیم چرم گوسفندی درجه یک

75

  1. مطالب سایت و محصولات شرکت را دیدم قبلا هم از این سایت خریداری کردم یه سوال داشتم این محصولات کیف و کفش هم کار می کنید؟

    • سلام وقت شمابخیر محصولاتی بسیار عالی وجنس درجه یک هست لباسهای شیک وجذاب دارن خیلی خوبه ممنون ازعوامل

  2. سلااام من برای کارخانه ی خود از چرم های شما خرید کردم.
    ممنون ازین محصولات خوبتون.
    من همیشه مشتری سرسخت شما خواهم بووود.
    رونق کار خانه ی ما از لطافت چرم های شماست!

    • سلام علی عزیز
      وقت شما بخیر
      ارسال به شهر های دیگر داریم. برای سفارش خرید با واحد فروش تماس بگیرید.

  3. سلام
    برای تولید و راه اندازی خط تولید کیف و کفش و کلاه استفاده از این چرم بسیار عالی هست

  4. سلام ما خودمون دامداریم پوست گوسفن رو خیلی ارزون ازمون میخرند، انقد ناچیزه که ارزش نداره اصلا تا شهرستان بری و بفروشی، وقتی برا خرید کفش و کیف میریم میگیم چرم میخوایم میگنند همشون مصنوعی اند، چرم اصل خیلی گرونه پایین ترین قیمتش سه، چهار میلیون، میشه قیمت محصولاتتون رو بفرمایید، رنج قیمت برا خانواده های کم درامد و متوسط چنده؟

  5. سلام و عرض ادب خدمت شما دوستات عزیز من قبلا از این شرکت خرید کردم و راضی بودم و امروزه چرم گوسفند کاربرد زیادی دارد

  6. سلام وقت بخیر مجموعه ابکو
    محصولاتتون درجه یک و عالی هستند چندباری خرید کردم و راضی هستم
    توصیه میکنم دوستان بازیدکننده سایت از محصولات با کیفیت و زیبای شما خریداری کنن .

  7. سلام من تولید پوشاک دارم از چرم های شما خوشم اومده می خواستم نحوه تهیه و قیمت ها رو بدونم لطف می کنید توضیح بیشتر بدید

    • سلام رسول عزیز
      وقت شما بخیر
      برای آگاهی از نحوه تهیه محصول و قیمت ان با شماره موجود در سایت تماس بگیرید.

  8. سلام خسته نباشیدمن سفارش دادم چون خودم خیالم جکسون حرف نداره افرادی که تولیدی دارن پیشنهاد میدم خریدکنید

  9. سلام و خسته نباشید من در خانه کیف پول و جا سویچی درست میکنم و میفروشم آیا برای این کار مناسب است؟

    • سلام خانم علیمرادی
      برای اطلاع بیشتر از محصولات و ثبت سفارش با مشاوران فروش ما تماس بگیرید.

  10. سلام وقت بخیر ممنون از اطلاعات خوبتون می خواستم بدونم چگونه می توان چرم اصل را از تقلبی تشخیص داد؟؟

  11. سلام.خدا قوت.این امکان وجود داره که با خرید از سایت تخفیفات ویژه بگیریم؟ممنون میشم که راهنمایی بفرمایید.

  12. سلام ممنون بابت توضیحات خوب و مفیدتون و اینکه آیا برای خرید چرم فقط باید تکه های بزرگ ازتون خرید یا سایز های کوچک تر هم فروش دارید منظورم این هست که اگه من به عنوان یه نفر که بخوام با چرم برای خودم یک کیف درست کنم و بخوام حداقل سه رنگ در اون بکار ببرم آیا باید سه تکه بزرگ چرم سفارش بدم یا اینکه میشه سایز و اندازه مورد نظرمو خریداری کنم

  13. سلام ، مراحل دباغی چرم خیلی زمان بره و واقعا کار سختیه ، تبریک میگم به این سایت که این محصول مهم رو عرضه میکنن ، ممنون از سایت خوبتون

  14. سلام وقت بخیر مطالب سایت تون رو دیدم
    واقعا عالی بود میخواستم بدونم چرم گوسفند به درجه چندم چرم قرار داره؟
    تشکر میکنم

    • سلام همایون عزیز
      برای اطلاع بیشتر از محصولات و ثبت سفارش با مشاوران فروش تماس بگیرید.

  15. سلام عرض میکنم خدمت شما
    این چرم ها هم بو میده؟
    اطلاعاتی که در مورد چرم گوسفندی گذاشتید برام جالبه
    با پوستهایی که دستی از گوسفند جدا میکنند چکار میشه کرد

  16. با سلام و وقت بخیر. ممنون از محصول خوب و باکیفیت شما و اینکه محصول با اصالت بالایی دارید. قیمت مناسبی هم داره.ممنونم

    • سلام خانم لجم اورک عزیز
      برای اطلاع بیشتر از محصولات و ثبت سفارش با مشاوران فروش تماس بگیرید.

    • سلام امیرمحمد عزیز
      برای اطلاع بیشتر از محصولات و ثبت سفارش با مشاوران فروش تماس بگیرید.

  17. سلام، ممنون از توضیحاتتون. تشخیص چرم طبیعی از مصنوعی خیلی راحت نیست. ولی توضیحاتتون کمک کننده هست

  18. سلام و عرض وقت به خیر. آیا برای فروش عمده چرم گوسفندی تخفیف هم دارید؟ هزینه ارسال چقدر هست و از طریق چه پستی ارسال میشه؟

  19. سلام وقت بخیر.ازمحصولات چرم گوسفندی طبیعی درجه یک این سایت خریدکردم کیفیت بسیارخوبی داشت ازخریدم بسیارراضی هستم به شماهم توصیه میکنم ازمحصولات این سایت خریدکنید

  20. سلام وقت بخیرمن از محصولتون خرید کردم وقعا خیلی چرم گوسفندی خوبه
    متشکرم

  21. سلام واقعا چرمی عالی ودل پسندی خریدم من میتونم باچرمی که خریدم کیف وکلا بدوزم ممنون ازسایت خوبتون

  22. سلام از چرم های بسیار زیبا و با کیفیتتون خرید کردم بسیار راضیم ممنون از سایت خوبتون

  23. سلام وقت بخیر واقعا محصولات بی نظیری چرمی رو که ارائه میدین هم از نظر کیفیت و هم قیمت خوبن دستتون درد نکنه واقعا

  24. سلام من از چرم سایتتون خریداری کردم من که تا الان راضیم به شما هم پیشنهاد خرید رو میدم

  25. سلام.از محصولات شرکت ابکو خرید کردم از خریدم راضی هستم. اطلاع رسانی بسیار خوبی دارید.ممنون

  26. سلام‌‌دوست‌عزیز‌این‌چرم‌طبیعی‌هست‌و‌عالی‌من‌یک‌کیف‌سفارش‌دادم‌از‌نزدیک‌که‌دیدم‌واقعا‌از‌خوبیش‌تعجب‌کردم‌شما‌هم‌سفارش‌بدید‌مطمعن‌باشید‌

  27. سلام من خیلی چرم رو دوست دارم به نظرم خیلی محصولاتش آدم رو جذاب نشون میده ولی مال شما یه چیز دیگه من که خیلی راضی بودم

  28. سلام و عرض خسته نباشید این چرم ها گفتین آتیش نمیگیرن و یه سوال دیگه ما یه چرمی گرفته بودیم که تو لباسشویی انداختیم خیلی کوچیک شد این ها که کوچیک نمی شوند ؟

  29. سلام. محصول چرم گوسفندی از دیگر محصولاتی هست که در کفش،شلوار،کیف و…مورد استفاده قرار می‌گیرد کیفیت چرم گوسفندی برای مشتری اولویت هیت که محصولی را که خریداری میکند طرح زیبا و کیفیت عالی داسته باشد شرکت ابکو این فرصت رو برای مشتریان داده که از چرم با کیفیت و زیبا استفاده کنیم. فقط یه سوال آیا شما محصولات کلاه چرمی هم کار می کنید؟

  30. مجموعه آبکو چرم گوسفندی درجه یک را در انواع چرم ساده و طرح دار و همچنین اشبالت با کیفیتی باورنکردنی در اختیار شما قرار می دهد.

  31. سلام و عرض ادب خدمت شما مجموعه ابکو که میای ماهرانه در زمینه با چرم گوسفندی فعالیت دارید
    مطالب مفیدی رو به اشتراک گذاشتید که خیلی هاشو واقعا اطلاع نداشتم واقعا ممنون
    من قصد دارم سفارش بدم میشه راهنمایی کنید ؟

  32. سلام وقت بخیر
    من از این سایت خرید کردم
    بسیار از خریدم راضی هستم
    به شما هم توصیه میکنم از این
    سایت عالی خریداری کنید

  33. سلام. ممنون از اطلاعت جامع و کاملی که میزارین فقط من یک سوال داشتم از حضورتون ، من یک کاپشن دارم از جنس چرم گوسفندی درجه یک که حالت فوتر مانند داره. میخوام ببینم لک های حاصل از چربی روغن، از روش میره یا خیر؟ با چی باید شست و شو بدم؟

  34. لباس چرمی یک ویژگی معجزه آسایی داره که گرم نگه میدارد و سبک و لطیف است و بدن رو خفه نمیکند و پوست نفس میکشد اینها را تجربه کردن که میگویم

  35. ممنون از مجموعه ابکو که یک همچنین اطلاعاتی را در مورد چرم ارائه دادند و در نتیجه ما با اطلاعات روشن و شفاف بهتر میتوانیم چرم مورد نظرمان را برای کارهای چرمی انتخاب کنیم.
    چرمهای ابکو هم که در کیفیت بینظیر هستند

  36. سلام وقتتون بخیر
    ممنون از مقاله مفیدتون
    همه نکات به خوبی درج شده بود
    ممنون از سایت خوبتون
    موفق باشید.

  37. ببخشید یه سوال داشتم
    برای دوخت کیف چرمی به نظرتون چرم گاو بهتره یا چرم گوسفندی ؟
    ممنون از راهنماییتون.

  38. سلام وقت بخیر چرم کاربرد زیادی داره و کیفیت خوب باعث شده محصولاتش بیشتر دوام بیاره ولی دلم نمیاد از پوست حیوانات زیبا استفاده بشه

  39. سلام و عرض ادب خدمت شما ممنون بخاطر محصول خوبی که معرفی کردن حتما تهیه و استفاده میکنم خیلی وقت بود دنبال چرم اصل و‌خوب بودم سپاس از شما

  40. باسلام
    توضیحاتتون کامل و عالیه
    اما
    در لابلای توضیحات ، فقط چندتا تصویر از چرم دیده میشه
    با توجه به اینکه این روزها تبلیغات یکی از مهمترین اصول کسب وکار هست
    توصیه میکنم
    اگر شما مصنوعات چرمی نظیر کیف و کفش و کمربندو.. ..هم تولید و عرضه میکنید
    تصاویری هم از تولیداتتون قرار بدین

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما