فروش ویژه چرم گاوی اصل

چرم از جمله محصولات طبیعی و پرکاربردی است که با استفاده از دباغی کردن پوست گاو، شتر، گاومیش، بز، کروکودیل و گوسفند بدست می آید. فروش ویژه چرم گاوی اصل و کاملا طبیعی نیز توسط شرکت معتبر اولیه و عرضه مستقیم آن انجام می شود. این مجموعه، با کیفیت ترین نوع این محصول را در ابعاد مختلف همراه با قیمت های ارزان به بازار عرضه می کند. ارائه چرم به صورت آنلاین باعث شده که مشتریان بتوانند بدون مراجعه حضوری اقدام به ثبت سفارش چرم گاوی موردنظرشان نمایند.

فروش ویژه چرم گاوی اصل

تفاوت چرم گاوی و چرم بزی از لحاظ ضخامت

تفاوت چرم گاوی و چرم بزی از لحاظ ضخامت چرم از پرمصرفترین انواع محصولات طبیعی است که به روشهای مختلفی تولید شده و به بازار عرضه می گردد. چرم گاو و چرم بز از مرغوبترین و پرمصرفترین انواع این محصول به شمار می روند که هر کدام از آنها از ویژگیهای خاصی برخوردار می باشند. این خصوصیات منحصر به فرد باعث می شود که هر کدام از این چرم ها مناسب تولید بعضی از محصولات مورد نیاز انسان ها باشند.

در ادامه این مطلب به تفاوت های چرم گاوی و بزی بر اساس ضخامت و دیگر ویژگی های آنها می پردازیم :

  • چرم گاوی به دلیل آنکه از پوست ضخیم این دام بدست می آید در مقایسه با بسیاری از محصولات مشابه از جمله چرم بزی ضخامت بیشتری دارند.
  • بافت متراکم و پیوستگی فراوان چرم گاوی، باعث می گردد که از استحکام بیشتر در برابر پاره شدن و برخورد با اجسام نوک تیز برخوردار باشد.
  • به همین علت چرم گاوی در مقایسه با انواع تولید شده از پوست بز دارای مقاومت بیشتر و طول عمر مناسب تری است.
  • گرچه هر دو نوع این محصولات در برابر نفوذ آب و رطوبت محیط از مقاومت بالایی برخوردار هستند، اما چرم گاوی از نفوذناپذیری بیشتری بهره مند می باشند.
  • با توجه به ضخیم بودن چرم گاو، برای تولید محصولات ظریف تر که نیاز به شکل دهی بیشتری دارند از چرم بزی استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: چرم گوسفندی لباسی

  • چرم گاوی به دلیل مقاومت بیشتری که در برابر نیروهای خمشی و کششی دارد، به سختی دچار ترک خوردگی و افت کیفیت در مقایسه با چرم بزی می گردد.
  • بنابراین می توان نتیجه گرفت که استفاده از چرم گاوی، بدلیل ضخامت بیشتر و مقاومت بالاتری که دارد در صنایع مختلف مقروم به صرفه می باشد.

تشخیص چرم طبیعی گاوی اصل

تشخیص چرم طبیعی گاوی اصل چرم گاوی اصل، از درجه کیفی بسیار بالایی در مقایسه با دیگر محصولات برخوردار بوده و همچنین دارای موارد مصرف متعددی در صنایع مختلف است. از آنجایی که بسیاری از مراکز فروش، اقدام به عرضه چرم مصنوعی و بی کیفیت به جای چرم اصل می نمایند تشخیص این موضوع برای اکثریت مردم سخت و غیر ممکن است. به همین دلیل دانستن بعضی نکات برای شناخت چرم اصل حائز اهمیت است و قصد داریم در ادامه این مطلب به آنها بپردازیم :

  • چرم گاو اصل از بویی کاملا طبیعی برخوردار می باشد در صورتی که انواع صنعتی آن بوی نفت و مواد شیمیایی می دهد.
  • محصول درجه یک و طبیعی بعد از تا شدن به سرعت به حالت اولیه خود برگشته و دچار چین خوردگی نمی گردند.
  • در صورتی که چرم مصنوعی بعد از تا شدن این خاصیت را ندارد.

بیشتر بخوانید: چرم مبلی مسکو

  • طرح های طبیعی روی چرم اصلی گاو، متفاوت و غیر متقارن بوده و این خصوصیت در چرم های مصنوعی وجود ندارد.
  • چرم مرغوب در هنگام مواجه با آب و رطوبت، به جذب مقداری از آن پرداخته و به روش تبخیر، آنها را به تدریج دفع می نماید.

با توجه به موارد فوق، پیشنهاد می کنیم برای خرید چرم اصل، از طریق مراجعه به مراکز فروش معتبر، از جمله این سایت اینترنتی مبادرت نمایید.

سفارش عمده چرم گاوی اصل

سفارش عمده چرم گاوی اصل برای سفارش عمده و اطلاع از قیمت چرم گاوی می توانید از طریق مراجعه به سایت اینترنتی معتبر فعال در این عرصه اقدام کنید. این مجموعه با همکاری بزرگتربن مراکز تولید چرم اصل، محصولاتی با کیفیت را به صورت بی واسطه و مستقیم در دسترس مشتریان قرار می دهد. قیمت های ارزان، تنوع طرح و رنگ، امکان ثبت آنلاین سفارشات و ارسال آنها به آدرس خریداران، از مزیت های عملکرد این سامانه به شمار می رود.

2

  1. سلام ممنون از شما
    شما دباغ خونه هستید؟ یا فروشگاه چرم من کارگاه دوخت لباس دارم میخوام سفارش بدم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما