مراکز فروش چرم بزی ساده

چرم گاوی و چرم بزی یکی از بهترین چرم های حیوانات اهلی شناخته شده در سراسر جهان می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد و برند های بزرگی برای تولید کیف و کفش از این چرم ها استفاده می کنند.

به دلیل استقبال بسیار زیاد مردم مراکز فروش چرم بزی ساده نیز رونق بسیار خوبی نبوده است.

معرفی تمام رنگ بندی در چرم گاوی توسط فروشنده و تولید کننده انجام می شود. با شناخت تمامی رنگ های موجود می توانید محصولی را که مد نظر دارید به راحتی خریداری نمایید.مراکز فروش چرم بزی ساده

چرم بزی و چرم گاوی را مقایسه کنید.

چرم بزی و چرم گاوی را مقایسه کنید. همانطور که می‌دانید چرم بزی و چرم گاوی از بهترین چرخ های حیوانات اهلی در سراسر جهان می باشد که در ادامه مطلب می خواهیم چرم دوزی و چرم گاوی را مقایسه کنید؛

  • اصولاً چرم‌های بزی نسبت به انواع چرم گاوی نرم تر و لطیف تر می باشد و برای استفاده و تولید ظریف و تزئینی کاربرد بسیار ویژه‌ای دارد.
  • از چرم گاوی برای تولید انواع پالتو و کاپشن ها در برند های معروف دنیا استفاده می شود زیرا مقاومت چرم گاوی نسبت به انواع دیگر چربی ها بسیار بیشتر می باشد.
  • به عقیده بسیاری از مردم چرم‌گاوی نسبت به چرم بزی بوی بیشتری دارد شاید بسیاری از مردم چرم گاو را به عنوان اصلی ترین چرب بشناسم اما چرم بزنیم دارای ارزش بسیار بالایی می باشد.
  • چرم گاوی به دلیل سفت و و خوردن آن برای تولید لباسهای مردانه بیشتر کاربرد دارد و چرم های بازی به دلیل ظرافت و نرمی بیشتر اصولاً در سراسر جهان برای تولید لباس ها و وسایل بانوان استفاده می شود.
  • ولی به طور کلی می‌توان گفت که چرم دوزی و چرم گاوی هر دو از با کیفیت ترین چرم های جهانی می باشد که توزیع چرم این محصولات نیز بسیار رونق خوبی دارد.
  • اصولاً از چرم گاوی برای تولید کیف های بزرگتر استفاده می شود که بتوان به مقدار وسایل بیشتری را درون آن حمل نمود و همچنین از چرم بزی برای تولید کیف پول که سبک‌تر و نرم تر می باشد استفاده می شود.
  • چرم های گاوی به دلیل ظلم خود نیاز به استفاده از انواع روغن ها برای نگهداری آنها می باشد همچنین برای نگهداری چرم های بزی نیز باید از روغن های مخصوص استفاده کنید.
  • از چرم گاوی برای تولید کفشهای سریع‌تر استفاده می‌شود و برای کمک های شیک‌در که مناسب برای استفاده در مجالس می باشد از چربی بزی استفاده می شود.

خرید مستقیم چرم بزی ساده

خرید مستقیم چرم بزی ساده بسیاری از مراکز تولید چرم اقدام به ارائه محصولات خود به صورت اینترنتی بوده و از مزایای خرید اینترنتی حذف واسطه ها خرید کالا به صورت مستقیم از تولید و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر می باشد.

شما نیز می توانید از طریق لینک زیر از فروشگاه چرم با دیدن و معین و پس از سفارش محصول مورد نیاز خود را در محلی که خودتان است و مشخص نموده اید تحویل بگیرید بدون شک و پس از دریافت کالا از کیفیت عالی آن رضایت کامل را خواهید داشت‌.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما