مراکز پخش چرم طبیعی عمده

چرم از جمله محصولات طبیعی به شمار می رود که از پوست حیوانات مختلفی مانند گاو، گاو میش، بز، شتر، اسب و کروکودیل بدست می آید. از آنجایی که ایران در زمینه تولید این محصول در دنیا به عنوان یکی از مهمترین مراکز محسوب می گردد، مراکز پخش چرم طبیعی عمده متعددی نیز در این عرصه به فعالیت می پردازند. خوشبختانه برای سفارش این محصول با ارزش می توان از طریق مراجعه به این سایت اینترنتی معتبر که به عرضه با کیفیت ترین چرمها می پردازد، اقدام نمود.

مراکز پخش چرم طبیعی عمده

انواع چرم طبیعیی را بشناسید

انواع چرم طبیعیی را بشناسیدچرم لوله ای از مواد اولیه ای می باشد که از هزاران سال پیش تا امروز، برای ساخت و تهیه انواع لباس، کفش، کیف و بسیاری از ابزار و وسایل مورد نیاز انسان، بکار می رود. این محصول از دباغی کردن پوست دام و حیوانات مختلفی و با رعایت شرایطی خاص بدست می آید. رایج ترین انواع چرم که از کاربردهای بسیار زیادی برخوردار هستند عبارتند از چرم گاو، بز و گاومیش که دارای خصوصیات منحصر بفرد و مطلوبی می باشند. در ادامه این مطلب به معرفی انواع چرم طبیعی می پردازیم تا شما عزیزان به اطلاعات کاملتری در این زمینه دست یابید :

  • چرم از نظر ضخامت و استحکام به چند دسته متفاوت سبک، نیمه سبک و سنگین تقسیم بندی می شود.
  • چرم گوسفند یا بزغاله از نوع سبک به حساب می آیند که دارای ضخامت کم بوده و در تولید محصولاتی مانند کلاه یا دستکش و دستبند بکار می روند.
  • چرم بدست آمده از پوست حیواناتی مانند کروکودیل یا شترمرغ نیز از جمله محصولات نیمه سبک‌ هستند و از قیمت بالایی برخوردارند.
  • چرم سنگین نیز با دباغی کردن پوست گاومیش، گاو و شتر حاصل شده و از ضخامت زیادی بهره برده و در تولید کیف، کفش و مبلمان و … مورد استفاده قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: چرم گوسفند لباسی

چرم‌ طبیعی را بر اساس شکل ظاهری به دسته بندی های متنوعی تقسیم‌بندی می کنند که عبارتند از نوبوک، جیر، ورنی و چرم دانه بلند که هر کدام از ویژگی های خاصی برخوردار هستند. برای خرید چرم طبیعی با کیفیت، بهتر است که از طریق مراجعه به مراکز فروش معتبر در سطح کشور اقدام نمایید.

مشخصه های چرم طبیعی را بدانید

مشخصه های چرم طبیعی را بدانیدچرم گوسفندی طبیعی در مقایسه با چرم های مصنوعی تولید شده که حاوی مواد پلاستیکی و شیمیایی هستند، از برتری های قابل ذکر متعددی برخوردار است. به همین دلیل هم از ارزش و قیمت بالاتری بهره برده و در تولید وسایل و ابزار گران قیمت از چرم های طبیعی درجه یک به جای چرم مصنوعی استفاده می شود. در این مطلب، به بررسی مشخصه های چرم طبیعی و تفاوت آن با محصولات صنعتی و مصنوعی خواهیم پرداخت :

  • چرم طبیعی و اصل در مقایسه با انواع مصنوعی، از بافت نرمتری برخوردار بوده و به مرور زمان نیز این ویژگی افزایش می یابد.
  • این محصولات از عطر و بوی کاملا طبیعی و نشات گرفته از پوست دام و حیوانات بهره می برند، در صورتیکه چرم مصنوعی دارای رایحه مواد شیمیایی است.
  • چرم طبیعی دارای بافتی انعطاف پذیر بوده و در برابر کشیدگی، فشار و وزن زیاد، از مقاومت بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: چرم طبیعی گوسفندی قرمز

  • به همین علت محصولات تهیه شده از چرم های طبیعی دارای استحکام و طول عمر مصرف بالایی می باشند.
  • این محصولات در مواجه با رطوبت و آب، آنها را جذب کرده و به تدریج بصورت بخار دفع می کند و‌ از نفوذ آنها به داخل محصولاتی مانند کفش و کیف جلوگیری می نماید.

خرید عمده چرم طبیعی اصل

خرید عمده چرم طبیعی اصل برای اطلاع از قیمت چرم طبیعی و خرید عمده انواع اصل آن می توانید از طریق مراجعه به سایت اینترنتی مرکز پخش معتبر آن اقدام نمایید. این مجموعه، مرغوب ترین چرم طبیعی را بصورت بی واسطه و مستقیم و در متراژ گوناگون همراه با قیمت های ارزان به بازار عرضه می کند. همچنین شرایطی را فراهم کرده که خریداران بتوانند بصورت آنلاین به انتخاب این محصولات پرداخته و آنها را در آدرس مورد نظرشان تحویل بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما