تولید کننده چرم گوسفندی درجه یک

چرم ها از جمله محصولاتی هستند که امروزه ارزش قیمتی بالایی داشته و هر یک در بخش خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. تولید کننده چرم گوسفندی درجه یک و کیف اداری چرم خورشید قادر به تأمین نیاز بازارهای داخلی ایران بوده و امروزه شما بر حسب نیاز خود می توانید چرم های گوسفندی را با ضخامت های مختلفی تهیه و از آن در بخش های مختلفی استفاده کنید.

تولید کننده چرم گوسفندی درجه یک

مشخصات چرم گوسفندی درجه یک

مشخصات چرم گوسفندی درجه یک تولید چرم گوسفندی تماما در کشورمان انجام گرفته و ما امروزه نیاز کمترین به واردات این نوع چرم ها داریم، و کیف اداری چرم زنانه اگر در ادامه مبحث با ما همراه شوید قصد داریم تا شما را با مهم ترین مشخصه های چرم گوسفندی درجه یک آشنا کنیم. یک چرم با کیفیت چه نوع چرمی است؟ چرم های اعلا تماما به صورت کاملا طبیعی ساخته شده اند و درجه کیفی عالی دارند.

علاوه بر موارد ذکر شده در زمینه مشخصات چرم گوسفندی، نمونه های برتر این نوع چرم ضخامت مناسبی داشته و به راحتی دچار ترک نشده و مشکل برای الیاف آن ها به وجود نخواهد آمد، پوست گوسفندی پس از اینکه از بدن حیوان جدا شده به دباغی ها و تولیدکنندگان چرم منتقل شده تا از آن ها در زمینه ساخت بهترین چرم ها استفاده شود، چرم درجه یک و عالی اندازه و ضخامت یکسانی نداشته و این مورد نشان از اصالت چرم های گوسفندی است، چرم اصلی در برابر رطوبت و به بسیار مقاوم است و به همین خاطر از نمونه های اصلی آن در جهت ساخت انواع کاپشن برای روزهای سرد و بارانی استفاده می شود.

تفاوت چرم گوسفندی با چرم گاوی

تفاوت چرم گوسفندی با چرم گاوی قیمت چرم درجه یک در بازار در قیاس با چرم های مصنوعی بالاتر می باشد که شما بر حسب نیاز و نوع تولیدی می توانید هر کدام از آن ها را انتخاب و خریداری کنید، علاوه بر چرم های گوسفندی چرم های گاوی نیز جزو محصولات برتری هستند که از آن ها در بخش های گوناگون استفاده می شود.

مهم ترین تفاوت های چرم گوسفندی با چرم گاوی چیست؟

  • چرم های تهیه شده از پوست گاو ضخیم تر بوده و از ن ها برای ساخت رویه مبل و صندلی استفاده می شود، اما نمونه های گوسفندی این نوع محصولات نازک تر بوده و بهترین انتخاب در جهت ساخت لوازم چرمی است که توسط انسان حمل می شود.
  • چرم های تهیه شده از پوست بز و گوسفند وزن بسیار یکی داشته اما مدل های گاوی جزو چرم های سنگین وزن به شمار می روند که متناسب با نوع محصولی که قرار است با چرم ساخته شود باید انتخاب شود.
  • اگر بخواهیم از نظر ابعاد و رنگ نیز چرم گاوی را با چرم گوسفندی مقایسه کنیم می توانیم بگوییم اگرچه در بخش ابعاد چرم های گاوی ابعاد بزرگ تری داشته اما در بخش رنگی تقریبا می توان گفت که هر دو نوع چرم در رنگ های متفاوتی به بازار راه پیدا کرده اند.

تفاوت هایی که در بالا عنوان شد از مهم ترین تفاوت های چرم های گوسفند و گاو می باشد که شما بر حسب نیاز و نوع کاربری و تولید می توانید هر یک از آن ها را با قیمت های گوناگون تهیه کنید، شایان ذکر است که چرم های گاوی بخاطر داشتن ضخامت و مقاومت بیشتر با قیمت بالاتری نیز ارائه می شوند.

صادرات چرم گوسفندی درجه یک

صادرات چرم گوسفندی درجه یک صادرات چرم توسط فروشگاه عرضه چرم گوسفندی درجه یک به صورت گسترده انجام می گیرد وبه مراکز پخش در شهرهای محتلف فرستاده میشود در ایران تولیدی های بسیار بزرگ انواع چرم های طبیعی درحال فعالیت می باشند که تماما از پوست حیوانات ساخته میشود. چرم های صادراتی از جمله چرم هایی هستند که دارای بیشترین کیفیت بوده و به راحتی دچار مشکل نمی شوند، اگر می خواهید به درجه یک ترین مدل چرم که جزو چرم های صادراتی نیز به شمار می آید در داخل ایران دسترسی داشته باشید می توانید اقدام به خرید آن ها از طریق فروشگاه های ما کنید، به این منظور با همکارمان ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما