خرید عمده چرم گاوی رنگی بدون واسطه

خرید چرم گاوی عمده رنگی بدون واسطه در بازار به وفور انجام می شود که کیفیت های بالا و قیمت های استثنایی آن توجه همگان را به خود جلب نموده است، لذا خریدار می تواند چرم را متناسب با نیاز خود و در طرح و مدل دلخواه انتخاب نموده و از قیمت های منحصر به فرد آن نیز سود خوبی را بدست خواهد آورد در نتیجه خرید با اطمینان بالا و رضایت کاملی انجام خواهد شد.

خرید عمده چرم گاوی رنگی بدون واسطه

چگونگی تولید چرم گاوی رنگی

چگونگی تولید چرم گاوی رنگی تولید چرم رنگی گاوی طی گذر از مراحل مختلفی انجام می شود که شامل موارد زیر می باشد:

  • ابتدا پوست خشک را سه یا شش روز در حوض پر از آب خیسانده و بعد از خیس خوردن کامل و نرم شدن آن پوست را در گودال هایی در داخل آب آهک زنده قرار می دهند تا موهای آن کاملا نرم شود.
  • در مرحله بعد پوست را آویزان بر تیری نموده و با کارد آن را عوام کاری می کنند و با گذاشتن آن بر خمره ای از آرد جو به مدت ۱۵ تا ۲۰ روز پوست ورم می کند و در نتیجه گوشت اضافی آن را با داس و بر روی تیر عمودی جدا می کنند.
  • در مرحله بعد پوست را نمک پاشیده و سه تا چهار روز در قدح قرار می دهند و بعد آن را در گودال های آجری که اندود شده با چوب است جهت مازوکاری قرار داده و بر روی آن گرد پوست درخت اقاقیا یا گرد مازوی نرم می ریزند.
  • در گودال مازو باید پوست تا مدت ۵ روز قرار گیرد و هر روز نیز باید زیر و رو و لگد شود.
  • بعد از آن نیز در آفتاب پوست را خشک نموده و با سنگ پا قسمت گوشتی آن پرداخت خواهد شد جهت رنگ کردن نیز جوهر گلی، گل رز و صابون سفید را بر روی پوست مالش می دهند.
  • در مرحله بعد نیز جهت پرداخت پوست را بر روی تخته می گذارند و آن را صیقل خواهند داد.

چرم گاوی پرکاربرد ترین چرم طبیعی

چرم گاوی پرکاربرد ترین چرم طبیعی چرم گاوی پر کاربرد ترین چرم طبیعی است چون مصارف زیادی در تولید کفش، کت، کیف، کمربند، مبل و … دارد و به دلیل داشتن مقاومت و طول عمر بالا از محبوبیت زیادی نیز برخوردار می باشد، این چرم دارای دو قسمت پوست روئی، میانی و زیرین است که قسمت میانی دارای ضخامت بیشتری بوده و از ریشه مو، سلول های چربی و بافت درهم رفته الیاف کش داری برخوردار است.

چرم گاوی با عمل دباغی ریشه مو، مو و مواد زائد آن به صورت شیمیایی و به طرق مختلفی گرفته می شود، این چرم بسیار قوی و ضخیم بوده و ساختار مستحکمی دارد که در برابر پارگی و خوردگی مقاوم است و به دلیل نرم و انعطاف پذیر بودن براحتی شکل می گیرد، علاوه بر آن خاصیت ضدآبی داشته و در صورتی که پرداخت و واکس آن به خوبی انجام شود در ساخت بارانی نیز بکار می رود.

چرم گاوی ضخیم و سنگین تر از دیگر چرم ها بوده که به دلیل داشتن دباغی راحت هر نوع روش برنزه سازی بر روی آن قابل انجام می باشد، این چرم رطوبت را جذب نمی کند و ظاهری ماندگار دارد که در برابر سرما، گرما و اشعه خورشید نیز آسیب نمی بیند.

بازار فروش چرم گاوی عمده رنگی

بازار فروش چرم گاوی عمده رنگی بازار فروش چرم گاوی عمده رنگی بسیار فعال و پر رونق است چون این محصول از طرفداران زیادی برخوردار بوده و خرید و فروش بالایی را نیز به خود اختصاص داده است، لذا تنوع مدل و طرح یا رنگ آن نیز با نیاز تمامی مشتریان سازگار می باشد و کیفیت های بالای آن نیز مورد توجه قرار گرفته است.

قیمت چرم رنگی در بازار بسته به عوامل مختلفی فرق دارد که نوع و مدل نیز تعیین کننده کیفیت و نرخ می باشد و نوسانات بازار یا هزینه های تولیدی نیز قیمت را مشخص می کند، خریدار نیز می تواند آن را تیراژ بالا و بدون واسطه تهیه نموده و از قیمت های قابل توجه آن نیز بهره مند شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما