سفارش عمده چرم گاوی رنگی اعلا

اگر شما خواستار انواع ساعت چرم رومانسون و چرم گاوی در حجم بالا هستید می توانید با سفارش چرم گاوی عمده رنگی اعلا در هزینه های خرید خود صرفه جویی کنید، در خرید عمده واسطه گری جایی ندارد و شما می توانید مستقیما به تولید کننده متصل شده و از نبود واسطه ها استفاده کنید و با خیال راحت مقادیر دلخواهی از این محصول را برای خود سفارش دهید و در نتیجه یک سرمایه گذاری عالی و پر سود داشته باشید.سفارش عمده چرم گاوی رنگی اعلا

نکات مهم هنگام خرید چرم گاوی

نکات مهم هنگام خرید چرم گاوی ساعت چرم سیتیزن و چرم گاوی جزء آن دسته چرم هایی است که محصولات مشابه و مصنوعی آن در بازار زیاد است از همین رو توجه به نکات مهم هنگام خرید چرم گاوی به شما کمک می کند که بتوانید به راحتی چرم اصل را از غیر اصل تشخیص دهید.

در ابتدا پیشنهاد می کنیم که برای خرید چرم گاوی اصل حتما به مرکز معتبر مراجعه کنید، چرا که اینگونه مراکز هرگز برای به دست آوردن پول بیشتر اعتبار خود را خدشه‌دار نمی کنند و رضایت مشتریان را از اهداف اولیه خود می‌دانند.

بیشتر بخوانید: چرم مبلی قهوه ای

نکته دوم توجه به جنس چرم، ضخامت و بوی چرم است، سعی کنید از حس لامسه برای تشخیص استفاده کنید، معمولا چرم های اصل دارای خطوط نامنظم بر روی خود هستند و ضخامت آنها در تمام بخش ها یکی نیست به این معنی که اگر دست خود را بر روی چرم بکشید متوجه پستی و بلندی هایی بر روی آن خواهید شد، سعی کنید چرم ها را بو کنید چرم اصل بوی همان حیوانی که از آن تولید شده را می دهد که به راحتی قابل تشخیص است.

چرم اصل در برابر حرارت و گرما بسیار دیر واکنش نشان می دهد از همین شما می توانید با کمی حرارت دادن از اصالت آن مطمئن شوید چرم های غیر اصل در برابر آتش بسیار حساس هستند و سریع آتش می‌گیرند.

مقایسه چرم گاوی با چرم گوسفندی

مقایسه چرم گاوی با چرم گوسفندی چرم گاوی و چرم گوسفندی هر دو در زمره چرم های حیوانی با کیفیت قرار دارند ولی از نظر ویژگی و مشخصات منحصر به فرد بوده و با هم متفاوت می باشند، برای روشن شدن این مسئله در بخش زیر به مقایسه چرم گاوی با چرم گوسفندی می پردازیم.

چرم گاوی در دسته چرم های سنگین و ضخیم قرار دارد از همین رو برای تولید لوازمی که نیاز به استحکام و مقاومت بیشتری است، از چند گاوی استفاده می شود، این چرم ها بیشترین میزان چرم مصرفی را در کل کشور به خود اختصاص داده اند و برای تولید کفش، کیف، کتانی، کاپشن، پالتو، دستکش، روکش های مبل، ست اداری و … مورد استفاده قرار می‌گیرند.

چرم گوسفندی از نوع چرم های سبک بوده و میزان کشش و انعطاف بیشتری نسبت به چرم گاوی دارد، این نوع چرم بسیار نرم و لطیف است و از نظر قیمتی نیز گرانتر از چرم گاوی می باشد، البته این به معنی فراوانی چرم‌ گاوی نسبت به چربی گوسفندی است که سبب پایین آمدن قیمت ان شده است.

فروشنده بهترین چرم گاوی عمده رنگی

فروشنده بهترین چرم گاوی عمده رنگی در گذشته چرم گاوی اعلا فقط در رنگ های قهوه ای روشن و تیره، مشکی و … در بازار یافت می شد که امروزه با وجود دستگاه های پیشرفته و تولیدکنندگان برتر، این محصولات در انواع رنگ های شاد نیز تولید می شوند و از آنها می توان کیف و کفش های رنگی و جذاب تولید نمود.

فروشنده چرم رنگی از ترفندهای جدیدی برای فروش و ارائه این محصولات استفاده می کند و برای تسهیل امر خرید و فروش و دیده شدن این محصولات در سطح وسیعتر، از روش اینترنتی و مجازی بهره می گیرد، به این صورت تمامی اجناس را با ذکر مشخصات کامل و لیست قیمتی در سایت درج می نماید تا خریدار نسبت به محصولی که می خواهد خریداری کند اطلاعات کاملی داشته باشد و بتواند متناسب با فاکتورهای مورد نظر خود، خرید خود را انجام دهد.

از جمله اقدامات این فروشنده می توان به قیمت گذاری ارزان و مقرون به صرفه، ثبت سفارشات در سریع ترین زمان، ارسال سریع و به موقع، مشاوره قبل از خرید و … اشاره کرد که به منظور جلب رضایت مشتری انجام می شود.

1

  1. سلام وقت بخیر
    خیلی خوب بود برای مامانم هدیه گرفتم خوشش اومد جنس چرمش نرمه و دوختش خوبه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما