سفارش عمده چرم گاوی مبلی

مراکز اصلی پخش چرم گاوی مبلی، در جای جای کشور ایران، بشکلی وسیع و گسترده در حال فعالیت هستند. این مراکز، انواع این محصول را اعم از: چرم طبیعی گاو، چرم بزی، چرم مبلی و چرم گوسفندی با درجه کیفی بالا و به شکل مستقیم و عمده به سایر نقاط پخش و توزیع میکنند.از اینرو کلیه متقاضیان میتوانند به انواع این محصول و کیف اداری چرم خورشید دسترسی پیدا کرده و جهت تهیه آن از طریق سایتهای مختلف اینترنتی سفارش خود را به شکل عمده ثبت کرده و کالای مورد نظر خود را در اسرع وقت و با نازلترین قیمت تحویل بگیرند.

سفارش عمده چرم گاوی مبلی

ویژگی بهترین نوع چرم گاوی

ویژگی بهترین نوع چرم گاوی

چرم پوست گاو ، یکی از محصولاتی است که در تهیه و تولید انواع محصولات چرمی از جمله پالتوهای شیک زنانه، انواع کاپشن مردانه، دستکش های چرمی و غیره بکار میرود؛ این محصول از مقاومت بالایی در برابر سرما برخوردار بوده و به راحتی دچار فرسایش و پوسیدگی نمیشود. و کیف اداری چرم زنانه بیشتر از این صنعت استفاده می شود.

در تهیه چرم گاوی، طی فرآیندهایی خاص و با بکارگیری ابزارهایی مخصوص از جمله وسایل تیز و برنده جهت پاک سازی و زدودن موها و چربی های موجود بر روی پوست و نیز برنزه کردن و تیره ساختن پوست به منظور بالا بردن دوام و ماندگاری آن، این محصول با ارزش بدست می آید و در نهایت برای تهیه و تولید محصولاتی از جمله بند ساعت، کتهای مردانه چرمی، انواع کیف زنانه فانتزی و روکش صندلی ماشین و غیره از آن بهره برداری میشود.

از خصوصیات بارز این محصول این است که، دارای الیاف به هم فشرده ای بوده به همین دلیل مقاومت بالایی دارد، از سوی دیگر دارای سطحی صاف و بدون برجستگی میباشد؛ انواع این محصول بر حسب نوع مصرف به دو شکل نرم و خشک، در ضخامتها و قطرهای متفاوت به بازار ارائه میشود.

قیمت صادراتی چرم گاوی مبلی

قیمت صادراتی چرم گاوی مبلی

در حال حاضر بازار خرید و فروش چرم گاوی مبلی خوب بوده و یکی از راههای کسب درآمد بالا در جامعه کنونی ما محسوب میشود. تولید کنندگان و شرکتهای متعددی هستند که در زمینه تولید و صادرات انواع چرم گاوی مبلی فعالیت میکنند. صادرکنندگان چرم گاوی، این محصول را با درجه کیفی بالا و با قیمتهایی در خور بازار روانه ی بازارهای بین المللی میکنند.

باید افزود که، قیمت صادراتی این محصول، نه تنها در بازار داخلی ایران بلکه در بازارهای خارجی نوسان داشته و با توجه به متغیر بودن نرخ ارز، در حال تغییر است، لذا خریدار جهت تهیه این محصول باید از طریق مشاورین این کالا اقدام کند، این افراد مجرب و متخصص کلیه اطلاعات موجود در خصوص کیفیت، نوع، جنس و قیمت پایانی آن در اختیار متقاضیان قرار میدهند و افرادی که مایل به خرید هستند، با در نظر گرفتن این شرایط اقدام به خرید چرم گاوی میکنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما