فروش عمده چرم گاوی رنگی بدون واسطه

فروش چرم گاوی عمده رنگی در بازار به وفور انجام می شود که به دلیل ارائه بدون واسطه قیمت های بسیار باصرفه ای را به خود اختصاص داده است کیفیت های منحصر به فرد آن نیز مورد توجه قرار گرفته است، خریدار نیز می تواند محصول را متناسب با نیاز خود به صورت عمده تهیه نموده و ضمن اطمینان از کیفیت ها از قیمت ها نیز رضایت کاملی خواهد داشت.

فروش عمده چرم گاوی رنگی بدون واسطه

چگونگی تولید چرم گاوی رنگی

چگونگی تولید چرم گاوی رنگی جهت تولید چرم رنگی گاوی ابتدا مرحله پروردن با مواد شیمیایی، نمک یا انجماد انجام می شود و ساعت ها در آب خیسانده می شود که در مرحله بعد باید با سولفیت یا آهک مو را از پوست جدا نمود، لذا در مرحله لش زنی نیز گوشت باقی ماند از آن جدا می شود و به مرور آهک یا مواد قلیایی از آن جدا خواهد شد.

چرم گاوی جهت نرم و صاف شدن در محلول آنزیمی خیسانده می شود در مرحله بعد نیز در محلول نمکی و اسیدی قرار گرفته و با محلولی چربی زدایی می شود، همچنین جهت مقاوم نمودن آن در برابر میکروارگانیزم ها، رطوبت و مواد اسیدی با مواد شیمیایی دباغی شده و سبب تغییر ساختار کلاژن چرم می شود.

در مرحله بعد چرم با دستگاه مخصوص دولایه خواهد شد و بعد لایه ای از آن که دارای ذرات اضافی است را می تراشند و مواد شیمیایی اضافی آن جدا می شود، چرب را رنگ آمیزی نموده و با روغن چرب و منعطف خواهد شد که بعد از رطوبت زدایی نیز خشک می شود بعد از آن که با دستگاه ماساژ داده شد آن را پرداخته و برس می زنند تا گرد و خاک های آن جدا شود.

در مرحله بعد نیز چرم صیقل داده می شود تا رنگش یکنواخت شود و قبل ارائه در بازار نیز از لحاظ انعطاف، نرمی و کیفیت درجه بندی می شود.

چرم گاوی پرکاربرد ترین چرم طبیعی

چرم گاوی پرکاربرد ترین چرم طبیعی چرم گاوی از چرم های طبیعی با مصارف بالایی است که در صنعت کیف و کفش بکار می رود و این چرم از رویه و آستر برخوردار بوده که رویه چرم بر روی کفش استفاده شده چون ضخامت بیشتری دارد، همچنین آستر نازکتر است که داخل کفش یا کیف به کار می رود به طور کلی نیز چرم گاوی ضخامت بیشتری داشته و مقاوم تر نیز می باشد.

چرم گاوی باکیفیت عاری از کارد یا سالک بوده و خردگی در آن وجود ندارد که ساختاری منعطف و نرم نیز دارد برای تولید مبل نیز از این چرم در بهترین کیفیت ها انتخاب می شود، این چرم بر اساس نوع دباغی و بسته به کاربرد آن در مدل های نازک و ضخیم، نرم و خشک پردازش می شود.

چرم گاوی دارای مقاومت و ایستایی بالایی بوده و در ساخت انواع کمربند نیز بکار می رود که بسته به نژاد گاو نیز استحکام چرم متفاوت است مثلا اگر از نژاد باواریایی بدست آمده باشد مقاومت بالاتری دارد.

بازار عرضه چرم گاوی عمده رنگی

بازار عرضه چرم گاوی عمده رنگی در بازار چرم گاوی رنگی این محصول به صورت عمده و در کیفیت های بالایی ارائه می شود و به دلیل تنوعی که در مدل ها و ارقام مختلف آن وجود دارد نیاز تمامی مشتریان به طور کامل پوشش داده می شود، لذا به دلیل داشتن مصارف و کاربردهای بالا خریداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

قیمت چرم رنگی در بازار بسته به نوع و مدل آن متفاوت بوده و کیفیت ها، هزینه تولید و نوسانات بازار از عوامل مهم تاثیرگذار در نرخ می باشد، نحوه تولید نیز قیمت را تعیین می کند مثلا اگر بتوان آن را عمده و بدون واسطه تهیه کرد محصول بسیار باصرفه بدست آورده می شود.

چرم گاوی بسته به نژاد مشخصات ظاهری متفاوتی دارد که نمونه های باکیفیت آن نیز از پوستی بدون خط و زخم تولید شده که شکلی طبیعی، روشن و لطیف دارد، همچنین بسته به الگوی ایجاد شده بر روی پوست نیز دارای انواع مختلفی بوده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما