قیمت عمده چرم گوسفندی لباسی

قیمت هر فوت چرم گوسفندی لباسی بسته به شرایط اقتصادی کشور متفاوت می باشد. این محصول همان طور که از نامش پیداست از پوست گوسفند تهیه می شود و کاربردهای مختلفی دارد.

قیمت عمده چرم گوسفندی لباسی

چرم گوسفندی لباسی چه مشخصاتی دارد؟

چرم گوسفندی لباسی چه مشخصاتی دارد؟ درجه بندی انواع فروش چرم گوسفندی های طبیعی شامل گزینه های زیر می شود: چرم گوسفندی : این نمونه محصول در مقابل سایش مقاومت فوق العاده ایی دارد به طوری که با گذشت زمان و استفاده از آن نرم تر می شود. از این محصول برای ساخت جلدهای کتاب؛ دستکش؛ کیف و… استفاده می شود. بزرگترین تولید کننده این نوع چرم ایتالیا می باشد. چرم گاوی: این نمونه چرم در بین مردم طرفداران زیادی دارد علت این امر به خاطر مقاومت بالایی است که در مقابل کشش؛ حرارت؛ پارگی و سوراخ شدگی دارد.

علاوه بر این ها قیمت این نوع چرم ارزان می باشد. چرم گوزن: این نمونه که از پوست گوزن تهیه می شود قیمت بالایی دارد و برای تهیه لباس و کیف استفاده می شود. این نمونه فوق العاده نرم می باشد. برخی از اصطلاحات چرم شامل موارد زیر می شود: چرم شبرو و چرم کفاشی: این نوع چرم در واقع نوعی چرم گاوی می باشد که در صنعت کفش از آن استفاده می کنند. چرم گاوی میلینگ: این نمونه محصول نوعی چرم گاوی می باشد که رویه ایی نرم و متراکم دارد.

متراکم بودن رویه این محصول باعث شده آب کمتری به آن جذب شود برای تهیه کیف و روکش مبل از این محصول استفاده می کنند. چرم گاوی خود رنگ: این نمونه محصول به رنگ زرد اکر؛ نارنجی و قهوه ایی تولید می شود. برای تهیه روکش قنداق تفنگ؛ قطار فشنگ؛ زین اسب از این محصول استفاده می کنند. چرم بزی گیاهی یا رنگرزی شده: این چرم برای آستری کیف و کفش استفاده می شود. چرم شرانگ: بر روی این چرم چاپ انجام شده است. چرم میشن : این نمونه همان چرم های گوسفندی می باشد. چرم جیر: این نمونه محصول از چرم گوساله و بز تهیه می شود.

بررسی میزان مرغوبیت چرم گوسفندی لباسی

چرم گوسفندی عمده به صورت دباغی می باشد. به چرم گوسفند بره یا برش هم می گویند. برای تولید این چرم بر عکس چرم های دیگر پوست گوسفند و پشم را با هم برنزه می کنند یعنی برای تهیه این چرم پشم گوسفند گرفته نمی شود این باعث می شود چرم دوام و ماندگاری آن افزایش یابد و در هنگام رنگ آمیزی به خوبی رنگ را جذب کند. قسمت پشمی این پوست را معمولا برای داخل پوشاک مانند کیف؛ کت؛ دستکش و چکمه استفاده می کنند. این باعث می شود داخل این محصولات نرم تر شود و از نظر شکل ظاهری هم زیباتر باشد.

جدا نکردن پشم گوسفند از پوست آن علاوه بر شکل زیبایی که دارد عایق بندی فوق العاده ایی دارد به طوری که در برابر شعله و جریان الکتریسیته ساکن مقاومت بالای دارد. از نظر علمی پشم گوسفند ضد آلرژی هم می باشد. شما می توانید با توجه به جنس پوسته و قسمت پنهان پشم کیفیت این محصول را تشخیص دهید. نوع نژاد گوسفند روی کیفیت چرم تاثیر فوق العاده ایی دارد بیشتر گوسفندهایی که در کشور اسپانیا پرورش داده می شوند از نظر پشم و پوست کیفیت بی نظیری دارند. گوسفندان این کشور پشم فوق العاده نرمی دارند. چرم گوسفند در مقایسه با چرم گاو پوستی بسیار نرم و نازک دارد.

به خاطر همین از این محصول می توان برای کیف های طراح؛ چرم و کت استفاده کرد. سطح این چرم نرم و صاف می باشد. اگر به دنبال محصولاتی مانند کیف های لوکس هستید باید به سراغ چرم گوسفندی بروید. لباس هایی که با این نوع پوست ساخته شده اند در زمستان ها سرد و در تابستان ها گرم می باشند. بنابرین با قاطیت می توان گفت یکی از بهترین چرم ها چرم گوسفندی می باشد.

راهنمای استفاده از چرم گوسفندی لباسی

راهنمای استفاده از چرم گوسفندی لباسی قیمت هر فوت سفارش چرم گوسفندی در بازار بسته به شرایط بازار متغیر می باشد. صنعت چرم سازی از قدیم الایام تا به امروز رواج داشته است به خاطر همین به عنوان قدیمی ترین صنعت شناخته می شود. چرم ها در تولید محصولات مختلفی مانند کیف؛ کفش؛ انواع لباس؛ روکش های صندلی؛ زین اسب و…. استفاده می شوند.

این صنعت توانسته اشتغال زایی خوبی برای جوانان عزیز کشور مان ایجاد کند. علاوه بر این محصولات تولیدی این صنعت هم به کشورهای مختلفی صادر می شوند. چرم ها به دو دسته چرم طبیعی و مصنوعی تقسیم بندی می شوند. چرم های طبیعی از پوست حیواناتی مانند گوسفند؛ گاو؛ گاومیش و… تهیه می شوند در حالی که چرم های مصنوعی از مواد شیمیایی تهیه می شوند. از کشورهای تولید کننده برتر این محصول می توان به چین؛ ایتالیا؛ هند؛ برزیل؛ کره و روسیه اشاره کرد. اما بیشتر چرم شده در جهان متعلق به چین می باشد که 80 درصد چرم جهان را تولید می کند.

تمام تولید کنندگان چرم چه طبیعی چه مصنوعی با تمام توان و تلاش خود سعی کرده اند محصولاتی با کیفیت و مطابق با استانداردهای روز دنیا را تولید کنند تا صنعت های که از این محصول استفاده می کنند بتوانند بهترین محصولات را تولید و در اختیار مشتریان بگذارند. چرم طبیعی نسبت به چرم مصنوعی کیفیت فوق العاده ایی دارد به خاطر همین این محصولات بازار پر فروشی دارند. قیمت انواع این محصولات مانند قیمت چرم گوسفندی؛قیمت چرم خام و قیمت چرم طبیعی بسته به نوع خرید و شرایط عرضه و تقاضای بازار متفاوت می باشد. لیست قسمت چرم هم بسته به نوع چرم و شرایط بازار متغیر می باشد. خرید چرم طبیعی بازار داغ و پر رونقی دارد.

انواع چرم طبیعی با کیفیت بالایی تولید و روانه بازارها می شوند. بنابرین مشتریان می توانند با خیال راحت این محصولات را خرید و استفاده کنند. این گونه محصولات در ضخامت های مختلفی تولید می شوند به خاطر همین استفاده های متفاوتی را می توان از آن ها کرد. بنابرین در هنگام خرید این محصولات باید به نوع نیاز خود توجه ویژه ایی کنیم.

آشنایی با انواع رنگبندی چرم گوسفندی لباسی

از کاربردهای مهم چرم لباسی مرغوب می توان به تولید انواع پوشاک و کیف اشاره کرد. به طور کلی چرم های طبیعی در سه دسته زیر تقسیم بندی می شوند: چرم سبک چرم نیمه سنگین چرم سنگین دسته بندی های بالا بر اساس جثه حیوان انجام می شود. به عنوان نمونه چرم بز جزو چرم های سبک شناخته می شود و یا چرم گاو که جزو چرم های سنگین می باشد و چرم گوسفند جزو چرم های نیمه سنگین است. چرم گوسفندی نسبت به چرم گاوی الیاف کم تراکمی دارد به خاطر همین نسبت به چرم گاوی مقاومت کمتری دارد.

سطح این چرم صاف و لطیف می باشد به همین دلیل برای تهیه کیف؛ لباس و کفش از آن استفاده می کنند. شما می توانید بر اساس نوع محصول تولیدی خود چرم مناسب را خرید کنید چون هر یک از این محصولات با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارند برای ساخت محصولی خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. برای بالا بردن کیفیت محصولاتی که به وسیله چرم تولید می شوند باید از چرم مناسبی استفاده کرد.

چرم ها به دو صورت زیر تولید و رنگ آمیزی می شوند: استفاده از مواد کرومی : در این روش فضای بین سلولی سطح پوست را مواد کرومی می ریزند و داخل آن را با مواد شیمیایی به نام کروم رنگ آمیزی می کنند. تا چندین سال گذشته در تمام دنیا از این روش برای تولید چرم ها استفاده می کردند. اما با تحقیقات گسترده ایی که انجام شده نشان می دهد که این روش برای محیط زیست و حتی انسان ها مضر می باشد به خاطر همین دیگر از این روش در بسیاری از کشورها همچون آمریکا انجام نمی شود به طوری که محصولاتی که با این روش تولید می شوند حق ورود به بازار ها را ندارند.

به همین دلیل استفاده از روش گیاهی یا همان وجینال گسترش یافته است و تمام دنیا از این روش برای تولید چرم استفاده می کنند. استفاده از مواد گیاهی یا وجینال : این روش گسترش فراوانی داشته دارد چون هیچ ضرری برای محیط زیست و انسان ندارد.

سفارش دهنده عمده چرم گوسفندی لباسی

سفارش دهنده عمده چرم گوسفندی لباسی انواع مختلفی از چرم های طبیعی مانند چرم گوسفند و گاو وجود دارد و این که کدام یک از این چرم ها بهتر می باشد بسته به نوع کاربرد آن ها متفاوت می باشد. به طور کلی نمی توان گفت کدام چرم بهتر است چون هر چرمی برای کاری ساخته شده است. در این جا بهتر است دو چرم گاو و گوسفند را با هم مقایسه کنیم تا شما بیشتر متوجه این مسئله شوید.

چرم گاوی را می توان با ضخامت های بالا و پایین تولید کرد. در صورتی که چرم های گوسفندی را فقط می توان در ضخامت های پایین تولید کرد. چرم های گاوی که ضخامت بالایی دارند در تولید محصولاتی مانند کارهای حکاکی؛ کیف و کفش استفاده می شوند. اما از چرم های گاوی با ضخامت پایین در تولید انواع پوشاک علی الخصوص پوشاک مردانه استفاده می کنند. همچنین برای ساخت مبل هم مناسمیمی باشند. روی چرم های گاوی می توان حکاکی و چاپ را انجام داد ولی روی چرم های گوسفندی به دلیل ضخامت پایینی که دارند این امکان وجود ندارد چون باعث می شود در حین حکاکی چرم آسیب ببیند.

چرم های گوسفندی چون لطیف و نازک می باشند بیشتر در تولید لباس های زنانه و بچه گانه استفاده می شوند. این گونه محصولات بسیار انعطاف پذیر می باشند و می توان به راحتی هر نقوشی را روی آن ها اجرا کرد.

عمده فروشی چرم گوسفندی لباسی

مزایای صادرات انواع چرم لباسی طبیعی گوسفندی اصل باعث شده تولید این محصول افزایش چشمگیری پیدا کند. مراحل تولید چرم طبیعی شامل گزینه های زیر می شود: آب زدن: در این مرحله با توجه به نازکی و کلفتی پوست آن را در آب خیس می کنند. آهک زدن: در این مرحله پوست خام که خوب نرم شده را از آب بیرون می آورده اند و درون خمره های آهک که روی زمین فرو برده اند قرار می دهند و سپس روی آهک آب می ریزنند و آن را به مدت 4 تا 6 روز در آب آهک خیس می کنند. عورام کاری: در این مرحله پوست را از خمره آهک بیرون می آورند و به تیره آهن یا هر جایی که امکانش است آویزان می کنند و سپس با کارد مخصوصی آن را عوام کاری می کنند. متورم کردن یا آب جو دادن: در این مرحله به پوست خام آرد جو می زنند.

این کار باعث می شود پوست تخمیر شود و گوشت های اضافی روی پوست از بین برود. در فصل زمستان پوست باید به مدت 20 روز روی آرد جو باقی بماند و در فصل تابستان باید 15 روز پوست روی آرد جو باقی بماند. گرفتن گوشت های اضافی: در این مرحله پوست را از خمره آرد جو خارج می کنند و با چاقویی های تیز گوشت های اضافی را می گیرند و سپس پوست ها را داخل خمره آرد جو می گذارند تا خوب پخته شود. در این مرحله پوست را از خمره های آرد جو بیرون می آورند و روی آن نمک می پاشند. سپس چرم را رنگ آمیزی می کنند و آن را صیقل می دهند. تمام مراحل ساخت این محصولات با رعایت تمام استانداردهای بین المللی انجام می شود و همین باعث شده کیفیت محصول افزایش یابد.

توزیع کننده بهترین چرم گوسفندی لباسی

توزیع کننده بهترین چرم گوسفندی لباسی راهنمای خرید چرم گوسفندی رنگی درجه یک شامل گزینه های زیر می شود: برای تشخیص چرم گوسفندی درجه یک لازم است یک کاغذ سفید روی چرم بکشیم اگر مشاهده کردید که کاغذ شما رنگی شده است نشان دهنده پایین بودن کیفیت می باشد. شما می توانید در هنگام خرید کیف و کفش این کار را انجام دهید.

چرم باید سطحی صاف و بدون آسیب دیدگی داشته باشد. اگر شما از نزدیک به چرم نگاه کنید باید چرم صاف و بدون خش و خط باشد. نوع آب و هوا و میزان رطوبت می تواند روی کیفیت چرم تاثیرگذار باشد. در ایران بهترین چرم ها در استان خراسان شمالی و آذربایجان شرقی تولید می شوند. امروزه چرم به دو صورت طبیعی و مصنوعی ساخته می شود. برخی از محصولاتی که با چرم اصل ساخته شده اند دارای شناسنانه می باشند به خاطر همین می توان اصل بودن آن ها را به خوبی تشخیص داد. چرم اصل بسیار نرم و انعطاف پذیر می باشد. اگر شما روی سطح محصول حالت های پلاستیکی و نرمی را دیده اید این چرم طبیعی نیست.

چرم طبیعی بوی خاصی دارد به طوری که هیچ چرم مصنوعی نمی تواند از این بو تقلید کند. اگر روی سطح چرم گره؛ خلل و فرج هایی مشاهده کرده اید نشان دهنده چرم مصنوعی می باشد. علاوه بر این چرم مصنوعی در پشت آن پوششی دارد که در هنگام برش آسیب می بیند و این نشان دهنده طبیعی نبودن محصول می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما