تولید انواع چرم گاوی تبریز با کیفیت عالی

حتما تا به حال از چرم گاوی تبریز شنیده اید که از بهترین چرم های ایران است که کیفیت بی نظیری دارد و زبان زد عام و خاص است. این روزها از چرم گاوی برای کفش های مردانه و زنانه و انواع کیف های زنانه و کمربند های شکیل استفاده می شود که جز پرفروش ترین کیف و کفش ها در کشور می باشد. چرم گاوی در سال ۱۳۳۰ کشف شده که پس از آن روز به روز در صنعت قابل استفاده بیشتری قرار گرفته است. چرم ها دارای الیاف فشرده هستند که باعث دوام و مقاومت بالای آن در برابر سرما و گرما می شود. چرم گاوی در مقایسه با چرم بز و گوسفند دارای ضخامت و مقاومت بیشتری است که باعث ماندگاری و دوام بیشتر آن می شود.

تولید انواع چرم گاوی تبریز با کیفیت عالی

نحوه ساخت چرم گاوی باکیفیت در تبریز

نحوه ساخت چرم گاوی باکیفیت در تبریزآشنایی با نحوه ی ساخت و تولید چرم گاوی شاید برای شما بسیار جالب باشد که چطور از پوست خام یک حیوان چرمی به زیبایی و مقاومت بالایی می سازند.

معمولا از پوست سر و پشت حیوان استفاده‌ می شود که آن را دباغی کرده و گند زدایی و مو زدایی کرده و آن را در آب نمک خیسانده و سپس مرحله خشک کردن چرم انجام می شود.

بیشتر بخوانید: چرم خام گاو در ایران

پس از خشک شدن پوست به مرحله رنگ ریزی و روغن دهی می رسیم که تولید چرم لوله ای، نهایی می شود. چرم ها انواع مختلف و رنگ های بسیار زیبایی دارند.

تولیدکننده نمونه چرم گاوی تبریز

تولیدکننده نمونه چرم گاوی تبریزتبریز از تولید کنندگان نمونه کشور است که از نو آوری، تنوع، کیفیت و زیبایی را برای صنعت چرم گوسفندی طبیعی به ارمغان آورده است که با تقاضای مکرر مصرف کننده باعث که خواهان عرضه ی بیشتر کالا می شود که این امر باعث کار آفرینی در صنعت چرم شده است.

این یک ادعا در صنعت در سطح استان و کشور نیست بلکه بین المللی است و یکی از قطب های تجاری مهم محسوب می شود. در حال حاضر این چرم با کیفیت به صورت عمده و آنلاین و از طریق صفحه فروش عمده چرم گاوی کراست در وبسایت چرم ابکو ارائه می‌گردد.

با خرید چرم گاوی و فرآوری های پوست خام گاوی انجام شده بر روی آن و با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا انواع محصولات چرمی اعم از کیف، کفش، کمربند و دیگر تولیدات مرغوب به بازار عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: چرم گاوی فلوتر ارزان

چرم گاوی تبریز از برند های معروف ایرانی است که محصولات آن به دلیل کیفیت بالا و مقاومت آن در برابر گرما و سرما متقاضیان زیادی از کشورهای دیگر دارد که به متقاضیان این فرصت را داده که از چرم گاوی در راستای فعالیت های خود در صنعت کیف و کفش به تحقق برسند.

این صنعت با انسجام و اتحاد درونی و نگاهی نوع به آینده توانسته است یکی از برترین کارخانه جات تولید چرم را در تبریز تاسیس کند.

12

  1. سلام مطالبتون واقعا مفید
    لطفا یک مقاله در رابطه با تشخصی چرم اصل و فیک و همچنین چرم طبیعی و مصنوعی

  2. سلام و خداقوت
    ایا شما عمده فروش چرم به صورت پارچه هستید یا محصولات چرمی هم دارید ؟

  3. سلام و خسته نباشید شما در تبریز تشریف دارید؟ میخواستم بدونم امکان بازدید حضوری از محصولات رو داریم؟

  4. سلام روزتون بخیر باشه
    عباداتتون قبول درگاه حق باشه انشالله
    در خصوص مقاله ی پر محتوا و مفیدتون تشکر دارم خدا قوت

  5. سلام وقتتون بخیر باشه
    همونطور که داخل مقاله نوشته و همه میدونیم تبریز مهد بهترین چرم ها هستند
    ممنون بخاطر اطلاعاتی که دادید

  6. سلام روزتون بخیر باشه
    برای کارگاه تولیدیم میخوام بصورت عمده چرم خریداری کنم
    چجوری باید سفارش بدم؟؟

  7. سلام وقتتون بخیر باشه
    جهت خرید چرم بصورت عمده نیاز به مشاوره دارم لطفا راهنماییم کنید
    و در مورد رنگ و طرح انتخابی هم لطفا بگید

  8. سلام روزتون بخیر باشه خسته نباشید میگم خدمت شما
    شما محصولات چرمی هم دارید ؟؟؟
    در مورد زمان ارسال و مدت زمانی که به دستم میرسه هم لطفا بگید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما