تولید چرم گوسفندی درجه یک صادراتی

چرم یکی از محصولات باکیفیت می باشد از گذشته تا به امروز طرفداران زیادی داشته است است این محصول دارای انواع مختلف می باشد و هر کدام برای خود کارایی دارد، تولید چرم گوسفندی درجه یک بازار بسیار خوبی در داخل و خارج از کشور دارد این محصول به بسیاری از کشورها صادرات می شود و در تولید محصولات آنها نقش به سزایی دارد، تولید کنندگان چرم گوسفندی صادراتی سود بسیار زیادی از فروش این محصول به دست می‌آوردند.

تولید چرم گوسفندی درجه یک صادراتی

فرآیند تولید چرم گوسفندی

فرآیند تولید چرم گوسفندی تولید چرم گوسفندی زمان می برد و کار بسیار سخت می باشد مراقبت فراوان لازم دارد تا در نهایت به توان یک چرم با کیفیت و درجه یک را تولید کرد فرایند تولید این محصول به شکل زیر می باشد:

۱- برای تولید این محصول ابتدا برای اینکه از خرابی و کپک زدن پوست حیوانات جلوگیری به عمل آید آن را در نمک، آب سرد و مواد شیمیایی که مخصوص همین کار می باشد می گذراند و باید ساعت ها در این مواد باشد تا هم پوست گوسفند مرطوب و نرم بشود و هم اگر خاک و نمکی بر روی آن می باشد از بین برود.

۲-در این مرحله به وسیله آهک مو از پوست جدا می‌شود و هیچ چیز بر روی آن باقی نمی‌ماند و بعد از این عمل باید چربی و گوشتی که بر روی پوست گوسفند هست جدا شود در صورت باقی ماندن مواد اضافی بر روی آن باعث بی کیفیتی چرم بدست آمده می شود.

۳- در این مرحله دباغی صورت می گیرد و پوست خشک تبدیل به چرم می شود که فرایند سخت و زمان بر می باشد، چرم بدست آمده را چرب می کنند تا لطافت لازم را برای مصرف داشته باشد و بعد دوباره خشک می کنند و عمل صیقل و صاف کرده است که مرحله آخر می باشد.

عوامل موثر بر کیفیت چرم

عوامل موثر بر کیفیت چرم چرم یکی از محصولات محبوب در بین افراد جامعه باشد که علت آن کیفیت بالای محصول باشد این محصول از گذشته تا به امروز در بین افراد جامعه مورد استفاده قرار است، افرادی که بیشتر به خود اهمیت می دهند همیشه از محصولات چرمی اصل استفاده می کنند و کیفیت یک محصول برایشان بسیار مهم می باشد.

افرادی که از این محصول بسیار استفاده می کنند حتما باید عوامل موثر بر کیفیت چرم را بدانند تا محصولی که از جنس چرم برای خود تهیه می کنند کیفیت و مرغوبیت لازم را داشته باشد، یکی از این موارد ضخامت چند میباشد هر چه از ضخامت بیشتر داشته باشد از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

همچنین باید دقت بفرمایید که چرم محصول مورد نظر شما که قصد خریداری آن را دارید از چرم چه نوع حیوان تهیه شده است در بین چرم های موجود چرم گوسفندی یکی از نمونه های پرفروش و درجه یک در جامعه باشد.

مراکز عرضه چرم گوسفندی درجه یک

مراکز عرضه چرم گوسفندی درجه یک چرم یکی از محصولات با کیفیت می باشد که در تولید انواع محصولات مختلف نقش بسزایی دارد از این محصول در تولید مبل، کیف، کفش، مانتو، صندلی های اداری، تخت ها و غیره استفاده های فراوان می شود و دلیل آن نیز محبوبیت و درجه یک بودن این محصول می باشد محصولاتی که دارای طول عمر بالایی است.

عرضه چرم درجه یک گوسفندی دارای مشتریان فراوانی در داخل و خارج از کشور می باشند این نشان می دهد که کیفیت در همه جا حرف اول را می‌زند در واقع کیفیت و درجه یک بود در یک محصول می تواند مرزها را بشکند، مراکز پخش این محصول نیز علاوه بر کسب در آمد اشتغالزایی فراوانی برای هموطنان خود می کنند.

افرادی که تمایل به تهیه چرب درجه یک و با کیفیت دارند با وارد شدن در همین سایت می‌توانند مراکز عرضه انواع چرم را مشاهده نمایند و آنچه را که مد نظرشان می باشد انتخاب کنند این محصول داری طرح و رنگهای متفاوت می باشد و شما قدرت انتخاب بالای دارید و با ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان این محصول را درب منزل خود تحویل بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما