خرید انواع چرم گاوی طبیعی در ایران

حتما تا به حال اسم چرم گاوی طبیعی به گوشتان خورده که در صنعت کیف و کفش زنانه و مردانه استفاده می شود. و حتی برای دستکش ها و پالتو ها در فصل زمستان قابل استفاده می باشد. چرم گاوی در رنگ های مختلف و متنوع برای فروش در هر رنگ و قیمتی ارائه می‌شود. چرم گاوی نسبت به چرم بز و گوسفند بسیار مقاوم و ضخامت بالا تری دارد که همین باعث دوام و ماندگاری بیشتر آن نسبت به بقیه چرم ها شود. این نوع چرم های طبیعی از تراکم بالا برخوردار است که بسیار مقاوم در برابر گرما و سرما می باشد.

جالب است که درباره کفش چرم زنانه مجلسی هم بیشتر بدانیم.

مراحل تولید چرم گاوی طبیعی در کارخانه

در صنعت تولید چرم ابتدا باید دباغی کردن انجام شود که همان جدا سازی پوست است که آن را به ماده ی نرم و انعطاف پذیر تبدیل می کنند.

معمولا از قسمت های سر و پشت حیوان را دباغی می کنند. برای این که پوست کیفیت خود را از دست ندهد باید فرآیندی صورت بگیرد تا در برابر جذب آب و تورم مقاوم باشد.

سپس پوست ها را با نمک یا محلول های دیگر خشک می کنند و بعد از آن به مرحله مو زدایی و دور گیری می فرستند که بعد از عمل لش زدایی به مرحله ی رنگ ریزی و روغن دهی فرستاده و انجام می شود.

تولید چرم گاوی طبیعی در کارخانه ها به دلیل گسترش فناوری در زمینه های مختلف بسیار سبک تر و راحت تر شده و تا حدودی مشکلات پیش پا افتاده حل شده، و از طرفی با توجه به نیاز بیشتر مصرف کنندگان تولید در کارخانه جات افزایش یافته است.

 

مراحل تولید چرم گاوی طبیعی در کارخانه

در این میان بهتر است کفش چرم طبیعی ترک درباره اطلاعات بیشری کسب کنیم.

سفارش عمده چرم گاوی طبیعی از تولیدکننده

تولید کنندگان کالای چرمی برای تولید کیف و کفش به صورت عمده خرید چرم گاوی طبیعی انجام می دهند که بسیار مقرون به صرفه و آسان می باشد. تولید کنندگان برای جلب مشتری و اطمینان خاطر از چرم اصل و طبیعی گاوی به خریداران شناسنامه چرم را داده تا با اطمینان خاطر کامل خرید کنند.

امروزه چرم گاوی طبیعی در ایران زبان زد خاص و عام است که به دلیل زیبایی و مقاومت بالا در کنار مصارف داخلی به اقصی نقاط جهان صادر می شود تا صنعت گران آن ها هم بتوانند از مزایای این محصول زیبا بهره مند شوند.

ایران به دلیل شرایط آب و هوایی خوب و متناسب توان بالایی در پرورش حیوان و تولید چرم دارد که با احداث چندین کارخانه تولید چرم از پر رونق ترین کشور و سازنده ی برترین چرم در صنعت چرم گاوی در دنیا می باشد.

 

 

سفارش عمده چرم گاوی طبیعی از تولیدکننده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما