شرکت عرضه چرم بزی طرح پوست مار

شرکت عرض چرم بزی طرح پوست مار انواع مختلفی از چرم بزی طرح دار و چرم بزی مدل جدید را با کیفیت های بسیار بالایی تولید می‌ کند و در بازار داخلی توزیع می کند. چرم بزی طرح پوست مار یکی از با کیفیت ترین نوع چرم های موجود در بازار می باشد و با طرح‌ های مختلفی از جمله طرح مار، با کیفیت و بسیار زیبا تولید و طراحی می‌ شود.

جالب است که درباره چرم طبیعی خام هم بیشتر بدانیم.

شرکت عرضه چرم بزی طرح پوست مار

مشخصات چرم بزی طرح پوست مار

مشخصات چرم بزی طرح پوست مار امروز انواع چرم های مختلف وجود دارد که می‌توان بر روی آنها طرح های بسیار زیبای طراحی کرد و آنها را به فروش رساند و این جرم ها بسیار با کیفیت می باشد و این موضوع موجب شده است که چند های بازی طرح پوست مار نیز تولید شده و تا با تنوع رنگی بسیار بالایی وارد بازار شود اگر چه امروزه چرم های طبیعی محدوده قیمت بالایی دارد اما چرم طرح پوست مار نسبت به پوست مار از نظر قیمت در رده پایین تری قرار داشته و توانایی خرید آنها توسط قشر و گسترده تری از جامعه می شود.

از چرم پوست مار برای ساخت انواع کیف و کفش در قاب موبایل و وسایل تزیینی و لاکچری مورد استفاده قرار می گیرد زیبایی خیره کننده و قابل قبولی و جذابیت خاصی دارد. مسئله بسیار مهم در مورد چرم طرح پوست مار مرغوب و درجه یک بودن آن می باشد که در ظاهر باید فلس های آنها باید کاملاً سالم و بدون ایراد باشد سطح پوست نباید خشک و شکننده باشد و قابلیت انعطاف پذیری داشته باشد‌.

یکی از مشکلاتی که برای خریداران این پوست های خاص همچون چرم مار وجود دارد پیدا کردن پوست اصل و طبیعی است چرا که این روزها برخی از سودجویان هم سعی کرده‌اند تا با چاپ بر روی پوست های طبیعی دیگر و حتی غیر طبیعی آن را به مشتریان ارائه دهند.

در این میان بهتر است چرم طبیعی گوسفندی درباره اطلاعات بیشری کسب کنیم.

انواع طرح های چرم بزی کدام است؟

انواع طرح های چرم بزی کدام است؟ چرم بزی با کیفیت های مختلفی را می توان با طرح پوست مار تولید کرد. در روند تولید چرم از هر نوعی که باشد، نحوه فرآوری و دباغی نقش تعیین کننده ای در محصول به دست آمده نهایی ایفا می کند. چرم بزی به دلیل کوچکی جثه بز و قسمت های مفید پوست حیوان که می توان از آن برای چرم سازی استفاده کرد، دارای قطعات کوچکی است.

چنین قطعات کوچکی در مرحله برش کاری چرم برای دوخت انواع پوشاک مانند پالتوهای چرمی، دور ریز و هدر رفت زیادی خواهند داشت. به همین دلیل سعی می شود برای ساخت لوازمی کوچکتر در اندازه های کیف، کفش، جاسوییچی، اقلام تزئینی و …از چرم بزی استفاده شود. چگونگی انجام دباغی بر روی پوست بز می تواند ضخامتی یکسان به تمامی سطح چرم بدهد. چرم های بزی با ضخامت متوسط قابلیت انجام پرس کاری و ایجاد طرح های مختلف مانند طرح پوست مار را دارند.

برای این منظور از رنگی همانند با نمونه واقعی پوست مار در طبیعت بر روی چرم بزی استفاده می شود. هرچقدر از رنگ های طبیعی برای این کار استفاده شود، تشخیص چرم بزی از پوست واقعی مار دشوارتر خواهد بود.

این نوع طرح چرم بزی امروزه برای روی میز، دوخت انواع کیف های دستی زنانه و مردانه، روکش انواع مبل و… مورد استفاده قرار می گیرد. از سوی دیگر چرم بزی قابلیت دباغی بالایی دارد. به راحتی می توان پس از پردازش اولیه، فرآوری مورد نظر را بر روی انجام داده و به مدل و طرح دلخواه آن را در آورد.

دوام چرم بزی طرح پوست مار

دوام چرم بزی طرح پوست مار چرم انواع مختلفی دارد و از پوست حیواناتی مانند بز، گوسفند، گاو، شترمرغ، گاومیش، مار، تمساح و … تولید می شود. با توجه به نوع و کیفیت الیاف، انواع چرم به گروه های سبک، نیمه سنگین و سنگین تقسیم می شود. چرم بزی از انواع سبک چرم است و به دلیل فراوانی بز و کیفیت بالای آن، کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف به ویژه تولید کیف و کفش دارد.

چرم بزی یکی از نرم و لطیف ترین انواع چرم است که یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن انعطاف پذیری بالا است. همین موضوع چرم بزی را برای ساخت انواع مصنوعات ظریف چرمی مناسب کرده است. بهترین کاربرد چرم بزی را در تهیه و تولید انواع کیف و کفش می دانند. به دلیل تنوع رنگ انواع چرم بزی که قابلیت اجرای طرح و رنگ های متعددی را دارد، برای اقلام زنانه دارای زیبایی و جلوه بهتری است.

کیفیت چرم بزی به نحوی است که می توان بر روی آن طرح های مختلف از قبیل طرح پوست ماری، لونه زنبوری، خشتی و … را پرس کرد. طرح بوجود آمده ظاهری بسیار طبیعی دارد و گذشت زمان هم نمی تواند آن را از بین ببرد. کسانیکه دارای بودجه محدودی هستند، اما به استفاده از انواع کیف و کفش های چرم مرغوب مانند چرم مار و یا تمساح علاقه دارند، می توانند با صرف هزینه کمتری چرم بزی با طرح مورد نظر خود را خریداری کنند.

ظاهر طرح های چاپ شده بر روی چرم بزی، تفاوت محسوسی با نوع واقعی آن ندارد. انواع چرم بزی که با طرح پوست مار تولید می شوند، به همان اندازه جلوه و زیبایی دارد و تا از نزدیک مورد بررسی دقیق قرار نگیرد، مشخص نمی شود که فقط دارای طرح چاپی پوست مار است.

توزیع کننده چرم بزی طرح پوست مار

توزیع کننده چرم بزی طرح پوست مار خرید چرم بزی مرغوب به قیمت کارخانه را می توانید به صورت آنلاین انجام دهید. در صورتی که به اینترنت دسترسی دارید می توانید خریدتان را از سایت ما انجام دهید. بهترین و باکیفیت ترین چرم بز بدون واسطه جهت فروش ارائه گردیده و شما می توانید بر اساس نیاز خود خریدتان را به صورت عمده یا جزیی انجام دهید.

قیمت چرم بزی عرضه شده به دلیل فروش بی واسطه مناسبتر از قیمت بازار آزاد می باشد. در حقیقت شما با تغییری کوچک در شیوه خرید و برگزیدن روش آنلاین، مستقیما از کارخانه چرم خریدتان را انجام خواهید داد. مزیت این روش در این است که شما محدودیت زمانی هم ندارید و هر زمان فرصت کافی برای خرید داشتید، می توانید جهت ثبت سفارش اقدام کنید. امکان جستجو در بین محصولات و مشورت به صورت آنلاین با مشاوران سایت به شما امکان می دهد که خریدی متناسب با نیاز خود داشته باشید.

توزیع کننده چرم چرم بزی اصل را مستقیما عرضه می کند. فروش بی واسطه سبب کاهش قیمت به نفع خریداران می شود. ضمن آنکه خریدار هم با اطمینان خاطر بیشتری نسبت به کیفیت محصول، اقدام به سفارش خواهد کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما