صادرات عمده چرم گاوی اصل

بزرگ ترین شرکت توزیع چرم گاوی صادراتی عمده با کیفیت تولید کنندگان و به ویژه در شهرهایی چون تهران و تبریز هستند. بنابراین اگر در کار صادرات چرم گاوی و یا خریدار چرم گاوی اصل و ارزان قیمت می باشید، بهتر است در ابتدا مستقیما به شرکت های توزیع در این شهرها مراجعه کنید تا هم صاحب چرمی درجه یک شوید و هم سود فراوان از صادرات خود به دست آورید.

صادرات عمده چرم گاوی اصل

مراحل تولید چرم گاوی

مراحل تولید چرم گاوی پوست گاو برای این‌که در کارخانه چرم سازی تبدیل به چرم قابل استفاده‌ شود مراحل ساخت چرم را که مراحل طولانی و پیچیده‌ای است از سر می‌گذراند. همچنین در فرآیند تولید چرم‌های مختلف تفاوت‌هایی وجود دارد. اما تقریباً هر پوستی برای تبدیل شدن به چرم مرغوب باید از این مراحل رد شود. در ادامه به طور مختصر مراحل تولید چرم را نام می بریم:

  • انتخاب پوست سالم
  • تمیزکردن پوست
  • دباغی
  • فرزکاری
  • رنگرزی

مرحله اول برای تبدیل شدن پوست گاو به چرم این است که پوست‌های به جا مانده در دامپروری ها به صورت دقیق و کارشناسانه موشکافی شوند تا از بین آن‌ها پوست‌هایی برگزیده شود که در اثر نقص هایی مانند گزیدگی حشرات یا ضربه‌های سخت و عمیق آسیب‌ ندیده باشد.

پوستی که به هر نحوی حفره در آن ایجاد شده باشد برای تبدیل شدن به چرم باکیفیت مناسب نیست. سلامت کامل پوست‌هایی که برگزیده شده اند باید تا زمان رسیدن به کارخانه تولید چرم‌ کاملا حفظ شود. به همین دلیل در روند جابه جایی پوست به کارخانه چرم سازی طبیعی آن‌ها را آغشته به نمک می کنند که اصطلاحا به آن نمک سود کردن می‌گویند و یا اینکه از پوست‌ها با نگهداری در یخچال‌های مخصوص مراقبت می‌کنند.

دلایل مرغوبیت چرم گاوی

دلایل مرغوبیت چرم گاوی چرم گاوی از برترین و ارزشمندترین محصولات صادراتی ایران است که به اغلب کشورهایی عربی و اروپایی صادر می شود و کمک قابل توجهی به اقتصاد کشور می کند و این از خصوصیات مهم آن است. چرم گاوی جنس و ویژگی های خوبی داشته و در میان چرم ها شناخته شده تر است و مخصولات و اکسسوری های زیادی با آن تولید می شود که در بازار علاقه مندان زیادی دارد و به دنبال آن سود بالایی از خرید و فروش چرم و محصولات آن به دست می آید که خود ویژگی مهم چرم است.

چرم گاوی استحکام خوبی دارد و چرمی با وزن سبک می باشد که با پوست بدن سازگاری دارد و باعث آسیب رساندن یا حساسیت پوست بدن نمی شود. چرم گاوی درجه ضخامت مختلفی دارد و هم در نوع ضخیم و هم نازک تولید می شود و در واقع موارد کاربردی آن متنوع و فراوان است.

از چرم گاو اعلا در همه دنیا در زمینه و صنعت های زیادی استفاده می شود که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم:

بیشترین کاربرد چرم گاوی به علت داشتن ضخامت زیاد و دوام خوب چرم در تهیه وسایل بزرگی مانند چمدان های باکیفیت و کیف های زیبا و مرغوب می باشد. از چرم در تهیه تن پوش هایی همچون پالتو یا کفش یا دستکش استفاده می شود که دارای ویژگی عدم جذب رطوبت می باشد. از دیگر ویژگی های بسیار خوب چرم گاوی که در تهیه انواع روکش مبل کاربردی است انعطاف و نرمی نسبتا بالای آن است.

مراکز خرید چرم گاوی اصل

مراکز خرید چرم گاوی اصل انواع چرم و به ویژه چرم گاوی ارزش و اهمیت زیادی جهت تولید محصولات چرمی دارد و در بسیاری از شهرها تولید می شود. چرم گاوی اصل در شهرهای تبریز و اصفهان یا تهران تولید و بازار فروش پر رونقی داشته و برترین فروشگاه چرم گاوی و چرم عمده در این شهرها فعالیت دارند.تولید کننده های چرم گاوی باید برای رونق بخشیدن به بازار فروش چرم و کسب سود بیشتر چرمی اعلا تولید و روانه بازار کنند تا اعتماد مشتریان را جلب کنند. در این راستا برای تولید چرم گاوی باکیفیت تجهیزات لازم و روش های استاندارد و نیروی باتجربه به کار گرفت تا چرم اصل و باکیفیت از آن به دست می آید.

تولیدکننده چرم گاوی نباید از تبلیغات جذاب و گیرا برای محصول خود و به خصوص در فضای مجازی غافل باشند چرا که با این کار محصول و نام خود را معروف می سازد و با در اختیار قرار دادن چرم مرغوب بازار فروش چرم گاوی عمده را رونق داده و مشتریان بیشتری را به سمت خود می کشند.به طور کلی بهتر است قبل از خرید چرم اصل گاوی طبیعی و دست دوز ویژگی های مرغوب آن را شناخت و از خصوصیات آن آگاه بود و همچنین نرخ روز چرم گاو را پرس و جو کرد. در این صورت خریدار هم جنس خوب و مرغوب چرم را صاحب می شود و هم تنها به دلیل چرم بودن جنس، قیمت زیاد نمی پردازد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما