فروشنده چرم گاوی اشبالت اصل

فروشنده چرم گاوی اشبالت اصل آن مرکز و نماینده ‌ای به شمار می رود که محصولات ورقه های چرم گاوی اشبالت را در اختیار کارگاه ها و تولید کنندگان محصولات چرمی قرار می دهد یعنی آن دسته از سازنده های محصولات کیف و کفش و پوشاک چرمی که کالاهای خود را از چرم گاوی اشبالت تهیه می نمایند. در این مطلب قصد داریم پیرامون چرم گاوی اصل، قیمت چرم گاوی، پخش چرم اصل و خصوصیات چرم گاوی اشبالت صحبت کنیم.

فروشنده چرم گاوی اشبالت اصل

چرم گاوی اشبالت چه خصوصیاتی دارد؟

چرم گاوی اشبالت چه خصوصیاتی دارد؟

چرم گاوی اشبالت یکی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین ورقه های چرم طبیعی به شمار می‌ رود. در این بخش پیرامون خصوصیات و ویژگی ‌های چرم گاوی اشبالت صحبت خواهیم کرد. ویژگی چرم گاوی اشبالت این است که برجسته ترین ویژگی چرم گاوی اشبالت ظاهر آن است چرا که این چرم ظاهری شبیه به موکت یا مخمل جیر دارد. در حقیقت، به نظر می‌رسد که این چرم در وهله اول چرم نباشد و از جنس و متریالی شبیه به موکت ساخته شده باشد، اما در واقع، چنین نیست و شباهت چرم گاوی اشبالت به جیر بسیار زیاد است در واقع چرم های گاوی انواع مختلفی از جمله نبوک، اشبالت، جیر و امثال آن دارد که جملگی برای تهیه انواع کیف و کفش و لباس مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

یکی دیگر از مشخصه ها و خصوصیت های چرم اشبالت گاوی این است که این چرم قابلیت رنگ پذیری بسیار بالایی دارد و از این رو در رنگ های بسیار متنوعی تولید و روانه کارگاه های تولید کنندگان محصولات چرم اشبالت می‌ شود. از این نوع چرم در درجه اول برای تهیه انواع پالتو و کت زمستانی و در درجه دوم در ساخت و دوخت انواع کفش و نیم بوت و همچنین کیف های دوشی، کولی و پولی زنانه بهره می برند.

بیشترین کاربرد چرم گاوی در صنایع کفش

بیشترین کاربرد چرم گاوی در صنایع کفش

چرم گاوی به دلیل برخورداری از ضخامت استحکام و مقاومت بسیار بالا در برابر پدیده‌ هایی نظیر شست و شوهای مکرر، ضربه و پارگی یا استفاده زیاد و به کرات باعث می ‌شود تا در تهیه و ساخت پوشاکی نظیر انواع کفش مردانه و زنانه، چکمه، پالتو، کاپشن و همچنین در صنعت برای انواع روکش مبل یا روکش صندلی اتومبیل مورد استفاده واقع شود.

یکی از مهم ترین کاربرد های چرم گاوی در صنعت کفش و چکمه و صندل می باشد. غالب کفش های مردانه ای که از چرم طبیعی تولید می‌ شوند از ورقه های چرم گاوی ساخته شده اند چرا که ضخامت این چرم باعث می‌شود تا ضخامت محصول تولید شده نهایی نیز بالا و دوام آن زیاد باشد که همین امر باعث می شود تا محصولات تولید شده از چرم گاوی در صنایع کفش مرغوبیت و درجه کیفی فراوانی داشته باشند.

البته لازم به ذکر است که چرم ‌گاوی نه تنها برای تولید کفش های مردانه بلکه برای تهیه انواع کفش های زنانه و انواع چکمه ها و صندل های مردانه و زنانه نیز مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین برخی از کفش های ورزشی که برای ورزشکاران و قهرمانان مسابقات های ملی و بین المللی سفارش داده می شود نیز از مرغوب ترین نوع چرم گاوی استفاده می گردد.

افزون بر آن چه گفته شد، چرم ‌گاوی در صنایع کفش برای تهیه و تولید انواع چکمه و نیم بوت نیز مورد استفاده واقع می‌ شود و منظور از صنایع کفش در حقیقت صنعتی است که دربر گیرنده انواع و اقسام کفش و چکمه برای هر دو جنسیت مونث و مذکر می باشد.

مراکز پخش چرم گاوی اصل

مراکز پخش چرم گاوی اصل

مراکز پخش چرم گاوی اصل نمایندگی های عرضه و توزیع این محصول به صورت عمده به شمار می ‌روند که آن را به دو شیوه حضوری و اینترنتی در اختیار کارگاه های سازنده انواع محصولات تولید شده از چرم گاوی قرار می‌ دهند. این مراکز ورقه ‌های چرم گاوی اصل را بسته به نیاز این کارگاه‌ ها و تولید کننده ها به صورت های خام و فرآوری شده عرضه می ‌نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما