فروش عمده چرم گاوی طبیعی ارزان

چرم گاوی طبیعی به واسطه ظاهر زیبایی که دارند و از ماندگاری بالایی برخوردار می باشد، به عنوان اصلی ترین متریال در حرفه تولید انواع کیف و کفش مورد استفاده قرار می گیرند. در راستای همین موضوع بیشتر فرآیند های فروش این محصول به صورت عمده انجام می‌ پذیرد. فروش عمده چرم گاوی طبیعی ارزان قیمت مورد توجه بسیاری از فعالان در بازار های تولید داخلی قرار می‌ گیرد که به راحتی از این طریق می‌ توانند خرید خود را انجام دهند.

جالب است که درباره کفش کالج ورنی هم بیشتر بدانیم.

فروش عمده چرم گاوی طبیعی ارزان

مشخصات چرم گاوی طبیعی

مشخصات چرم گاوی طبیعی چرم گاوی طبیعی و با کیفیت در واقع محصول تولید شده از پوست این نوع حیوانات می باشد که طی فرآیند های مختلف به صورت کاملا حرفه ای تولید می گردد. در فرآیند های تولید بهترین چرم گاوی طبیعی از مراحل دباغی کردن استفاده می شود که نتیجه آن در واقع چرمی می‌شود که در تولید انواع کت و کاپشن، کیف و کفش، کمربند، مبلمان و دیگر محصولات و کالا ها از آن استفاده می شود.

چرم گاوی طبیعی مزیت‌ ها و امتیازات مثبت بسیار بیشتری در قیاس با دیگر چرم ها از آن خود می نماید و به همین دلیل به صورت گسترده به عنوان متداول ترین نوع چرم طبیعی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. از مهمترین مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد چرم گاوی طبیعی می توان به مقاومت و دوام بالاتر این محصول اشاره کرد.

پوست حیواناتی مانند گاو ساختار فیبری بسیار محکمی را از آن خود می نماید و به همین دلیل این نوع محصولات ضخیم تر و قوی تر از دیگر چرم های حیوانی هستند و کمتر دچار فرسوده شدن یا ترک خوردگی می گردند.

انعطاف پذیری فوق العاده بالای چرم‌ های گاوی در مقابل مقاومت بی نظیر آنها باعث می شود که روز به روز طیف کاربری این نوع کالا ها بسیار بیشتر شوند، انعطاف پذیری این نوع محصولات با فرم بدن انسان سازگاری ویژه‌ ای را پیدا می‌ کنند و به همین دلیل محصولات چرمی که از این چرم ها طبیعی تهیه شدند برای استفاده روزمره راحت تر هستند. از دیگر ویژگی ها و مزیت های مصرفی این محصولات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضد آب بودن
  • ضخیم بودن
  • مقاوم بودن در برابر خورشید، گرما و سرما

 چرم گاوی طبیعی چه کاربردی دارد؟

 چرم گاوی طبیعی چه کاربردی دارد؟

همانطور که در مبحث قبل اشاره شد کاربرد چرم گاوی طبیعی در قیاس با دیگر چرم ها بسیار بیشتر است و به صورت گسترده از این محصولات برای طراحی کیف و کفش ها استفاده می شود که مقاومت بسیار بالایی دارند و به راحتی می توانند با بدن انسان سازگاری لازم را داشته باشند.

در این میان بهتر است کفش کالج ورنی مردانه درباره اطلاعات بیشری کسب کنیم.

از دیگر کاربرد های این محصول می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مورد استفاده در صنعت تولید انواع مبلمان و کالا های تزیینی
  • مناسب برای تهیه صندلی های ماشین و انواع میز و صندلی دیگر
  • مناسب در تهیه کت و کاپشن های زنانه و مردانه
  • مفید در تهیه کمربند ها

مراکز خرید چرم گاوی طبیعی ارزان

مراکز خرید چرم گاوی طبیعی ارزان

قیمت چرم گاوی در رقم های بسیار مناسبی اعلام می گردد و در قیاس با دیگر چرم های حیوانی بسیار ارزان تر است. قیمت مناسب این نوع کالا ها نیز دلیلی بر گستردگی بازار خرید آنها در بازار می باشد. مراکز خرید چرم طبیعی گاوی این نوع محصولات را در نمونه های متفاوتی معرفی می دارند و همان طور که اشاره کردیم برای تهیه این نوع کالا ها معمولا از فرآیند های مختلف دباغی استفاده می‌ شود که در نهایت کیفیت و ضخامت محصولات تولیدی با یکدیگر کاملا متفاوت می باشد.

قیمت چرم گاوی طبیعی با توجه به برند، کیفیت و ویژگی های این محصول مشخص می‌ شود به نحوی که هر چقدر کیفیت بالاتر باشد، قیمت آن بیشتر می‌شود جالب است بدانید این محصول بیشتر به صورت عمده معامله می‌ شوند و به همین دلیل قیمت مناسب تر و ارزان تری به خود اختصاص می‌ دهد و همین فعالیت باعث جذب خریدار ها به تهیه این محصول می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما