قیمت فروش انواع چرم گاوی اشبالت خام / خرید آن به صورت عمده

چرم ماده ایی طبیعی، بادوام و منعطف است که از دباغی پوست خام جانوران به ویژه گاو به دست می آید. فرایند دباغی باعث می شود که پوست که خود فساد پذیر است به ماده ایی بادوام, منعطف و پایدار تبدیل شود. به طور کلی چرم گاوی دباغی شده ضخامت بالایی دارد که بالغ بر 6 الی 8 میلیمتر است. این ضخامت چندان هم کارآمد نیست که طی دباغی به چندین قسمت تقسیم می شود. بهترین قسمت چرم قسمت رویی آن است که محل رویش مو است و چرم های رویه و نبوک از این قسمت به دست می آید. قسمت دوم که پایین تر از قسمت رویه است که با نام های مختلفی متمایز می شوند اما ازقسمت تحتانی که مرغوبیت بالایی هم ندارد پس از این که صیقل داده شد و حالت مخملی پیدا کرد چرم اشبالت به دست می آید. از بخش های مختلف این چرم کیفیت متفاوتی دارند و به همین دلیل قیمت فروش انواع چرم گاوی اشبالت خام متغییر است.

قیمت فروش انواع چرم گاوی اشبالت خام / خرید آن به صورت عمده

چرم اشبالت خام تبریز به چه کشور های ارسال می شود؟

چرم اشبالت خام تبریز به چه کشور های ارسال می شود؟از نوع مرغوب چرم اشبالات گاوی در تولید کیف های دخترانه و اکسسوری استفاده می شود. نوع نازک تر هم برای آستری داخل کفش و کفش های ایمنی به کار می رود. در صنعت هم برای تمیز کردن و صیقل دادن تیغه های ماشین آلات صنعتی استفاده می شود. این نوع از چرم ها با ظاهر مخملی خود حس خوشایندی به مخاطب می دهد و به همین علت طرفداران بی شماری دارد. به علت استقبال مردم از چرم های اشبالت تولیدکنندگان تلاش می کنند تا آن ها را در رنگ های پر مخاطب تولید کنند تا رضایت مشتری ها را جلب کنند. هم اکنون در داخل کشور هم برند های زیادی این چرم ها را با کیفیت بالا تولید می کنند که قابلیت صادرات هم دارند. تبریز یکی از نقاط فعال کشور در این زمینه است که شرکت های تولید کننده کار فروش چرم خام اشبالت و صادرات آن به کشور های دیگر شامل کشور های همسایه ایران مانند عراق را انجام می دهند.

بهترین روش برای خرید عمده چرم خام اشبالت گاوی

بهترین روش برای خرید عمده چرم خام اشبالت گاویاز بهترین نمونه های چرم برای تولید محصولات, چرم اشبالت گاوی است که در مراکز متعددی به فروش می رسد. برای شناسایی با کیفیت ترین نمونه های این چرم و هم چنین خرید انواع چرم میتوان به صورت حضوری به هزاران نمایندگی فروش فعال در کشور مراجعه کرد و خرید خود را انجام داد. علاوه خرید حضوری شرکت های تولید کننده معمولا این امکان را به وجود آورده اند که علاقه مندان خرید خود را به صورت اینترنتی هم انجام دهند که امکان مقایسه قیمت و کیفیت بین شرکت های تولید کننده را به راحتی فراهم می کند. فروش اینترنتی هم چنین این امکان را بوجود می آورد که علاقه مندان حتی در روز های تعطیل هم که مراکز فروش بسته اند و امکان خرید به صورت حضوری وجود ندارد هم خرید خود را انجام دهند.

سفارش مستقیم انواع چرم اشبالت خام

سفارش مستقیم انواع چرم اشبالت خام با توجه به کارایی بالا چرم اشبالت در تولید کیف و کفش و استفاده در صنعت و هم چنین استقبال مردم, میزان مصرف این محصول رو به افزایش است. برای سفارش مستقیم می توان به صورت اینترنتی سفارش را انجام را داد و شما می توانید انواع چرم اشبالت خام را به صورت مستقیم از خود کارخانه تولید کننده خریداری کنید و با حذف واسطه ها مبلغ کمتری هم بابت کالای مورد نظر خود پرداخت کنید.

خرید و فروش مرغوبترین انواع چرم گاوی اشبالت با قیمت مناسب

خرید و فروش مرغوبترین انواع چرم گاوی اشبالت با قیمت مناسببه طورکلی چرم های گاوی دارای الیاف متراکمی هستند و به همین علت از مقاومت بالایی برخوردار هستند. چرم اشبالت هم از لایه لایه کردن چرم های ضخیم به دست می آید و دارای سطحی پرزدار است. رنگ چرم های اشبالت یک دست و به اصطلاح مغز رنگ است و شامل چرم اشبالت گاوی و بزی است. قیمت چرم اشبالت و به طور کلی قیمت چرم بر اساس نوع دباغی انجام شده متغیر است. چرم گاوی اشبالت در رنگ های متنوع و متناسب سلیقه خریداران عرضه می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما