قیمت چرم بزی طرح کروکودیل

قیمت روز چرم بزی طرح کروکودیل با توجه به نوع چرم، فرآوری صورت گرفته بر روی آن و همچنین نحوه عرضه متغیر می باشد. معمولا چرم های که طبیعی باشد از قیمت بالاتری برخوردار هستند. از سوی دیگر نحوه فروش هم تاثیر مستقیمی بر روی قیمت ها دارد. امروزه قیمت انواع چرم بزی در طرح های مختلف که به صورت اینترنتی عرضه می شوند، مناسب تر از قیمت هایی است که در بازار آزاد می توانید مشاهده کنید. علت ارزانتر بودن قیمت ها فروش بی واسطه محصول و کوتاه شدن دست واسطه ها از قیمت گذاری این نوع چرم می باشد.

قیمت چرم بزی طرح کروکودیل

مشخصات چرم بزی طرح کروکودیل

مشخصات چرم بزی طرح کروکودیل پوست کروکودیل یکی از زیباترین و گران قیمت ترین انواع پوست های به دست آمده از حیوانات است که قیمت بسیار بالایی دارد و محصولات تولید شده از آن بسیار گران قیمت و لاکچری هستند با این وجود برای داشتن یک چرم و پوست کروکودیل حتماً نباید این محصول از کروکودیل به دست آید بلکه می‌توان از چرم بزی نیز برای این کار استفاده کرد به این معنی که چرم بزی دارای ضخامت مشابهی با چرم کروکودیل است و امکان ایجاد طرح های مختلف بر روی سطح این چرم وجود دارد و این به خاطر با استفاده از ابزارهای مناسب برای ایجاد طرح خاص چرم کروکودیل بر روی چرم است.

به این ترتیب با قیمت ارزانتر می توان از محصولات چرمی با طرح کروکودیل استفاده کرد همچنین انواع چرم کروکودیل در رنگهای مختلف ارائه می‌شوند و به این ترتیب یکی از زیباترین چرم هایی است که هم قیمت مناسبی دارد و هم دارای طرح خاص پوست کروکودیل است؛ این چرم همچنین استحکام بسیار زیادی را دارا است و به راحتی می توانند از آن برای تولید محصولات کیف و کفش استفاده نمود.

چرم طرح کروکودیل یکی از طرح های بسیار محبوب در میان خریداران است.این طرح خاص را در تنوع رنگی زیبایی می توان بر روی چرم انجام داد تا هر شخص با توجه به سلیقه رنگ مورد نظر خود را انتخاب کند.انجام طرح کروکودیل روی چرم ملزم به طی چندین مرحله است تا یک محصول تمیز و بدون عیب از آب در بیاید.

برای این منظور باید چرم خام بز یا چرم خام گاو را چندین ساعت در مواد مخصوصی که تعبیه شده بخوابانند تا چرم انعطاف و‌ لطافت خاصی پیدا کند بعد از آن با دستگاه مخصوص پرس طرح کروکودیل مورد نظر را روی چرم خام انجام می دهند .طرح کروکودیل زیبایی چشم نوازی دارد و‌تولید انواع محصولات چرمی با چرم بزی طرح دار کروکودیل بسیار خاص و شیک است.

کارایی چرم بزی طرح کروکودیل

کارایی چرم بزی طرح کروکودیل همانطور که می دانید چرم انواع مختلفی دارد هرکدام از این چرم از نظر ماندگاری تفاوت زیادی با هم دارند اینکه از نظر رنگ بندی و اندازه نیز متفاوت هستند چرم بزی طرح کروکودیل را می‌توان یکی از جذاب ترین نوع چرم به حساب آورد در ادامه ویژگی های چرم بزی طرح کروکودیل را برای شما بازگو می کنیم شاید با خواندن آن بتوانید به راحتی انتخاب کنید.

  • از ویژگی مطرح چرم بزی این است که ضخامت مناسبی دارد همین امر موجب می شود که برای مصارفی همچون کیف، کمربند و جای کارت استفاده شود.
  • افراد زیادی می خواهند چرم دوزی را بیاموزند این افراد می توانند چرم بزی را انتخاب کرده و از آن استفاده کنند چون نازک تر است دوخت بسیار زیبایی بر روی آن پیاده می شود .
  • بخاطر ظرافت کاری بالایی که از این چرم برای انواع لباس نیز استفاده می شود و برای کلاه و جلیقه ست نیز می توانید از آن بهره لازم را ببرید از آنجا که نازک است ولی استقامت بسیار زیادی دارد و بیشتر افراد از آن استفاده می کنند و برای انواع مصارف خود از آن بهر برداری می کنند.
  • از این چرم برای رویه مبل نیز استفاده می کنند چون به سرعت لک و چربی بر روی آن پاک می شود و اصلا کیفیت خود را از دست نمی دهد چرم بزی درجه همچنین رنگ خود را اصلا در مرور زمان از دست نمی دهد.

ضخامت چرم بزی طرح کروکودیل

ضخامت چرم بزی طرح کروکودیل همانطور که می دانید چرم بزی کروکودیل امروز محبوبیت زیادی پیدا کرده است و افراد به خاطر نوع دوخت زیبایی که دارد و همچنین رنگ بندی متنوعی که دارد خواستار خرید آن هستند، این نمونه طرح کرکودیل ماندگاری بالایی دارد از آنجا که هیچ وقت از مد نمی‌افتد بیشتر افراد برای انواع کیف خود از این طرح چرم استفاده می کنند این طرح دارای رنگ بندی متنوع است که در ادامه آن می پردازیم.

  • اولین و زیبا ترین نوع رنگ را می توان به قهوه ای سوخته اشاره نمود این رنگ زیبا برای تهیه انواع کیف، بند ساعت، کمربند و جای کارت استفاده می شود و اصلا از مد نمی افتد و به راحتی می توانید آن را با دیگر لباس و وسیله ست کنید.
  • رنگ قهوه ای روشن از دیگر نوع چرم است که طرح کروکودیل بر روی آن به راحتی نمایش داده می شود و از زیبایی خاصی برخوردار است و اکثر افراد جوان این رنگ زیبا را انتخاب می کنند.
  • رنگ خاکستری روشن نیز نمونه ای از دیگر از رنگ بندی است که بیشتر افراد دوست دار رنگ متالیک آن را می پسندند و آن را برای همه وسایل چرنی خود ست می کنند.

فروشنده چرم بزی طرح کروکودیل

فروشنده چرم بزی طرح کروکودیل فروشنده چرم بزی طرح کروکودیل اعلا با عرضه انواع چرم خام بزی و چرم خام گاوی و هم چنین انواع کفش چرم گاوی و کفش چرم بزی شیک توانسته بازار فروش بسیار مناسب و پر رونقی را در کشور داشته باشد.استقبال بی نظیر مشتریانمان از چرم طرح کروکودیل ما را بر آن داشته تا همواره تلاش کنیم انواع مدل ها و نقش های شیک تر و جدید تر را بر روی چرم گاوی و بزی انجام داده و روانه بازار مصرف کنیم.

قیمت های چرم بزی درجه یک و چرم بزی ساده ما با توجه به نرخ مصوب و هم چنین عرضه مستقیم یا غیر مستقیم و همچنین خرید عمده و خرد قیمت گزاری و خدمت شما عزیزان ارائه می شود .پس می توان نتیجه گرفت با خرید مستقیم عمده انواع محصولات ما می توانید کاهش چشم گیری در قیمت ها مشاهده کنید که بسیار به سود خریدار آن خواهد بود.

برای خرید بی واسطه انواع چرم بزی و گاوی طرح کروکودیل باید با توجه به اطلاعات در همین سایت با مدیر فروشمان ارتباط بگیرید تا قیمت دقیق و نهایی انواع محصولات ارائه شده ما و هم چنین نحوه خرید محصول و ثبت سفارش را در اختیارتان قرار دهند.بعد از ثبت سفارش شما و واریز وجه کالای خریداری شما در کم ترین زمان به دستتان خواهد رسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما