نمایندگی فروش چرم گاوی خام طرح دار/ فروشنده عمده آن در رنگ های مختلف

چرم طبیعی انواع مختلف دارد و هر نوع ویژگی های ساختاری منحصر به خودش دارد و کاربرد مشخصی دارد.یکی از حیواناتی که با دباغی پوست آن چرم بدست می آید گاو می باشد. دباغی پوست به صورت دستی و صنعتی انجام می گرد که چرم های تولید شده با دباغی سنتی از دوام و کیفیت بالاتری برخوردار می باشند.چرم های حیوانی از جمله چرم گاو امروزه با طرح های متنوعی به بازار عرضه می شود. همچنین نمایندگی فروش چرم گاوی خام طرح دار انواع چرم طرح دار خام را به بازار عرضه می نماید.چرم طبیعی را می توان رنگ زد و به شکل های و رنگ های مختلف به بازار عرضه کرد.

جذاب ترین انواع چرم از شکل چرم طبیعی طرح دار می باشد که تنوع بسیار زیادی نیز دارد به عنوان مثال طرح سوسماری، سنگ فرشی و پوست ماری  همگی از محبوبترین چرم های طبیعی طرح دار می باشند. چرم گاوی طرح دار نیز یکی از چرم های طبیعی است که اغلب در تولید کیف استفاده می شود.

 

 

 

نمایندگی فروش چرم گاوی خام طرح دار/ فروشنده عمده آن در رنگ های مختلف

نمایندگی فروش بهترین چرم گاوی طرح دار رادمان

نمایندگی فروش بهترین چرم گاوی طرح دار رادمانشرکت چرم آراد چند سالی است که وارد بازار چرم کشور شده و با حذف واسطه ها در پی عرضه مستقیم و حذف واسطه برای فروش بهترین چرم گاوی طرح دار و چرم گوسفندی طبیعی می باشد. این شرکت نمایندگی فروش خود را به واجدین شرایط برای عرضه این محصولات ارائه می کند.شترین چرمی که در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد چرم گاوی است که برای تولید کیف و کفش و البسه مورد استفاده قرار می گیرد .چرم رادمان در انواع مختلف چرم تولید می کند و از نظر رنگ و طرح نیز متنوع است.آنچه که در خرید و فروش مهم و قابل تامل است قیمت محصول است که شرکت رادمان با  ارتباط مستقیم با مشتری در کاهش قیمت  ها تاثیر بسزایی گذاشته است.

فروشنده انواع چرم گاوی طرح دار و چاپی خام

فروشنده انواع چرم گاوی طرح دار و چاپی خامبرای خرید چرم طرح دار و چرم لوله ای باید به دنبال فروشنده های که دارای اطلاعات و شناخت کافی از انوع چرم گاوی طرح دار و چابی خام می باشند بروید تا بتوانید به دقت محصول مورد نظر را برای خرید انتخاب کنید. برای تولید کفش و کیفی که  از چرم استفاده می شود بایدبه مدل کفش و کیف دقت شود تا بتوانید نوع چرم و طرح آن را انتخاب کنید به عنوان مثال چرم گاوی کفشی برای کفش های مردانه بوت ها و نیم بوت ها استفاده می شود در حالیکه برای کفش های زنانه و بچگانه و کفش های روفرشی زنانه از چرم بزی استفاده    می شود.

شرکت پخش مرغوبترین چرم های طرح دار طبیعی

شرکت پخش مرغوبترین چرم های طرح دار طبیعیتولید کنند گان چرم های طرح دار در ایران دارای مرغوبترین چرم ها می باشند و شرکت های فراوانی مسئول پخش و توزیع این چرم های باکیفیت می باشند.شرکت های توزیع کننده انواع چرم موظف هستند در اسرع وقت سفارش های جزیی و عمده مشتریان را به مقصد برسانند.سایت های خرید اینترنتی نیز واسطه ها را حذف کرده و به طور مستقیم با مشتریان در ارتباط است و  با تخفیف از تولید کننده محصول آنرا به مشتری ارایه می کند.

معمولا چرم های خام برای صادرات استفاده می شود و خریداران باید آن را سفارش دهند تا برای تولید محصول مانند کیف و کفش طرح و رنگی بر روی آن انجام نگیرد.

تولید کننده عمده چرم طرح دار گاوی خام در مشهد

تولید کننده عمده چرم طرح دار گاوی خام در مشهدکار خانه های مختلفی در شهر های ایران به خصوص در مشهد وجود دارد که به طور اختصاصی چرم تولید می کنند.هر کدام از آنها چرم هایی طرح دار خاص خودشان را دارند حتی از نظر رنگ نیز با هم بسیار متفاوت می باشند به طور مثال رنگ مشاب دو طرح از دو کارخانه نیز با هم فرق دارند. تولید کننده های عمده چرم گاوی طرح دار با توجه به تنوع طلبی مشتریان و مد روز طرح های جدید به بازار عرضه می کنند و این تولید کنندگان محصولات  چرم  طرحدار خام خود را به صورت عمده به دست نمایندگی های خود برای فروش می رسانند.

 

9

  1. سلام و‌ وقت بخیر خدمت شما چرم گاوی خیلی مناسب دوخت لباس و یا دوخت کفش هستش کیفیت خیلی خوب و قابل قبولی هم داره

  2. فکر نمیکنم این چرم ها چرم اصل باشن چونکه طرح اونن ها خیلی منظم و مرتب نقش بسته. اگه طبیعتا چرم اون مصنوعی نبود و از خود طبیعت گرفته شده بود، طرح ها باید نامنظم و درهم پیچ میبود. من درست میگم آیا؟ لطفا توضیح بدین در این مورد.

    • سلام خانم مومنی عزیز
      برای اطلاع بیشتر از محصولات و ثبت سفارش با مشاوران فروش تماس بگیرید.

  3. سلام درود و عرض خسته نباشید خدمت عزیزان در سایت چرم بکو که چرم گاوی خام طرح دار رو برای تمام متقاضیان در هر جای ایران ارسال می کند لطفاً بفرمایید که آیا به غیر از سایت شما امکان خرید حضوری هم وجود دارد؟

  4. سلام و وقت بخیر .
    بهترین چرم گاوی طرح دار رادمان همین سایت داره و چه رنگی های زیبایی هم دارن با حذف واسطه ها هم که قیمت واقعا مناسب
    تشکر از محصول بسیار خوبتون

  5. محصولاتی که از چرم گاو تهیه میشوند در نوع خود از بادوام ترین کارها هستند.آیا فروش تک جلد هم دارید یا فروسهاتون عمده و بسته ای هست و ارسال از کدوم شهر هست و امکان خرید حضوری هم هست

  6. سلام وقت بخیر
    جقدر عالی هست که چرم طرح دار هم تولید می شود چون برا کیف و کفش خیلی مناسب و عالی است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما